Jeg har for tiden planer om å oppgradere til ny TV. TVen skal hovedsakelig benyttes for full hd filmtitting opp mot pc og blu-ray samt en del konsollspilling og surfing i sofakroken. Er en del vinduer som kan gi refleksjoner så "speil-tv" er lite aktuellt.

Har lest en del på forumet sett litt på elkjøp sitt utvalg på nettet (flink til å prute i butikk) og konkludert med at jeg sannsynligvis burde gå for en plasma til 10 høvdinger eller mer, eller? Ønsker ikke å svi av så alt for mye da jeg liker å bytte ut produkter før de blir museumsgjenstander.

Hovedsakelig har jeg falt for en Samsung PS50C675 men jeg lurer en del på hva hovedforskjellen på PS50C675 og PS50C555 er? Er ikke så mye skriv om C675 på nettet og samsung sine hjemmesider er lite informative på forskjellen. Er tross alt en forskjell på 4000 kroner hos elkjøp. Er steget opp til 3D-TV verdt den ekstra prisen? (Ser at netonnet har uhyggelige hyggelige priser på C6500 og C7705, C6500 koster det samme som C675)

Er det noen som har noen konkrete anbefalinger på andre produkter jeg burde se etter, eventuelt tilsvarende LED?

Er utenbys i ei uke så jeg vil gjerne være litt informert før jeg stikker innom elkjøp (eventuelt nettet)