Skal ha ny tv . samt selge gamle

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal ha ny tv . samt selge gamle

Har en Samsung Le46a866 som er ca 14månder gammel. og vuderer og selge denne da jeg kunne tenkt meg og prøve plassar skjerm. Har det som oftest medium lyst og mørkt om kveldene. Ser en del film og spiller litt. Antar at innbrenning ikke er et veldig problem i dag. Jeg bryr meg ikke om 3d da jeg ikke ser for meg at det blir aktuelt eller praktisk.

Mine spørsmål er som følgene.

1. Hvor mye kan jeg regne med og få for min samsung?
    (Den er feilfri og alt orginal medfølger)

2. Kunne tenkt meg en plassar i 10-12000kr klassen , helst ca lik størrelse. Noen som kan anbefale ?
    (Vil helst ha egene erfaringer eller linker til anmeldser)

Takk for alle svar

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dere denne tven vil gi meg en betraktelig bedre bilde kvalitet? Iforhold til min samsung

Panasonic TX-P50S20E 50" Plasma Full-HD - Panasonic - Plasma - Panasonic TX-P50S20E 50" Plasma Full-HD - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer Janome sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG vil jeg ikke anbefale...jeg har den såkalte toppmodellen PS8000, og denne har ved normal film og tv drift fått TV2 sin logo permanent brent inn.....er INGEN support fra LG selv heller om du får problem.....Det at det er 3store igjen etter at Pioneer takket for seg stemmer nok ikke helt. Gå for Panasonic eller Samsung, jeg hadde Panasonic før, og skal ha dette igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan muligens få en panasonic p50g10 til 7500kr brukt. Er dette et bra kjøp ?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PANASONIC TX-P50G20E Plasma TV | Hi-Fi Klubben anbefaler jeg deg Kanonbra ! Har lik tv som deg, og skal mest sannsynlig som deg, bytte til plasma

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror faktisk min også er 14 mnd gammel. Hva kan vi forvente? 7-8 tusen? :?:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Janome
    LG vil jeg ikke anbefale...jeg har den såkalte toppmodellen PS8000, og denne har ved normal film og tv drift fått TV2 sin logo permanent brent inn.....er INGEN support fra LG selv heller om du får problem.....Det at det er 3store igjen etter at Pioneer takket for seg stemmer nok ikke helt. Gå for Panasonic eller Samsung, jeg hadde Panasonic før, og skal ha dette igjen.
    Begynt å se meg lei av grinebitingen din angående LG, i diverse tråder her på forumet. Slutt å gni din dårlige opplevelse opp i trynet på alle andre, i hvert eneste bidige innlegg.

Trådstarter spurte om anbefaling til en konkrekt TV. Ditt svar inneholder kun fraråding av LG. Helt unødvendig. Du svarer ikke på noe av det TS spør om.

Til trådstarter:
    Jeg skjønte ikke helt hvorvidt du ville ha plasma eller lcd (plassar = plasma?), men jeg vil anbefale deg og ta en titt på den nye plasma serien til Samsung, altså PS(XX)C7705. Kommer nok flere anmeldelser av denne i ukene fremover.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Tror faktisk min også er 14 mnd gammel. Hva kan vi forvente? 7-8 tusen? :?:

Det var det jeg så for meg også at man kan begynne på.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic virker alltid til å komme over gjennomsnittet i tester og har selv sett på skjermene deres mange ganger, trår garantert ikke feil med det valget.:razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Panasonic virker alltid til å komme over gjennomsnittet i tester og har selv sett på skjermene deres mange ganger, trår garantert ikke feil med det valget.
    Panasonic har også et solid rykte for produktkvalitet.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABC123
    Begynt å se meg lei av grinebitingen din angående LG, i diverse tråder her på forumet. Slutt å gni din dårlige opplevelse opp i trynet på alle andre, i hvert eneste bidige innlegg.

Trådstarter spurte om anbefaling til en konkrekt TV. Ditt svar inneholder kun fraråding av LG. Helt unødvendig. Du svarer ikke på noe av det TS spør om.
    .
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hatt noen av disse panasonic tvene i samkjør med en media pc? Hvordan er innretning osv?

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=ABC123]Begynt å se meg lei av grinebitingen din angående LG, i diverse tråder her på forumet. Slutt å gni din dårlige opplevelse opp i trynet på alle andre, i hvert eneste bidige innlegg.[QUOTE=ABC123/]
    Er en grunn til det da vet du....og skulle ønske at andre hadde gjort det samme for meg for 6mnd siden...har lovet LG og meg selv at jeg skal fortelle omverden om LG...men bevares....folk gjør som de vil Lifes Good...eller Lite Godt, en har et valg

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner at du er frustrert. Men det og blåse dette mega høyt opp er og ta i. Du har startet en egen tråd som du forklarer din erfaring i. Men du trenger ikke hoppe på alle andré tråder og repetere deg selv.

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å bli en stund siden, bare lurte på om du har fått solgt tven?

Ser at du fortsatt har samme tv i signaturen din, men som sagt over her, så er jeg veldig i samme klasse som deg.
    Var innom Expert for litt siden, der det var to selgere som sa hver sin mening om hvor mye jeg kunne få for den. Han ene mente 10,000,- og han andre mente 6000,- maks. Har min egen teori om hva jeg burde få, men var interessant å høre på hva de to ekspeditørenes forskjellige mening i Samme butikk var :P

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Begynner å bli en stund siden, bare lurte på om du har fått solgt tven?

Ser at du fortsatt har samme tv i signaturen din, men som sagt over her, så er jeg veldig i samme klasse som deg.
    Var innom Expert for litt siden, der det var to selgere som sa hver sin mening om hvor mye jeg kunne få for den. Han ene mente 10,000,- og han andre mente 6000,- maks. Har min egen teori om hva jeg burde få, men var interessant å høre på hva de to ekspeditørenes forskjellige mening i Samme butikk var :P
    Tror nok han med 6000 maks er nærmest....se selv på prisene på en ny tv...du kjøper ikke brukt til 10000kr

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •