Hvilken plasma er den beste: Panasonic VT20 eller Samsung C7705 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Tviler jeg også på. Men dem har nå så hvorfr ikke ta den opp som en kandidat om det er en bra tv som kan sammnelignes med noen av disse andre?
    De har ikke den modellen inne nå, nei. Ergo er den heller ikke en kandidat utover bruktmarked, men kan selvfølgelig brukes som referanse når man tester nye tv'er.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Jeg har bare sett litt kjapt igjennom tråden, men hva med en Pioneer 50" Plasma PDP-LX5090 KURO. Denne koster idag 18 995,-. Vet ikke åssen denne er opp imot dem nye tvne som kommer... men den har nå fått skryt i 2 år at det er den beste tv:n på markedet. Men det kanskje er noe denne tv:n ikke har som dem andre har?
    Pioneer 5090 er nok ikke aktuell. Var litt interesert i en KRP500, men tilbakemeldinger fra mange av de som eier disse skriver at panoreringer ikke er helt topp. For eæmeg er ikke sortnivå så viktig at jeg tåler f.eks hakkete panoreringer. Og til samme pris som VT20 inkl 3D er det ikke tema for meg.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Jøss, dette var nytt for meg... Men takker for infoen. GLad for å lære noe nytt.
    Syntes den også var svært lærerik og oppklarende. Da passet den inn i tråden
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Har ikke sett andre 3D plasmaer i kontrollerte omgivelser enn Panasonic, men det står så klart på planen over sommeren.

Du burde får en demo av Sony HX900 også. Meget bra TV!
    Ja det er nok mange som ser frem til de testene, tenker jeg

Sony HX900 ja. Det var vel egentlig denne jeg så meg ut først for noen måneder siden. Men det kommer så lite nyheter om denne. Det eneste informative jeg har lest om den er de få inntrykkene på Flatpanels.dk kom med i våres. Jeg skrev også en Mail for 3-4 uker siden til Sony Norge og etterlyste releasedato og veil pris. Bra kundeservice og jeg fikk svar etter en ukes tid. Det positive var at skjermen skulle ankomme i midten av juli og at Sony var i rute til å rekke det. Det ikke fullt så positive var forventet veil pris på ca 30k for 52 tommeren Den ramler kanskje fort ned til 25-27k, men det blir uansett for mye penger for meg. Men HX900 tror jeg blir knall. Fikk demo av X4500 for ett par år siden og den skjermen imponerte stort. HX900 er enda bedre sikkert og 3D kompatibel. Noen få inntrykk du vil dele, Finnerud?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine