Led / plasma - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Led / plasma

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    LG sliter mest med innbrenning av plasmaene på markedet. En LG plasma hadde jeg selv aldri valgt hvis jeg skulle bruke den mye til PC. Hold deg til Panasonic, de har minst retention.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags skjermtyper har skribentene? ;-)

Jeg har en 2-3 år gammel pana-plasma og kommer garantert til å kjøpe det samme igjen. Jeg er meget impregnert over hvilke flotte HD-bilder denne "gamle" skjermen gav i løpet av vm i vuvuzela-land. At enkelte mener at plasma er på vei ut kan jeg ikke forstå.

Jeg vil heller gå så langt som å si at det er LCD som sliter med å utvikle seg, så manger år med så lite forbedring. Skrekk og gru for noen unaturlige bilder det er på diverse toppmodeller med LCD og LED-teknologi. For ikke å snakke om det godt synlige etterslepet de alle sliter med.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic v20 eller g20

Sitter å prøver å finne forskjellene på disse.. Ser ut til at v20 har cinema colour.. Hva er det? Jeg har relativt lite peiling på hva som er bra og ikke bra bilde og har levd med en lcd tv i 2 år nå... Trenger jeg virkelig å kjøpe panasonic vt20 for og ha alt eller vil heg bli fornøyd nok i massevis med g20...

Syntes fortsatt at Min gamle philips 21" crt tv (som koster 5000 i 05) hadde 100ganger bedre bilde enn minn lcd har i dag..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •