Get - fotball med skygger.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Get - fotball med skygger.

Hei.
    Har en Samsung UE46B8050 tv og get hd-pvr-dekoder fra GET. Vært fornøyd med tven både til tv, film og spill (ps3 og x360). Eneste minuset har vært hd-bildet fra for eksempel canal plus hd og tv2 hd. Der har gjerne situasjoner hvor en spiller er i stor fart gjort at bildet av tilskuerne i bakgrunnen blir veldig rart. Virker ikke som om den klarer å gi bra bilde både av det som beveger seg fort og det som står stille i bakgrunnen. Men det jeg har sett nå etter jeg kjøpte meg Onkyo TX-SR608 receiver og koblet dekoder via forsterkeren er at det blir "skygger" etter spillerne på fotballkamper noe som er ekstremt irriterende. Nå har jeg ikke sett om dette gjelder hd-kanalene, men standard svt1-kanalen gir "skygge" til spillerne. Alt har alltid vært koblet med hdmi, og spill og filmer har ikke gitt meg noen sånne problemer. Noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt "skyggene"? Opplevd det samme? Innstillinger? koblinger?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Det kan være at 100HZ din jobber litt overtid... Prøv å sette tvn i film modus å sette 100HZ på lav innstilling. Se hvordan det blir da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker.

Skal sette ned herzen og prøve. Takk for kjapt svar!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •