Picture mode endrer seg automatisk vekk fra va eg har valgt:/

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Picture mode endrer seg automatisk vekk fra va eg har valgt:/

Kjøpte ein 40" Sony lcd full hd tv som eg bruker som skjerm til pc.
    Kobla til med hdmi kabel, først ble det for skarpt og som sandpapir for øynene, så for eg in i instilingene og endret på brightnes og sharpnes og colour tone slik at det ble slik som om eg såg det på ein pc skjerm, behagligt.
    Det eg gjorde var og gå i Picture mode og satt på standard og stillte det slik eg ville ha det, men så går det ca 5min så går picture mode automatisk tilbake til ein mode som heter Vivid hvor bildet blir som sandpapir for øynene, for skarpt osv, og i den picture mode kan eg ikke endre på skarphet og slikt, kun i: Standard , Cinema , Photo mode eg kan endre på alt.
    Så noen ide om hvordan eg kan få det til og holde seg i den picture mode eg har valgt og ikke hoppe tilbake til Vivid.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satte du tvn i hjemme modus ved første instalasjon? Mange tver skifter innnstillinger hvis de står i butikk modus. Prøv evt å justere i film modus å se om den også blir tilbake stilt.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei først idag eg gjør dette, ca 1 uke sia eg kjøpte den og da kobla eg til med vga kabel da eg fant ut hdmi ble for skarpt intill eg skulle gi hdmi kabelen ein ny sjangse igår og se hvordan det ble da eg justerte, og da fekk eg like behagli data bilde etter litt justering, slik som eg fekk med vga, så derfor vil eg forsette og bruke hdmi bare eg finne ut hvordan den holde seg der eg setter instillingen hehe.

hjemmemodus? va er det? ingenting som heter butikk modus eller hjemmemodus der
    Har prøvd og justert i Cinema modus og det og går tilbake til Vivid.

men det var ein utstillingsmodell, alså den siste dem hadde igjen som hang på utstillingsveggen. så den har vert på før eg fekk den lissom..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk reseta tven og da såg eg valget butikkmodus og hjemme så nå får vi se om eg får det til og ordne seg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •