LG 60" Plasma 60PK250/590 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 262
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av andfos
    Håper du har stor bil!
    Yaris Verso. Høyden går nok bra men er litt mer bekymret for lengden men får det med meg på et eller annet vis.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har dimensjonene på esken den kommer i?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eska er 150Xca 100X50. Fikk den IKKE inn i pizza racer...type berlingo. En kan bare glemme å frakte denne tvn i alle vanlige biler uten om rene vare biler tror jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyden bør gå, spørsmålet er bare om den vil stikke ut på baksiden. Er ikke keen på å betale 500 spenn for å få den hjemkjørt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    passer perfekt i en liten kasse-henger du kan låne på shell-7eleven til kr 200 for 3 timer. Hvis man har hengerfeste selvsagt

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er på nippet til å bestille denne, men litt usikker på om jeg trenger hele 60", og vurderer derfor sterkt Samsung PS50C7705 også... Er dere som har kjøpt LG'en fornøyd eller? Kikket på PS63C7705 ved siden av 60PK250 på elkjøp i dag og jeg må si jeg ble imponert over bildet til sistnevnte (valgte film modus på begge skjermene), dog kunne jeg tydelig se at Samsungen var bedre ved panoreringer. Jeg er også veldig følsom for sortnivå og er skeptisk til dette på LG tv'ene - spesielt siden jeg har en 50PG6000 hengende på veggen i stua oppe som presterer elendig på dette punktet. Man får bare håpe og tro at mye har skjedd på et par år...

Edit: Er det noen som vet helt sikkert at det er samme panelet i pk250, 550, 750 og 950? Er det virkelig bare utstyrsnivået som skiller disse modellene?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Net on Net har denne til 9990kr. og de skal bare ha 590kr. i frakt (hele Norge)

Jeg står på nippen til å kjøpe denne, men lurer på om jeg kanskje er "stormannsgal" om jeg kjøper en 60" med tanke på at jeg kun sitter 370cm unna skjermen?

LG 60PK250N 60" Full HD Plasma-TV med 600 Hz - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 55 tom og større

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ArcticOC
    Net on Net har denne til 9990kr. og de skal bare ha 590kr. i frakt (hele Norge)

Jeg står på nippen til å kjøpe denne, men lurer på om jeg kanskje er "stormannsgal" om jeg kjøper en 60" med tanke på at jeg kun sitter 370cm unna skjermen?

LG 60PK250N 60" Full HD Plasma-TV med 600 Hz - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 55 tom og større
    samme pris som på komplett. bor du i nærheten av en hentebu kan du hente selv til en rimeligere pris.

og nei du er ikke stormannsgal. Personlig liker jeg å sitte nærme skjermen men ikke altfor nærme for da ser du typiske "plasma på nært hold" elementer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zobeon
    Er på nippet til å bestille denne, men litt usikker på om jeg trenger hele 60", og vurderer derfor sterkt Samsung PS50C7705 også... Er dere som har kjøpt LG'en fornøyd eller? Kikket på PS63C7705 ved siden av 60PK250 på elkjøp i dag og jeg må si jeg ble imponert over bildet til sistnevnte (valgte film modus på begge skjermene), dog kunne jeg tydelig se at Samsungen var bedre ved panoreringer. Jeg er også veldig følsom for sortnivå og er skeptisk til dette på LG tv'ene - spesielt siden jeg har en 50PG6000 hengende på veggen i stua oppe som presterer elendig på dette punktet. Man får bare håpe og tro at mye har skjedd på et par år...

Edit: Er det noen som vet helt sikkert at det er samme panelet i pk250, 550, 750 og 950? Er det virkelig bare utstyrsnivået som skiller disse modellene?
    Da jeg kjører med en panasonic blueray speller på 24 hz til ca 2500 kr er panoreringen super perfekt. Så det var litt merkelig at du la merke til.

Disse negative tingene har jeg bemerket meg så langt etter 1,5 ukers bruk :

1. psykt reflekterende skjerm.
    2. drømmer om sortere sortnivå men vet egentlig ikke om det er noe bedre på 60 tommere i noenlunde samme prisnivå (eller dyrere for den saks skyld) Noen har jo målt den like sort som dyrere samsung, panasonic etc.. Men jeg har ikke samenlignet.
    3 Ville ikke kjørt denne TV'n med samme "kanal logo" på hele kvelden uten litt mottiltak for inbrenning.

Det er alt. Ellers gir TV'n supre farger og smell i bildet. Synes den er veldig pen. Skarpt ble det også etter jeg endret til scan-only. Avatar på blueray gir så bra bilde at jeg får hakeslepp hver gang jeg titter på noen scener.

Må gjøre noen endringer i instillinger men det står det masse om på forum.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zobeon

spørsmål : la du merke til størrelse forskjell på 63 og 60 ? Var de utstillt i Oslo området ? er veldig nyskjerrig på å sammenligne

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Slugg
    spørsmål : la du merke til størrelse forskjell på 63 og 60 ? Var de utstillt i Oslo området ? er veldig nyskjerrig på å sammenligne
    Ja, 63" var overraskende større, men det har nok også endel med at LG'en har en mye tynnere ramme. Nei, dette var på elkjøp i Elverum.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen skrive steg for steg hvordan man låser opp THX-modus med Logitech Harmony One? Har søkt etter dette på nettet, men finner ingen gode guider til dette =(

Edit: Til dere som vurderer å kjøpe tven, jeg er svært fornøyd. Det neste jeg har å utsette er at sortnivået kunne vært sortere. Husk diger bil! Jeg måtte ta den ut av esken i butikken for å få plass i bilen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Slugg
    samme pris som på komplett. bor du i nærheten av en hentebu kan du hente selv til en rimeligere pris.
    Hadde vært kjekt å hente den selv, men det blir et stykke å kjøre fra Tromsø ;-)

For oss som ikke bor i nærheten av en hentebu er Net on Net totalt 350kr. billigere enn hos komplett.no som tar mer for frakten.

Newcomer PantZman sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser Lefdal.com har satt den ned til 9.995,-

Vurderer denne, eller Samsung LE55C655 men noen nevnte at sistnevnte har høy input latency noe som kommer dårlig med når jeg skal bruke spillkonsoller o.l :/

Noen som vet hvordan input laggen er på LGen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PantZman
    Ser Lefdal.com har satt den ned til 9.995,-
    Jøss, enda bedre, jeg endte opp på 10290kr. inkl. frakt der

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En 60" er ikke for stor til den avstanden der! Du kan fint sitte 3 meter unna også, men ikke noe nærmere enn 2.5 meter vil jeg si da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har samme skjerm og sitter ca 5 meter ifra og syntes 60" er midt i blinken. 50" hadde blitt for lite tror jeg. 60pk250 virker faktisk mindre enn det den virkelig er pga den tynne rammen rundt.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra 5 meter unna kunne jeg fint hatt en 70"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Fra 5 meter unna kunne jeg fint hatt en 70"
    Jeg tok ditt råd og nå er det en 60" tv på vei hjem til meg

Blir spennende å se den på veggen min, har en gammel Samsung M87 40" fra før av, så regner med at forskjellen vil være enorm. Er utrolig fornøyd med den "lille" Samsungen min, så dette blir den nye soveroms tv'en min

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1Blir spennende å se den på veggen min, har en gammel Samsung M87 40" fra før av, så regner med at forskjellen vil være enorm
    Det kan du trygt regne med ja :-D
    Se vedlagt bilde.

Side 3 av 14 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 13 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •