Beste 46-47" LCD allrounder til 10 000 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste 46-47" LCD allrounder til 10 000 kr

Tar gjerne i mot tips på dette. Har søkt og lest mye, men blir ikke helt klok. Fant heller ikke så mange erfaringer der ute, og ingen ferske relevante tråder her inne. Har av diverse grunner slått fra meg plasma, så det begrenser seg til LCD. Har ikke noe behov for en tynn LED, det som teller er bilde.

TVen vil bli brukt til PS3, film og TV. Setter da pris på bra bilde (både SD og HD) og svartnivå i tillegg til akseptabel input lag. Prisklasse 10000 +/- for en 46-47".

Har sett på Sony, Samsung og LG, men tar gjerne i mot tips. F.eks. LG sin LD750 finner jeg ingenting om selv om jeg mistenker den er god. Behøver derfor noe input i form av erfaringer, eller hva som er fordeler og ulemper med de forskjellige modellene 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg vurderer denne - Lefdal - Samsung 46" LED-TV

Om det er en god tv skal jeg ikke uttale meg om, men for 10k så fremstår den iallefall som grei valuta for pengene. Tror dette er et tilbud, usikker på om prisen holder seg. Elkjøp hadde samme tilbud sist uke, men ser de har satt den opp til ca 12k nå.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt skeptisk til disse med Edge-LED. Ser flere snakker om at det er for mye clouding, eller ujevn lysstyrke over skjermen, noe som ligner på skyer.

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG mistenker du er god.....tenk deg om
    kundeservice kan iallefall ikke LG noenting om....men man har selvsagt et valg

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner. Har lest om noen dårlige erfaringer med LG her inne, men føler det er ganske safe med en LCD kjøpt hos forhandler med god service og returrett.

Input-lag har en del å si når PS3 fyres opp, og her er ikke Samsung 6-serie LCD særlig god. Lurer derfor på om det finnes noen gode alternativer mtp. input lag.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •