Hei

Har sittet i omtrent hele dag og lett etter den perfekte tv for meg. Skjønner at det er her på avforum at gutta med peiling er så lurer på om dere kunne hjulpet meg litt?

- Sitter ganske langt fra tven så vil gjerne ha en 46" eller større.
- Bruker tven til både tv, konsoll-spilling, film og kobles til pcen. Etter det jeg har skjønnt så er det vel LCD som takler alt dette best?
- Har det mørkt på rommet så refleksjon er ikke noe problem.
- Trenger en enkel måte å streame innhold fra pcen til tven. (Samsungs Internett@Tv som et godt alternativ her?)

Kan liste opp de jeg har sett mest på:
Samsung LE46B550 (555) 46" LCD-TV FullHD - Diverse - TV/LCD/Plasma - Samsung LE46B550 (555) 46" LCD-TV FullHD - Netshop.no - pc data foto minne digital
Samsung LE46B652 46" LCD-TV 100Hz - Samsung - LCD-TV 40-49" - Samsung LE46B652 46" LCD-TV 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital
Elkjøp - Samsung 46" LCD-TV

Har også sett på denne:
Samsung LE52B620 52" LCD-TV FullHD 100Hz - Samsung - LCD-TV 50-59" - Samsung LE52B620 52" LCD-TV FullHD 100Hz - Netshop.no - pc data foto minne digital

Denne er egentlig en 1000-lapp over det jeg har rådd til, men synes dere det er verdt det?

Setter stor pris på all hjelp her. Bare kom med kommentarer, andre forslag og gjerne en forklaring på hva som er forskjellen på disse tvene.

På forhånd takk :-D
Timo