Samsung LE40B550 vs Samsung LE40C535

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer dEEP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40B550 vs Samsung LE40C535

HytteTVen til mine besteforeldre er klar for utskiftning og i den sammenheng har jeg fått det ærefulle oppdraget å finne TV med grense opp til 5500,-

Litt usikker på om 40" er i største laget (folk på den alderen burde jo hatt minimum 55" ) men tror det skal gå greit.

2 TVer jeg har funnet, som ikke virka så aller verst er Samsung LE40B550 og LE40C535. Er det slik at C er etterkomer til B? Var ikke bare bare å finne ut av det... Kan noen anbefale den ene over den andre i så fall?

Er også åpen for andre innspill på TVer i størrelsen 37"-40"

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt litt krefter i det siste for å prøve å finne ut av forskjellene i Samsungs bingobetegnelser.

B er ihvertfall 2009-modell, og C er årets modell.

Selv har jeg sett etter forskjeller på 630- og 650-modellene. Her ser det ut til å være små forskjeller. 65x har internett-muligheter, blankere skjermflate og noe rødt i designet på skjermen. Stort sett klin like altså. Blank skjermflate er kanskje positivt i utgangspunktet, men vil gi mer refleksjoner.

Når det gjelder størrelse er det litt avhengig av hytta ellers. 40" kan kanskje bli dominerende.

Newcomer dEEP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så x3x vs x5x har også betydning på hvor blank skjermflaten er eller gjelder det kun 6 serien?

Selve designet betyr lite, men er nok en fordel at det er minst mulig refleksjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •