Beste Plasma tv i rundt 15 000 klassen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste Plasma tv i rundt 15 000 klassen

Jeg har nå hatt et 32 toms Lcd tv siden 2007, som jeg aldri ble helt fornøyd med, så nå er jeg lei av det tv og har veldig lyst på et større, dyrere og mye bedre tv som er 42 toms. Jeg ser mye action, kampsport og skrekk filmer så, 600Hz burde den ha.

Jeg har lyst på et tv som har veldig bra bilde kvalitet og er Plasma. Har sett litt skjøl på tver på internett, men det jo så mange og velge mellom. Jeg kan sikkert kjøpe noe som er dyrere en 15 000 kr, visst den er bedre enn tver som koster 15 000 kr. Det et + visst tven er tynn. Har sett litt på Panasonic TX-P42V10, som fikk 5/6 av lyd&bilde. Noen som har forslag på et bedre tv en den nevnte? Visst ikke, så kjøper jeg nok det ganske snart.

Kampen om årets folke-tv - Lyd og Bilde

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå hatt et 32 toms Lcd tv siden 2007, som jeg aldri ble helt fornøyd med, så nå er jeg lei av det tv og har veldig lyst på et større, dyrere og mye bedre tv som er 42 toms. Jeg ser mye action, kampsport og skrekk filmer så, 600Hz burde den ha.

Jeg har lyst på et tv som har veldig bra bilde kvalitet og er Plasma. Har sett litt skjøl på tver på internett, men det jo så mange og velge mellom. Jeg kan sikkert kjøpe noe som er dyrere en 15 000 kr, visst den er bedre enn tver som koster 15 000 kr. Det et + visst tven er tynn. Har sett litt på Panasonic TX-P42V10, som fikk 5/6 av lyd&bilde. Noen som har forslag på et bedre tv en den nevnte? Visst ikke, så kjøper jeg nok det ganske snart.

Kampen om årets folke-tv - Lyd og Bilde
    Enn hvor rart det høres ut; Nykommeren Panasonic TX-P42G20E er bedre enn V10 på nær alle parametre (unntatt lyden). Og det til tross for at den bare koster halvparten (ca. 7500 i nettbutikker) av det V10 kostet.

Du kan selvsagt gå for etterfølgeren, Panasonic TX-P42V20E, men det er høyst diskutabelt om den er verdt merprisen i forhold til G20-serien.

Noen plusser på G20:
    1) Du slipper de irriterende viftene på V20
    2) Finishen er mer diskre og kanskje flottere enn V20 (subjektivt)
    3) Mye billigere og "mer for pengene".

Noen plusser på V20
    1) bedre sortnivå enn G20 grunnet bedre filter på skjermen
    2) Bedre lyd

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg sett følgende modell enda, men det er visstnok mye lovord om følgende: Samsung PS50C7705. Så du kan jo evt ta en titt på denne når den kommer til butikkene.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste Plasma til rundt 15000 må utvilsomt bli en Panasonic. Dette ifølge alle tester og erfaringer.

Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk skal dere ha. Har bestemt meg for og gå for J. Haugen sitt forslag, Panasonic TX-P42V20E. Den blir kjøpt i morgen.

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic helt klart....var det jeg og skulle gjort også....menmen dyr lærdom.
    Blir helt klart Panasonic neste gang 8)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Kan støtte Janome at Panasonic er et godt valg.
    Hadde LG PS8000.
    Har nå en "gammel" Panasonic (4 år), som jeg er mere tilfreds med.
    Men snuser til Samsung sin PS C7705 når jeg nå skal ha nytt tv til høsten.

Newcomer calla1983 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung c7705. Kjempefornøyd og vesentlig letter å få med kona på en slik enn på en panasonic (design). Med mindre du er svært tv kyndig med stor erfaring (sannsynligheten er vel liten på bakgrunn av spørsmålet) tror jeg ikke du kommer til å merke noe særlig forskjell.

Tipper du er omtrent som meg, og da kommer du til å bli storfornøyd med c7705. Hovedproblemet med Samsungen er vel at den for tiden er vanskelig å få tak i.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Besitter fordårets priskiller ifra Panasonic, husker ikke modellnavnet, men er modellen med 720P, 50". Ingen bevegelsesproblematikk, og bildene er supre!!! Selvfølgelig er de nyere bedre, men dette setter bare en pekepinn på det hele. G20 er et SCOOOP!!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •