Philips 40PFL9704H - Erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 40PFL9704H - Erfaringer?

Hei

Jeg har LG37LB2R, som jeg kjøpte for noe år siden når det var sånn power buy på tv'en. Grunnen til at jeg vurderer å bytte tv nå, er at jeg ikke er fornøyd med sortnivået på denne tv'en.
    Jeg har lest litt om Philips 40PFL9704H med bak-led.
    Noen her som har erfaringer med denne tv'en?

Takker for svar.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ingen erfaringer med den skjermen, men kikket på den en times tid i dag hos Elkjøp Fredrikstad. Denne er i 46" og var koblet til en Philips 9500 BD-spiller.

Grunnen til at jeg kikket på den er at den blir mer og mer et alternativ for meg. Nå har jeg gått mange runder på jakt etter ny tv; fra Panasonic VT20, til LG 850 og de nye LED-skjermene til Samsung.

Philips'n leverte et sinnsykt fint bilde. Et sortnivå som var så sort som det går an, og på en skjermoverflate som ikke reflekterer lys. Endelig en speilfri tv! Jeg forsøkte å stille litt på den, siden butikkinnstillinger er gjerne litt mye av det gode. Synes den ble bra. Morsom effekt er Ambilight også. 200hz og Pixel HD fløt fint, men jeg synes dette passer best på tv-sendinger/ serier og sport. Derfor slo jeg det av.

Denne skjermen, men i 52", rykker nå opp som mitt førstevalg

Om det ikke finnes en egen tråd, hadde det vært fint om dere som eier skjermen kan komme med erfaringer
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •