LGE 50PK760N til 11.000.- Et bra kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LGE 50PK760N til 11.000.- Et bra kjøp?

Som topic tilsier, er denne tv:n et godt kjøp? LGE 50PK760N. Hva har den ev ikke?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tvn er et bra kjøp. Den skal ligge litt under G20 i ytelse utfra det jeg har lest men ikke mye. Har det meste bortsett fra 3D. Men ville også vurdert PK950 som er toppmodellen som fåes til samme pris ca 11k. Denne har mere nett funksjoner og eget filter som gjør den bedre i dagslys.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har 60pk950 selv og fornøyd med den. Sort er ikke "kuro" sort men godt nok for de aller fleste vil jeg tro.

hos netonnet får du 50pk950 til knappe 11k:
    LG 50PK950N 50" THX-godkjent plasma - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større

du får også 50pk760 for 9k:
    LG 50PK760 50" THX-godkjent plasma-TV med DLNA - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er tingen er at jeg må handle på SIBA da jeg har en forsikringsak der jeg får 8000.- til ny tv. også kan jeg legge til litt selv.

Men tror det blir 750 modellen men lurer på om jeg kanskje skal være så dristig å kline till med en 60". Kan sikker få den for samme pris på Siba som det netonnet kjører på... Men har seg sånn at jeg sitter 3,5 mete ifra TV:n å da kan det kanskje bli litt overkill? Jeg bruker tvn ca. sånn her: 70% Film, 20% spill og 10% tv titting. Er jo alltid kunt med stor tv, men spørsmålet er om jeg har sofaen for nerme...

3D er ikke aktuellt for meg uansett...

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sitter 3 meter fra min 60pk950 og har ikke noe problemer med det.
    Så lenge du får tv i riktig høyde så synes jeg det går helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak.

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde faktisk letet frem link til Panasonic G20 til nesten samme pris....
    Men vet du.....når det er slik som du sier, så gå for denne tven. Plasma er best, og de har kun LG å velge hos Siba.....Husk å gå inn på menyen og velg det ikonet med en skiftenøkkel på bla deg ned til ISM metode og velg der Orbiter. Dette reduserer faren for innbrenning på tven. Er et godt bilde på skjermen....LG er faktisk flink med naturlige farger på skjermen. men husk den ISM metoden.
    Lykke til.

Om du drømmer litt om 60" tv, gå for det da...LG lager jo rimelige 60" tv, og du vil kanskje angre om du ikke gjør det nå....nå har du jo 8000 i bakhånd, og du får jo svært tv da....jeg trodde 50" skulle bli vel stort, men SKAL ha større neste gang.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skal jeg hør med Siba om dem kan sleppe den til samme pris, skulle vært skikkelig kult med 60" i stua

Men får jeg ikke samme prisen detter jge nok ned på en 50".. men dette vet jeg litt mer om på onsdag, da jeg skal prøve å dra innom nye Siba butikken på Alnabru.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •