LG 60" Plasma 60PK250/590 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 14 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 262
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kjorer ps3 til tven, og til reciveren min. Klipsch og 60pk250 er artig :-D Merker ingen lag eller noe, men jeg har bare spilt single player og opptil 3 player splitscreen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal spille på konsoll, Xbox 360 og PS3.

En annen ting jeg ikke helt finner ut av, er om plasmaene fra LG har PVR funksjonalitet, så man kan ta opp tv-programmer dersom man benytter seg av IDTV fra Canal Digital? Lurer også på om de støtter Audio return channel, slik at jeg kan sende lyden fra tven til forsterkeren via en HDMI 1,4 kabel?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Du kan jo starte med å se på om der du har koblet kablene på tven er en inngang eller utgang....

Og åpne bruksanvisninga di (på cden som fulgte med) for fremgangsmåte, og hvor du skal koble for å få lyd.

Jeg vet svaret, men du skal få en sjanse til å fikse det selv
    Noe tips? Fortsatt ikke klart å løse dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den LG 60" 60PK250 er til salgs for 9990kr på komplett.no. Men har ikkje prisen stått stille ganske lenge no? Trur dere det at prisen gå noko meir ned eller er den nådd bunnen? Er TV'n fortsatt et godt kjøp eller er noko ny 60" TV som tar over i 10000kr markedet på veg?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

pris

Sitat Opprinnelig postet av andy-k
    Den LG 60" 60PK250 er til salgs for 9990kr på komplett.no. Men har ikkje prisen stått stille ganske lenge no? Trur dere det at prisen gå noko meir ned eller er den nådd bunnen? Er TV'n fortsatt et godt kjøp eller er noko ny 60" TV som tar over i 10000kr markedet på veg?
    Bet kr 8.990- hos MPX for 3 uker siden...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frister å anskaffe denne til Kjellerstuen jeg nettopp har ferdigstilt og bruke til spill. har et par spørsmål om noen kan svare.

Hvordan er lyden i denne? Anlegget har jeg i stuen og blir nok ikke flyttet ned med det første.

Har en Panasonic 42" PV70/PX70 i stuen. Hvordan er bilde og sortnivå i forhold til denne? (I tilfelle den kunne erstatte den i stuen og heller flytte 42"`en ned i kjellerstuen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Treg guide

Andre som syns fjernynet har treg oppdatering, når man bruker "Guide" knappen, på fjernkontrollen???

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LasseL
    Andre som syns fjernynet har treg oppdatering, når man bruker "Guide" knappen, på fjernkontrollen???
    Ja den er super treg! Har gitt opp å bruke den. Bruker INFO knappen isteden for. Canal digital hadde ikke noe løsning. Har ikke funnet noe soft som skal løse problemet. Er 1 på jobb som har samme tvn også med treg guide.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Ja den er super treg! Har gitt opp å bruke den. Bruker INFO knappen isteden for. Canal digital hadde ikke noe løsning. Har ikke funnet noe soft som skal løse problemet. Er 1 på jobb som har samme tvn også med treg guide.
    ok, takk for tilb.mld. Trodde det bare var jeg som hadde gjort noe feil e.l. Greit å nevne det som ikke er så bra også....ellers nyter jeg fjernsynet i sin helhet.8-)

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vil kvaliteten på denne tven (pk250) være i forhold til min Panasonic TX-42PV70 fra 2007?

Vil gjerne kjøpe en større i stua og flytte den "lille" til soverommet men kan liksom ikke gå ned i kvalitet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har målt sortnivået på PK250 med THX aktivert?
    Par her som nevner å ha målt sortnivå under 0,03 cd/m2, men med egne innstillinger.
    Har per dags dato en panasonic x10y, den skal være målt til sortnivå på 0,06 cd/m2 av flatpanels.dk.
    Hvordan er LG plasma på å bevare sortnivået? Panasonic er kjent for at sortnivået blir dårligere med tiden, min har gått rundt 1000 timer kan jeg tenke meg, og jeg kan se forskjell på sortnivået fra da jeg kjøpte den.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JIM1982
    Noen som har målt sortnivået på PK250 med THX aktivert?
    Par her som nevner å ha målt sortnivå under 0,03 cd/m2, men med egne innstillinger.
    Har per dags dato en panasonic x10y, den skal være målt til sortnivå på 0,06 cd/m2 av flatpanels.dk.
    Hvordan er LG plasma på å bevare sortnivået? Panasonic er kjent for at sortnivået blir dårligere med tiden, min har gått rundt 1000 timer kan jeg tenke meg, og jeg kan se forskjell på sortnivået fra da jeg kjøpte den.
    Har ikke aktivert THX på min skjerm men kan ikke tenke meg at sortnivået blir bedre i THX da en har nok av innstillinger i ISF menyene! Jeg har aldri klart å komme under ca 0.04 cd/m2 med mitt måleutstyr(hubble).
    Mulig det går å kjøre det lenger ned men da mister tvn alt av detaljer i mørke scener.
    Sist jeg kalibrert la jeg den over på ca 0.10 cd/m2 får å få med detaljer i mørke scener.

Lett å se at sort kunne vært sortere men kan ikke si at sortnivået har blitt dårligere på min å den har gått noen timer siden juli ifjor. Tipper den har gått ca 1500 timer ihvertfall. Kan måle den igjen snart så får vi se.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    60PK250 min har plutselig begynt og summe, har hatt den siden November, men nå summer den plutselig masse med forskjellige lydnivåer.

Summer ingenting, så litt, så mye, også tilbake igjen til relativt stille igjen.
    Summer helt klart mest i lyse scener...

Regner med at dette ikke er en garanti sak, men J.... irriterendes ettersom den har vært stille i nesten 5 mnd..

Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alexgalaxy
    60PK250 min har plutselig begynt og summe, har hatt den siden November, men nå summer den plutselig masse med forskjellige lydnivåer.

Summer ingenting, så litt, så mye, også tilbake igjen til relativt stille igjen.
    Summer helt klart mest i lyse scener...

Regner med at dette ikke er en garanti sak, men J.... irriterendes ettersom den har vært stille i nesten 5 mnd..

Noen tips?
    har ingen tips, men kan bare henge meg på med at jeg opplever det samme, dog har min vært slik fra dag 1

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Justere klokken

Noen som har løsning på hvordan jeg stiller klokken i "Guide" modus?, nå ligger programmene én time etter....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei - jeg vurderer denne: LG 60PX950N/BX580 60" 3D plasma-TV & Blu-ray spiller

Er det noen her som har den og kan si litt om den så er jeg takknemlig

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fin.Stol
    Hei - jeg vurderer denne: LG 60PX950N/BX580 60" 3D plasma-TV & Blu-ray spiller

Er det noen her som har den og kan si litt om den så er jeg takknemlig

Driver akkuratt å vurderer det samme. så hvis noen har tv og kunne gitt en tilbake melding på hvordan den er så hadde det vært fint!

Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Refkesjoner på pk250...

Heisan..
    PK250 selges nå til under 9000 flere steder,slik jeg vurderer å kaste inn håndkleet. Min eneste betenkelighet er hvor stort problemet med gjenskinn kommer til å bli. Var og kikket på den på Lefdal i går,og den forekommer meg å være som et gigantisk speil (se bildet) Men så er jo butikklokalet temmelig opplyst også da,ikke slik det kommer til å være i min stue. Der er det særlig to vinduer ca. 10 meter fra der hvor TV vil henge, som vil gi reflekser. Men de er allerede et problem i dag,på min aldrende Panasonic skjerm,så jeg er usikker på om pk250 vil forverre det. Har god mulighet til å skjerme tv fra de vinduene under tv-titting.

Hvilke erfaringer har dere som allerede eier denne skjermen? Er det plagsomt mye reflesjoner også fra vinduer som står til siden for tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dejavu
    Heisan..
    PK250 selges nå til under 9000 flere steder,slik jeg vurderer å kaste inn håndkleet. Min eneste betenkelighet er hvor stort problemet med gjenskinn kommer til å bli. Var og kikket på den på Lefdal i går,og den forekommer meg å være som et gigantisk speil (se bildet) Men så er jo butikklokalet temmelig opplyst også da,ikke slik det kommer til å være i min stue. Der er det særlig to vinduer ca. 10 meter fra der hvor TV vil henge, som vil gi reflekser. Men de er allerede et problem i dag,på min aldrende Panasonic skjerm,så jeg er usikker på om pk250 vil forverre det. Har god mulighet til å skjerme tv fra de vinduene under tv-titting.

Hvilke erfaringer har dere som allerede eier denne skjermen? Er det plagsomt mye reflesjoner også fra vinduer som står til siden for tv?
    Har hatt denne skjermen siden juli ifjor å JA gjenskinn kan være et problem så lenge en ikke bruker gardiner. I min stue med vinduer på ene siden av stuen blir skjermen blass nå på sommern fra ca april til sept. På vintern er ikke dette noe problem hos meg. Totalt sett meget fornøyd med skjermen.

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dejavu
    Heisan..

Støtter meg til banditten over; veldig fornøyd med tven, men reflekser er et problem i lyse omgivelser. I et rom med dempet belysning er bildet flott med riktige og naturlige farger, men det bikker fort over til å bli litt grått og livløst med for mye lys på. Mye TV for pengene er det uansett og det er absolutt ingen dritt TV fordi den er billig.

Side 11 av 14 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •