hei!
har et irriterende problem med mitt LG 50PG100R, det virker forsåvidt slike det stort sett skal, kjører Bluray/rikstv og de aller fleste kilder gjennom forsterker (Onkyo TX-NR905) og til tv via hdmi, dette fungerer utmerket og har gjort det siden dag 1.
kjører også samme kilder til prosjektør(Hitatchi PJ-TX300) via hdmi utgang nr 2. dette fungerer også utmerket.. hva er da problemet?
jo for noen dager siden ble det innkjøpt ny media pc, en acer x3810 med g315 kort, dette fungere utmerket til prosjektør, men ikke til tv, har nå prøvt alle muligheter, dvs byttet kabler inn og ut, byttet innganger til pc'en og utganger på forsterker.. også nye drivere til skjermkortet og testet det meste på pc/skjermkort
men hver gang tv'en er tilkoblet og jeg prøver å få bilde, får jeg isteden "No signal".... men til prosjektør er da dette problemet fraværende og får bilde fra pc med en gang.. prøvte idag reserve tv'en som er en tatung 32" lcd sak, og selvsagt bilde på første forsøk.....
da forstår jeg det slik at LG en ikke liker pc signal fra onkyoen uansett oppløsning/Hz...

har da surfet litt på nett og funnet denne tv'en
Elkjøp - Panasonic 50" plasma-TV

har dessverre ikke råd til noe mer nå, men ser på oppløsningen på denne skjermen iforhold til Lg pana er da 1024x768 mens Lg'en har 1366x768..
men ifølge flatpanels dk er 1:1 pixelmapping ikke noe problem på x20= (det sto i testen av 42x20)

så er her noen som har denne tv'en i 50" som har pc tilkoblet er vel egentlig spørsmålet mitt i bunn og grunn?
i og med at denne har 3 hdmi innganger vil det ikke være like stor nedtur her hvis ikke onkyoen vil kommunisere videre signalet fra pc'en til tv'et.. hvis da det fungerer bra med pc tilkoblet til dette panelet?

bildet ifra pc'en nå via hdmi inn på Lg tv'en er iallfall flott!( og ja har bare 1 hdmi inngang på Lg'en)