Panasonic 37PA30 - mediaboks

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 37PA30 - mediaboks

Forstår det slik at mange er fornøyd med denne plasmaen - jeg tror jg kliner til med en...

Til de som kjenner nevnte plasma;
    er den litt klumpte bak, egner den seg til å henge på veggen?
    Følger det med veggfeste, hva koster dete dersom det må kjøpes utenom?
    Følger det med medieboks, slik at tilkobling av DVD, Dekoder etc kan gjøres et stykke unna selve Tv'en?
    Ser den forresten litt merkelig ut?
    Setter pris på svar..

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den leveres ikke med mediaboks. Alt må kobles direkte til tv'n. Den ser ut som en b på baksiden slik at du må bruke orginalt feste. Koster ca 3000,-

Var innom min lokale forhandler idag. De kunne rapportere at det ikke var mulig å få tak i den før lagt ute i september. De hadde vist solgt som hakke møkk de siste dagene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar....alltid er det noe, mediaboks burde vært en selvfølge synes jeg.

Her vil man jo trenge et tv-bord under tv'en for alle tilhørende komponenter; PS2, dvd, dekoder.... Da sparer man ikke så sinnsykt med plass likevel...

Er igjen usikker på hva jeg skal gjøre, ser i en tråd under at man kan få den til 28k på elkjøp, på elkjop.no er prisen 38k. Noen som hvet hva som er riktig?

What to do What to do.......

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å gjøre dette til en prisjakt så vil jeg si at den prisen på 28k gjelder kun i Trondheim og Bergen. (folk med lite pæng)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe problem å lage et slikt veggfeste selv. Panasonicen kommer som regel med pedestal til bord. Jeg har selv laget et "slimline" feste som fungerer helt greit, litt grunnleggende sveisekunnskaper er nødvendig bare. Si ifra så kan jeg sikkert gi deg noen tips dersom du ønsker det...?

Totalt så stikker TV'n ut ca. 15 cm med dette festet. Selve veggfestet er ca. 5,5 cm bredt, men det må det være for å kompensere for den lille kulen Panasonicen har i nedre del.

Legger ved et bilde så kan du se hvordan den ser ut montert på vegg.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott montering, men er ikke den plasseringen svært uheldig med tanke lydgjengivelsen. Tenkte på plasseringa av høyttalerne.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Flott montering, men er ikke den plasseringen svært uheldig med tanke lydgjengivelsen. Tenkte på plasseringa av høyttalerne.
    Bruker bare de innebygde høytalerne jeg. Hjemmekino har vi i kjelleren :-)

Så til nyheter, vanlig film og Disney Channel til guttungen så er dette helt topp...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nydelig montering, vakkert.
    Skjuler du ledninger bak tapetet?
    Dårlig med sveisekunnskaper.....
    Er du fornøyd med TV'en ellers?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, ja jeg har skult alle ledninger i veggen bak. Har borret hull bak hver eneste komponent slik at ingen ledninger syns.

Hadde en Philips 9945 tidligere som jeg kjøpte for 25000,- i en EM kampanje hos Elkjøp. Men den var jeg så misfornøyd med at jeg byttet den inn. Det var også noe som var galt med den fordi den slo seg av noen ganger uten å ha rørt fjernkontrollen. Jeg leste mye på forumet her og andre forum at Panasonicen var best i klassen for øyeblikket så jeg sa til de på Elkjøp at jeg ville bytte inn i en slik. Fikk da en meget bra pris på 34500,- inkludert pedestal (som er til salgs :lol: ) Dette var ren nettopris fordi jeg hadde hatt problemer med Philipsen.

Så etter 22 dager så leser jeg her på forumet at Elkjøp i Bergen og Tr.heim har annonsert TV'n til 27995,- jeg får hjelp av Antiloop fra Tr.heim og han sender meg bilde av annonsen i Tr.heim. Jeg går opp på Elkjøp dagen etter å får igjen 6500,- kr uten spørsmål :shock:

Det som er deilig å konstatere er at Elkjøp avisa for Vestfold kom ut i går og der står fortsatt TV'n til 37995,- Så med tanke på at jeg har fått Panasonicen til en MEGET hyggelig pris og at jeg er SINNSYKT fornøyd med selve TV'n så kan du tro jeg er et eneste stort glis om dagen :lol:

Var veldig deilig å få tilbake 6500,- i et trangt sensommer budsjett :-)

For å svare på spørsmålet ditt, ja jeg er meget fornøyd med Panasonicen. Close to ingen graderinger, iallefall dersom du sammenlikner med Philips modellene. Helg grei lyd, nydelig design og greie menyer...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •