Hvilke 46" TV er best til xbox gaming, maks 22 000kr? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vrient å finne tall, må bare google som pokker
    Dessverre så er ikke input lag en ting som er med i tester, iallefal ikke utbredt enda.

Rart ikke fler lager et helt rent game mode hvor input lag'en er på et minimum, selv har jeg Sony, de burde jo vært i førersetet med tanke på deres posisjon i konsollmarkedet.

Tror ikke du behøver å henge deg HELT opp i lag'en. Får du litt dårlig ping når du spiller eller litt packetloss så er det uansett mye verre, og alt kan man tilpasse seg. Så lenge en tv har under 50ms så går det greit tror jeg.

En kompis prøvde mw2 i går på min tv, han har alltid herjet i fps spill og har kjappe reflekser. Sier han ikke merket lag, og det så ikke sånn ut heller. Han spilte 3 matcher i free for all og fikk nuke på 2 av brettene, det klarer IKKE jeg. Og nå kan jeg ikke skylde på tv'en heller

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da har jeg kjøpt tv. Det ble en Philips 46PFL9704

Jeg fikk den for 16 500 på soundgarden

Har ikke brukt den så mye enda, men jeg er veldig imponert over svartnivået og ellers bilde kvalitet. Jeg merker ingen input lag i game mode(men fryktelig input lag med all bilde behandlingen på) :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis

Leste test på den som underbygger det du sier, horribelt lag i film modus og veldig bra i game mode. Sånt må man vel regne med på nye tv'er som har så mye bildebehandling.

Skriv gjerne inn noen erfaringer etterhvert, tenker da seff mest på hvordan det er å spille på den osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olakjerre
    Grattis

Leste test på den som underbygger det du sier, horribelt lag i film modus og veldig bra i game mode. Sånt må man vel regne med på nye tv'er som har så mye bildebehandling.

Skriv gjerne inn noen erfaringer etterhvert, tenker da seff mest på hvordan det er å spille på den osv.
    Nå har jeg hatt tven en stund og må si meg velig fornøyd. Både til spilling og film. Men når man spiller må man være i spillmodus hvor 200Hz og andre bilde prossesser er avslått (men det ser fortsatt bra ut).

Jeg prøvde å ta noen bilder for å finne input laggen mellom min bærbare pc og tven (gjennom HDMI) og fikk at input laggen lå mellom 35 og 50 hele tiden, så ikke 5 eller 10 som jeg leste i en test. Men jeg merker ingenting av inputlagg enten på modern warfare, guitar hero eller noen andre spill.

Jeg liker også veldig godt ambilight som gjør at jeg kan ha lyset av når jeg ser tv uten å bli sliten i øynene :-D

Men TVens interne funksjoner, som mediaspiller og internett apps er ikke bra. Mediaspilleren sliter med å finne nettverksdisken og de gangene han gjør kan den ofte ikke spille av formatet eller lyden blir feil(forsinket). Internett appsene er alt for trege spesiellt med takne på fjernkontrollen (alt går bare veldig tregt her). Men dette har jeg ikke bruk for uansett

Uten om tves "ekstra funksjoner" er jeg velig fornøyd. Super bildekvalitet og det svarte er virkelig svart

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •