LG 60" Plasma 60PK250/590 - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 262
    Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk for svar gutter!

Når dere skriver "dempe belysning" betyr det mørklagt, eller "dempet"?Det andre er standard i stua mi,men liker ikke å sitte i bekmørket å se på tv. Vanligvis da....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk tven for 2 dager siden, er veldig fornøyd, har aktivert THX via Logitech fjernkontrollen noe som gir et godt behagelig bilde. Brukes i en kjellerstue uten vinduer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Har ikke aktivert THX på min skjerm men kan ikke tenke meg at sortnivået blir bedre i THX da en har nok av innstillinger i ISF menyene! Jeg har aldri klart å komme under ca 0.04 cd/m2 med mitt måleutstyr(hubble).
    Mulig det går å kjøre det lenger ned men da mister tvn alt av detaljer i mørke scener.
    Sist jeg kalibrert la jeg den over på ca 0.10 cd/m2 får å få med detaljer i mørke scener.

Lett å se at sort kunne vært sortere men kan ikke si at sortnivået har blitt dårligere på min å den har gått noen timer siden juli ifjor. Tipper den har gått ca 1500 timer ihvertfall. Kan måle den igjen snart så får vi se.
    Takk for din tilbakemelding, jeg har aktivert thx og skal bruke denne innstillingen frem til tven er innkjørt. Skal prøve med litt andre innstillinger etterhvert. Fint at du kan holde oss oppdatert med dine innstilligen og målinger av tven:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et eksempel på hvor godt anti-refleks belegget på Panasonic faktisk er (panasonic til venstre):

Panasonic TX-P50GT30E vs. LG 60PK250N (se vedlagte bilder):

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja,den Panasonicen er uegnet som speil. Noe LG ikke er. Men,det var ikke plagsomt,så lenge det var bilde på skjermene.

Tror dere Komplett.no lar seg presse på pris?De ligger 1000 over på Lg...

Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Her er et eksempel på hvor godt anti-refleks belegget på Panasonic faktisk er (panasonic til venstre):

Panasonic TX-P50GT30E vs. LG 60PK250N (se vedlagte bilder):

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dejavu
    Tror dere Komplett.no lar seg presse på pris?De ligger 1000 over på Lg...
    Det gjør de IKKE! Fikk dette svaret fra dem:

"Hei.

Nei dessverre, selge ting med tap kun for å få salg i disse tider, gjør vi ikke. Beklager dette!"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei dessverre, selge ting med tap kun for å få salg i disse tider, gjør vi ikke. Beklager dette!"[/QUOTE]

hehe, det er kun jug fra komplett
    de har nettopp bestilt opp 63stk som kom nå 5april.
    kjøpte en av de 10siste de hadde og fikk en bra pris..
    bedre enn netonnet som var en 1000mindre.
    endte meg jeg fikk gratis frakt til dør og harmony kontroll.

men skal nå sier jeg har sølvtunge og kan vel snakke til meg hva som helst på en bra dag ;P

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reflipp
    Nei dessverre, selge ting med tap kun for å få salg i disse tider, gjør vi ikke. Beklager dette!"
    hehe, det er kun jug fra komplett
    de har nettopp bestilt opp 63stk som kom nå 5april.
    kjøpte en av de 10siste de hadde og fikk en bra pris..
    bedre enn netonnet som var en 1000mindre.
    endte meg jeg fikk gratis frakt til dør og harmony kontroll.

men skal nå sier jeg har sølvtunge og kan vel snakke til meg hva som helst på en bra dag ;P[/QUOTE]

kanskje du kan ringe og bestille en for meg au da?:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje du kan ringe og bestille en for meg au da?:-D[/QUOTE]

hehe kan si det var litt mer historie fra komplett om gjorde jeg fikk denne bra prisen.. de rotet det litt med når jeg skulle hente varen selv på "lørenskog"
    blir litt mye og ta her..

men netonnet sparer du hvertfall en tusenlapp. eller gratis frakt så er det samme pris som komplett.. eller mpx.no så sparer du en hundrelapp :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alexgalaxy
    60PK250 min har plutselig begynt og summe, har hatt den siden November, men nå summer den plutselig masse med forskjellige lydnivåer.

Summer ingenting, så litt, så mye, også tilbake igjen til relativt stille igjen.
    Summer helt klart mest i lyse scener...

Regner med at dette ikke er en garanti sak, men J.... irriterendes ettersom den har vært stille i nesten 5 mnd..

Noen tips?
    Ganske kjent feil på denne modellen, det er en standard garanti sak. Trolig er det ysus kort som må byttes.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Remtek
    Ganske kjent feil på denne modellen, det er en standard garanti sak. Trolig er det ysus kort som må byttes.
    kan melde om at jeg også er plaget med summing fra tv.. blir vel en tlf til mpx snart

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har summing eg også, men kor mykje summing er akseptabelt? Skal oss kreve at TV'n skal vere heilt summefri?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andy-k
    Har summing eg også, men kor mykje summing er akseptabelt? Skal oss kreve at TV'n skal vere heilt summefri?
    Min erfaring er at ALLE plasmaer summer/buzzer i større eller mindre grad. Min PK250 summer også men tenker ikke så mye over det. Hører summing når jeg har lav lyd og særlig med mye lys i bilde. Tror du skal lete lenge hvis du vil ha en 100% stille plasma....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Summelyden er noe høyere en den normale plasma summelyden, den skal høres merkbart 2-3 meter unna tven, og lyden skal gå opp kraftig ved lyse kontraster..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min summer også...

...betraktelig mindre enn andre plasmaskjermer og LCD jeg har vært borti

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Veggfeste til lg 60pk250

Heisan..
    Nå satt jeg med fingeren på betalknappen hos MPX. og hadde lagt inn bestilling både på denne tvèn, og et veggfeste. I siste øyeblikk så jeg motstridende info, hvor der det ene plassen var oppgitt max. for 50 tommer,og en annen plass max for 63 tommer. Bestillingsprosessen stoppet derfor midlertidig. (MPX.no - Millimounts Veggfeste MA5010 svingarm)

Men skal jeg få tvèn før påske begynner det å haste..så:

Noen som kan anbefale et veggfeste som minst har Tilt opp-ned. Kan det også trekkes ut,og skyves tilbake er det selvsagt et pluss. Er det mulig å få noe som passer for rundt 1500?

ps.
    Er MPX og Komplett samme butikk? Noen som vet om de klarer å holde leveringsløftet som går på effektuering av innlagte bestillinger samme dag,dersom bestillingen er lagt inn før kl. 14?

ps.2
    Hvilken er den rimeligste Harmony fjernkontrollen,som klarer å aktivere thx-modus?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisan..
    Nå satt jeg med fingeren på betalknappen hos MPX. og hadde lagt inn bestilling både på denne tvèn, og et veggfeste. I siste øyeblikk så jeg motstridende info, hvor der det ene plassen var oppgitt max. for 50 tommer,og en annen plass max for 63 tommer. Bestillingsprosessen stoppet derfor midlertidig. (MPX.no - Millimounts Veggfeste MA5010 svingarm)

Men skal jeg få tvèn før påske begynner det å haste..så:

Noen som kan anbefale et veggfeste som minst har Tilt opp-ned. Kan det også trekkes ut,og skyves tilbake er det selvsagt et pluss. Er det mulig å få noe som passer for rundt 1500?

ps.
    Er MPX og Komplett samme butikk? Noen som vet om de klarer å holde leveringsløftet som går på effektuering av innlagte bestillinger samme dag,dersom bestillingen er lagt inn før kl. 14?

ps.2
    Hvilken er den rimeligste Harmony fjernkontrollen,som klarer å aktivere thx-modus?
    Angående fjernkontroll så kjøpte jeg en Logitech 300I og den funket ikke så gikk opp til Harmony 600 og den funket fett

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps.2
    Fungerer fint med en Logitech Harmony 525 også:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JIM1982
    Fungerer fint med en Logitech Harmony 525 også:-D
    bekrefter at harmony one og 650 fungerer utmerket også

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Det ble...

..en Harmony 600. Mest fordi jeg ønsker å rydde unna 4-5 andre fjernkontroller,men blir vel å åpne THX også. Kjøpte pk250 fra MPX. Fabelaktig raske. Leverte til Stavanger på ca. 1 døgn. Nå henger det på veggen min, på et LAVA LWF842TILT-veggfeste. Solid sak uten en million skruer å montere. Uttrekk og tilt for 1000 spenn.

Derfor sitter jeg nå med kald pils og ser Ahas avslutning på NRK i HD. Synes jeg har et gnistrende godt 60-tommers bilde og suveren lyd (som Pioneer og Klipsch tar seg av) for en rimelig penge.

Jeg hadde mange overveielser vedr. denne skjermen,særlig hva angikk gjenskinn. Dette var mindre enn fryktet i stua mi,og er ikke nærværende på kveldstid, når også skjermen er tiltet noen grader nedover. Det er ikke mer skinn i denne,enn i min 42 tommer PV 60 fra Panasonic,som jeg betalte
    20 ooo for...men det er jo en evighet på tre år siden(-:

Side 12 av 14 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •