Samsung 46"UE46C6705 Halve skjermen er mørk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Samsung 46"UE46C6705 Halve skjermen er mørk

    Er det noe som har en anelse om hva dette kan være?
    Det virker som det mørke feltet er nøyaktig på midten. Jeg har prøvd alt av innstillinger øko av, butikkmodus av, resetting av skjermen,kontrast,lys osv.
    Kan det være HDMI kabelen? må det være en kabel ver.1.4?
    Denne tven har automatisk lys justering, men det spiller ingen rolle om det er mørk eller lyst i rommet, jeg bruker Canaldigital Hdpvr.
    Forøvrig ett fantastisk bilde i den normale delen av skjermen.

  2. #2
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den står ikke i en eller annen demo-mode?

    Ellers ville jeg prøvd en software-oppdatering..

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problem løst

    Etter kontakt med Samsung support kom det en og hentet tv hjemme hos meg
    dagen etter at jeg var i kontakt med support.
    Neste dag fikk jeg telefon om at det var en fabrikkfeil, det var en ledning som var av, dette resulterte i at led pærene til halve skjermen ikke fungerte.
    Tvèn blir levert hjemme hos meg den påfølgende dagen.
    Så alt i alt så tok dette 3 dager og det må jeg si jeg er veldig fornøyd med
    Jeg bor på sørlandet så hente/bringe servisen må være utvidet ifra Oslo-Bergens området.

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av 9ls1
    Etter kontakt med Samsung support kom det en og hentet tv hjemme hos meg
    dagen etter at jeg var i kontakt med support.
    Neste dag fikk jeg telefon om at det var en fabrikkfeil, det var en ledning som var av, dette resulterte i at led pærene til halve skjermen ikke fungerte.
    Tvèn blir levert hjemme hos meg den påfølgende dagen.
    Så alt i alt så tok dette 3 dager og det må jeg si jeg er veldig fornøyd med
    Jeg bor på sørlandet så hente/bringe servisen må være utvidet ifra Oslo-Bergens området.
    Seriøst ? Kommer samsung å henter TV'en ? Jeg har en post lenger nede hvor jeg prøver å finne ut av hvorfor tven flimrer. Hadde tenkt å kjøre den tilbake til butikken igjen, men hvis de kan hente den hadde jo det vært enda bedre. Bare ringer du supporten og spør om dette da eller ?

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

  6. #6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sabre
    Det var jo en super ordning. Vet du om Lefdal kommer inn under den ordningen, og evt. hvor mye det koster ?

    Beklager hvis jeg sporet tråden av litt, men det virket som trådstarter hadde fått avklart problemet sitt..

  7. #7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke lest vilkårene, men dette koster ingen ting. Men mener dette kun er et tilbud til de som har kjøpt TV med norsk/nordisk serienr. DVS at de som evt har kjøpt paralellimportert tv ikke får benyttet seg av dette tilbudet. Samme gjelder vel med samsungs pixel garanti. Det er vel meningen at servicen skal være bedre for de som sørger for at samsung norge tjener penger.

    Men som sagt, har ikke lest veldig nøye på dette, så mulig andre kan komme med ytterligere oppklaringer eller rettelser.

  8. #8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvor på sørlandet holder du til egentlig? Jeg skulle gjerne visst hvor utvidet Prestige servicen til Samsung har blitt.

  9. #9
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av darkfame
    Hvor på sørlandet holder du til egentlig? Jeg skulle gjerne visst hvor utvidet Prestige servicen til Samsung har blitt.
    Jeg bor i Arendal, Samsung bruker en underleverandør som holder til i Grimstad.

  10. #10
    Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så lenge TV'en er solgt gjennom Samsung Norge sitt nettverk, så fungerer det nok slik .. Hadde samme type service på min gamle Philips CRT 32" TV i sin tid . Kurrant det .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •