LG 60" Plasma 60PK250/590 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 14 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 262
    Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stone cold
    OFF TOPIC

Skjønner du vil ha stort tv i stua, men må si meg overrasket at du har en så bra tv på soverrommet og 250 i stua. Ruler ikke Samsungen vilt over din LG skjerm? 7705 er jo en av de bedre på markedet akkurat nå? Eller synes du LG er såpass bra at den fortjener sin plass i stua?
    Jeg kjører motsatt. 7705 (63" riktignok) i stue og LG 50" på soverom. Duger begge to, men samsungen er selvsagt flere hakk vassere på det meste.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Jeg kjører motsatt. 7705 (63" riktignok) i stue og LG 50" på soverom. Duger begge to, men samsungen er selvsagt flere hakk vassere på det meste.
    Joda, det er vel at jeg lider av "stor tv" syndromet. 7705 er merkbar bedre ja, men funker egentlig helt fett med pk250 i stua faktisk

Eneste er dette med tilkoblingspunkter, men men... Snart kommer jo 64" til Sammy og ikke minst 72" til LG.

Men tilbake til tråden!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat kjøpt PK760n ifra netthandelen. Gleder meg veldig mye til jeg får den i hus.

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Hatt denne tv'en en drøy måned nå.
    Har etterhvert begynt å tenke over at den står skakt. Virker som bordfestet og sånn ikke er helt tilpasset så den står heller litt ned mot venstre.

Fler som har samme problemet?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pris

Kjøpte min lg60250 hos MPX, bet 10.000.- inkl frakt til Bergen, med Tollpost, levert på døren. Stor sak, så kvelden går vel med til montering mm...8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte LG 60PK250 hos den lokale elkjøp forhandleren, pruta meg til en PS3 inkl i prisen

Hvordan aktiverer jeg THX funksjonen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deadzone
    Akkurat kjøpt PK760n ifra netthandelen. Gleder meg veldig mye til jeg får den i hus.
    Hei! Har du fått TVen? Lurer litt på hvordan denne er da jeg vurdere denne selv. evt. noen andre her med denne TVen?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat fått den opp i hus! Holder på å pusse opp så den har stått en uke ubrukt! fikk bare slått på å koblet ps3 til den og uten å justere noen innstilinger så ser dette kjempebra ut.

Nydelig tv med en veldig fin fot. Diger

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får denne levert førstkommende tirsdag. Gjør THX veldig stort utslag (forsvarer det kjøpet av Harmony-fjernkontroll?)?

Gleder meg veldig, blir stor overgang fra den eldre QPVision 40" jeg har stående i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da kom tv i hus idag å må bare si at den infridde over all forventning

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MPS
    Får denne levert førstkommende tirsdag. Gjør THX veldig stort utslag (forsvarer det kjøpet av Harmony-fjernkontroll?)?
    Knappast verdt utlegget, men får man lånt seg en Harmony, er det greit å skaffe seg THX.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er veldig fornøyd med LG60

Fantastisk skjerm å bl.a spille xbox360 m/godt lydanlegg, satt i nye hdmi/optisk lydkabel. Har ikke spilt xbox med surroundlyd før, ny opplevelse.:shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå mottatt TVen, rett og slett jævlig kul. Jeg får dog ikke lyd når jeg kobler anlegget til TVen av en eller annen grunn.. Får pusle litt med det i kveld.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå mottatt TVen, rett og slett jævlig kul. Jeg får dog ikke lyd når jeg kobler anlegget til TVen av en eller annen grunn.. Får pusle litt med det i kveld.
    Får det fortsatt ikke over på anlegget. Kjører AVC A11SR, og har koblet med "helt vanlige" audiokabler jeg brukte på det tidligere anlegget. Noen som har en ide? Sikkert litt som å banne å kirka, men det er vel bedre å spørre om hjelp enn og sitte med lyd fra tven fremover .. :wink:

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo starte med å se på om der du har koblet kablene på tven er en inngang eller utgang....

Og åpne bruksanvisninga di (på cden som fulgte med) for fremgangsmåte, og hvor du skal koble for å få lyd.

Jeg vet svaret, men du skal få en sjanse til å fikse det selv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket bruksanvisning og skrudd av lyd på TVen. Testet både optisk og tidligere nevnte kabler. Om det er recieveren problemet ligger er mye mulig, manualen for den har jeg ikke sett siden jeg flyttet. Har romstert bra rundt etter den - uten hell desverre. Mulig jeg er helt bak mål her, men får som sagt ikke lyd, så en løsning hadde vært supert.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket bruksanvisning og skrudd av lyd på TVen. Testet både optisk og tidligere nevnte kabler. Om det er recieveren problemet ligger er mye mulig, manualen for den har jeg ikke sett siden jeg flyttet. Har romstert bra rundt etter den - uten hell desverre. Mulig jeg er helt bak mål her, men får som sagt ikke lyd, så en løsning hadde vært supert.
    Jeg bruker optisk kabel til forsterkeren, da jeg har canal digital cam i TVn.
    Funker bra det, skal gå uten noen justeringer på TV.
    Jeg har satt TV høytaler av, og digital lyd til PCM. Funker også om det står i auto.

Men på forsterkeren din må du sikkert justere settingene.
    Jeg kjenner ikke til din type forsterker, men du finner sikkert bruksanvisning på nettet.
    På den inngangen til forsterkeren du kobler til den optiske kabelen (eller eventuelt annen kabel) nå du sette til optisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får prøve litt mer i morgen, lurer på om det ikke er noe på forsterkeren som lager trøbbel. Finner kun manualer på språk jeg ikke er veldig stødig i (spansk/tysk) på nett. Får bruke litt tid på jobben i morgen å grave litt mer.

Har koblet optisk til inngang nr 1, men det er ingen respons så langt.

Om du fortsatt har løsningen er det bare å fyre løs, Alastor!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe meg en 60" Plasma fra LG, men er litt usikker på hvilken det eventuelt det skulle vært?

Ser pk 250 selges til ca 10k og pk 760 til ca 13k. Er det slik at de to modellene har identisk bildekvalitet / sortnivå? At forskjellene "kun" er at 760 har THX-modus, annet design og nettfunksjoner?

Lurer også på om noen kan fortelle hvordan de opplever fps-spill på sin tv? Leser på nettet at Pk serien sliter med input lag!?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke testet FPS enda, men spilte Need For Speed - Hot Persuit i går, og det var mildt sagt rått. Skal du koble til PC og spille, eller er det konsoll?
    Hadde vært vesentlig kulere om lyden hadde kommet fra anlegget og ikke TVen.

Side 10 av 14 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •