Kjøp av LED-tv - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Gå inn på Meny i DVD å sett oppløsning til 576i hvis mulig alt 720P. Sett tvn til 16/9 og sett på RGB i fargevalg hvis dette ikke er gjort. Sett tvn i Ekspert1/2 modus.
    Takk for svar:-D men jeg er jo totalt noob når det kommer til detta.. trykker for harde livet og leiter etter de innstillingene du sier, men jeg klarer ikke finne de annet enn å sette i 16/9 som det forøvrig sto i fra før:P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man fikk lånt penger til ny spiller. en slik en: Komplett.no - LG BD560 Blu-ray spiller

Men da kan kanskje noen hjelp meg litt med innstillinger. For å spille av dvd på den så er bilde vanvittig kornete og grovt. Det må det vel være noe å få gjort noe med?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har noe med oppskaleringen i spilleren, de rimelige spillerne er ikke så gode på oppskalering av dvd. De er laget for å spille av bluray og gjør desverre ikke jobben godt nok før man legger på noen lapper.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det har noe med oppskaleringen i spilleren, de rimelige spillerne er ikke så gode på oppskalering av dvd. De er laget for å spille av bluray og gjør desverre ikke jobben godt nok før man legger på noen lapper.
    Aha, det er jo ganske logisk ofte.. Men fant en innstilling på tv som gjorde at det ble veldig bra bilde, satte den på kino istede for APS eller hva det nå var den sto på:-D Ble fornøyd med bilde da

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ducati748
    Aha, det er jo ganske logisk ofte.. Men fant en innstilling på tv som gjorde at det ble veldig bra bilde, satte den på kino istede for APS eller hva det nå var den sto på:-D Ble fornøyd med bilde da
    Det var jo helt supert da, er ikke bestandig det er store saken som må til i slike tilfeller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det var jo helt supert da, er ikke bestandig det er store saken som må til i slike tilfeller.
    er kjøpt på elkjøp så får se myyye film neste 30 dagene, og se om jeg er fonøyd nok, hvis ikke får jeg prøve en anna en:-D

Problemet med etterslep på bilde er vaffal borte:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •