hvilken tv skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilken tv skal jeg velge?

Har disse kandidatene:

-40pfl5605h
    -kdl40ex500aep
    -kdl40ex600aep
    -42ld650n
    -42pj550n
    -46ld550n
    -47ld450n
    -kdl46ex501aep
    -kdl46ex700aep
    -le46c635xxe

sitte avstand til tven er ca 1,5-2m. Skal primært brukes til vanlig tvsendinger og sport, men også playstation 3 og blueray(dvd). Er fra før vandt med 50 og 42 tommers tv. (50 er helt utelukket ettersom det blir for stort i nye stua)

Hadde vært veldig fint om dere kunne kommet med noen anbefalinger av disse, eventuelt eliminert noen fra denne listen :P linker til tester osv hadde også vært helt topp, ettersom jeg her hatt litt problemer med å finne det på google....(ja jeg har prøvd modell nummeret med både review og test etter, men kommer altid bare inn på kjøpesider da)

Takker for alle svar jeg måtte få Tven skal kjøpes innen den 10 juli, så etter det er det ikke lenger vits å legge inn svar her

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    40" er i allefall perfekt størrelse mtp avstand, så 40-42" er nok veien å gå.
    46" kan i mange tilfeller bli for stort, på samme måte som du opplevde at 50" ble det.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et skudd fra hofta: UE46C6705 selges til 8995 på Elkjøp Lørenskog / Elkjøp Ullevaal imorgen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal har KDL-40EX501 til 8995,- og pruter du som meg får du noen hundrelapper rabatt også. TV'en har da USB Wi-Fi dongle medfølgende, samt svart list i bunn istedet for sølv. Ellers er den lik EX500. Jeg kjøpe den i uken som gikk og er sykt fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABC123
    Et skudd fra hofta: UE46C6705 selges til 8995 på Elkjøp Lørenskog / Elkjøp Ullevaal imorgen.
    Ja ikke så dumt det problemet er at jeg selv jobber på elkjøp og dermed ikke får lov til å kjøpe disse supertilbudene

Kunne selvfølgelig sendt noen andre opp, men tviler på at noen gidder å stå i kø for meg...

Sitat Opprinnelig postet av Tubaper
    efdal har KDL-40EX501 til 8995,- og pruter du som meg får du noen hundrelapper rabatt også. TV'en har da USB Wi-Fi dongle medfølgende, samt svart list i bunn istedet for sølv. Ellers er den lik EX500. Jeg kjøpe den i uken som gikk og er sykt fornøyd.
    Ja har hørt såpass mye bra om dette tvet, at jeg tror foreløpig dette kanskje ligger ann som favoritten. Spesielt hvis ingen av de andre tvene jeg ramset opp er vesentlig bedre.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petterbaa
    Ja ikke så dumt det problemet er at jeg selv jobber på elkjøp og dermed ikke får lov til å kjøpe disse supertilbudene

Kunne selvfølgelig sendt noen andre opp, men tviler på at noen gidder å stå i kø for meg...

Ja har hørt såpass mye bra om dette tvet, at jeg tror foreløpig dette kanskje ligger ann som favoritten. Spesielt hvis ingen av de andre tvene jeg ramset opp er vesentlig bedre.
    Jobber på Elkjøp og så vet du ikke hva du skal kjøpe ? - Sorry, kunne ikke dy meg 8) ......
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Jobber på Elkjøp og så vet du ikke hva du skal kjøpe ? - Sorry, kunne ikke dy meg 8) ......
    Hehe, jobber selvfølgelig ikke i tv avdelingen :P men vil gjerne ha litt svar fra andre enn de som jobber der også, å tenke at på ett entusiast forum som dett må det være mulig å få noen vettuge svar

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da bør du ta en titt på en plasma fra Panasonic f.exs G20.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro at 46G20 vil være den tvn som gir mest for penga. Du må opp i topp modellene med LED-LCD for å få noe som slår den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •