Trenger tv fort!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tv fort!

Hei! vi skal kjøpe ny tv. jeg kan tenke meg en knallgod LED tv. Denne skal helst være 50" men det funker med 42". denne tv'n trengs fort, for jeg vil ikke se VM 2010 på en råtten "kubikkmeter - tv". TV'n skal brukes til film, vanlig tv-titting og selvfølgelig fotball. Problemet er at Fatter'n vil ikke punge ut med mere en 10'000. Jeg tror nok han kan drøye seg litt oppover, men har dere noen gode forslag kom med dem uansett!

(har absolutt ikke peiling på tv'er, så rundt 10'000 for en 42" - 50" er kanskje umulig?)

takk for raske svar! : )

Newcomer victorystone sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ganske umulig hvis du skal ha led ja... Ser du på plasma eller tradisjonell lcd derimot, kan du klare deg med 10 000 for en grei skjerm i den størrelsen.

Newcomer Ghostman1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får jo LEDskjermer som er fra 42" og oppover til under 10.000? Men hvor gode de er vet jeg ikke... For eksempel har Netshop flere modeller med LED på 42" og 46" som koster under 10.000,- (f.eks. Sharp Aquos LC-46LE705S 46" LED LCD-TV - Sharp - LED-TV 40"-49" - Sharp Aquos LC-46LE705S 46" LED LCD-TV - Netshop.no - pc data foto minne digital eller LG 42SL9500 42" LED LCD-TV - LG - LED-TV 40"-49" - LG 42SL9500 42" LED LCD-TV - Netshop.no - pc data foto minne digital)

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville gått for Panasonic G20 serien i 42,46 eller 50" du skal høyt-meget høyt opp i LED-LCD klassen for å få noe som overgår denne skjermen i ren bildekvalitet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Ville gått for Panasonic G20 serien i 42,46 eller 50" du skal høyt-meget høyt opp i LED-LCD klassen for å få noe som overgår denne skjermen i ren bildekvalitet.
    Og når 42" allerede ligger godt under 10lapper så har man vel egentlig ikke noe valg:-D

Newcomer preje sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Her kan jeg ikke være mer enig. Jeg har hatt min 46" G20 nå 4 dager, og jeg sitter med haka på tredje knapphølet når jeg ser HD og Bluray. Dette er sykt moro, og mye tv for pengene. Jeg skal like å se den LCD/LED som kan hamle opp med dette i denne prisklassen

Nå får du 46" til 9990,- hos Lefdal og Elkjøp + 695,- levert på døra. Jeg var heldig å trykke på kjøpknappen en gang Elkjøp hadde priset den til 8979,-. Fikk senere vite at det var nok en glipp hos dem. Synd for dem, men hyggelig for meg

Lyd&Bilde har i siste nummer test av tv'er, litt i forbindelse med fotball-VM, og på toppen troner ingen ringere enn Panasonic TX-P50G20E

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk for svar.

høres bra ut denne tv'n. men jeg har hørt at samsung skal ha gode skjermer, hvor mye må man ut med for en 42" - 50" av LED tv'ne dems?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tv-tittern
    høres bra ut denne tv'n. men jeg har hørt at samsung skal ha gode skjermer, hvor mye må man ut med for en 42" - 50" av LED tv'ne dems?
    vesentlig mye mer enn 8lapper for en panasonic hvertfall

Alle tester viser nå gang på gang hvilken skjerm som er best. G20 serien. Hvis du vurderer og legge igjen mer penger hos forhandler, da ville jeg gått for V20 eller VT20 fra panasonic som er bedre enn G20.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

endelig

Samsung 46" LED-TV - UE46C5105XXE

til 10'000

noen tanker om denne? kanskje erfaringer. er og få kjøpt hos elkjøp..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres bra ut!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en helt ok tv men ikke i nærheten til G20 i mine øyne. Du risikrer lysbløding ikke like god kontrast(ekte ansi)+ betydlig dårligere innsysnvinkel-men får et bedre desigin og "må ha faktor" på samsung. På rent bilde blir det knock out til G20 i normal dempet stue belysning er min påstand.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •