Samsung 2010 plasma modeller - Side 99

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 99 av 104 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... SisteSiste
Viser resultater 1,961 til 1,980 av 2077
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Jeg mener at det er optisk ut på denne tven?
    Finns ikke optisk inn på en ren stereo forsterker.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnusavr
    Ser noen av dere nevner blinking (tven blir sort en stund). Prøv å sett brightness til 54 eller lavere. Mener på å ha lest at dette er et problem med brightness satt på 55 eller høyere.
    Om vi snakker om samme blinking, hvor skjermen ser ut til å slå seg av når det vises et sort mellombilde; så mener jeg det inntreffer når den er stilt på dynamisk. Da er det masse som er aktivert i "avansert" innstillinger, men som er grået ut og ikke kan velges bort. Om vi snakker om det samme da...?

Skulle bare ønske sortnivået var så bra hele tiden:-D
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alltid dynamisk kontrast av og bruker kun movie mode selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk merket meg denne blinkingen selv nå. Akkurat som panelet kobler ut et par sekunder. Merkelig...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror dette er en feature. Jeg ser akkurat det samme på min fars Samsung LED-LCD. Er skjermen helt sort så dimmer den helt ned uavhengig av om dynamisk kontrast står av eller på.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skjer typisk på pc bruk en sjelden gang. Kanskje 1 gang i time eller sjeldnere. Tror ikke det er noe fast tidsinterval. Kan også være på desktop bruk. Merkelig. Skjermen trenger ikke være helt svart.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da har jeg også fått rosaskjær på hvite flater. Klarte heldigvis å fremprovosere det slik at jeg fikk tatt et bilde.
    Det som suger mest med dette er at det ikke bare er å slenge TV'n i sekken og stikke innom Expert for å levere den inn.
    Noen som har måtte krangle på denne feilen eller tar de og fikser uten mere mas? Evt bytter i årets 64"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i spenning på om dette dukker opp på min etter hvert også, men heldigvis ingenting så langt. Du sier du fremprovoserte dette, vil det si at du ikke har problemer med rødskjær til vanlig?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Jaja, da har jeg også fått rosaskjær på hvite flater. Klarte heldigvis å fremprovosere det slik at jeg fikk tatt et bilde.
    Det som suger mest med dette er at det ikke bare er å slenge TV'n i sekken og stikke innom Expert for å levere den inn.
    Noen som har måtte krangle på denne feilen eller tar de og fikser uten mere mas? Evt bytter i årets 64"
    Bor du innenfor rekkevidde til et av servicesenterne kommer de og henter tv-en din om du trenger det. Expert ville bare sendt den videre til et serviceverksted likevel, og så lenge tv-en fremdeles er innenfor garantitiden er det uansett Samsung direkte som tar sakene så det er ikke noe vits å blande inn Expert. De kommer mer til nytte om garantien er ute og du kun har reklamasjonsretten igjen

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    999
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en kamerat sitt tv var feil på, første gangen fikset de ikke feilen men andre gang gikk det bra (det var psu som var dårlig og laget forstyrrelser) men begge gangene kom verkstedet og hentet og leverte tv hjemme hos han, her på askøy
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har fått innbrenning, har dere brukt Punktskift?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På store objekter har pixelshift minimalt med funksjon. For å gjøre det veldig enkelt, om du har 10x10 pixler som blir flyttet rundt av og til, så vil du fremdeles ha et område på minst 8x8 som fremdels vil være aktive hele tiden, litt avhengig av hvor mye pixelshift faktisk flytter, men jeg synes på min det ser ut som om det er snakk om en pixel i hver retning.

Det er med på å bidra til å redusere/spre problemet, men altså ingen løsning sånn sett. Verdt å ha i bakhodet

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Dere som har fått innbrenning, har dere brukt Punktskift?
    Jeg har iallefall brukt det.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fikser det uten mere mas, det var et velkjent problem fikk jeg vite av Infocare da jeg spurte hva de hadde gjort med min. De bytter hele panelet. Leverte min inn på en onsdag, og følgende mandag var tv'en fikset/panelet byttet. Men tviler de gir ut en 64" uten først å bytte panel 2 ganger, 3 gangen har du rett på nytt produkt om de ikke klarer å fikse feilen

Hør med butikken der du kjøpte det, godt mulig at de ordner henting. Jeg tok min med til expert selv, men fikk det levert på døren hjemme når det var fikset.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Møkk!

Har flyttet inn i ny leilighet, og hadde i den forbindelse bestilt et slim wall mount fest for min 63". Så viser det selvsagt at det ikke passer. Wiren er rett og slett for kort, da det er 60 cm mellom festepunktene bak på tv-apparatet.

Irriterende!

Noen som har tips om slike slim wall mount veggfester som passer, som ikke koster skjorta? Ergo gjerne kopier av det originale samsung-festet.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av myrlas
    Møkk!

Har flyttet inn i ny leilighet, og hadde i den forbindelse bestilt et slim wall mount fest for min 63". Så viser det selvsagt at det ikke passer. Wiren er rett og slett for kort, da det er 60 cm mellom festepunktene bak på tv-apparatet.

Irriterende!

Noen som har tips om slike slim wall mount veggfester som passer, som ikke koster skjorta? Ergo gjerne kopier av det originale samsung-festet.
    Kjipt, men står ikke det på pakka, da, at den passer opp til max 55". Har denne selv til min 50" 7705 plasma, og festet er knall.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av myrlas
    Møkk!

Irriterende!

Kjøpte de orginale festene for å ikke drite på laget, joa. litt dyrere men tryggere. Sjekk den siden her: http://avforum.no/forum/tv-apparater...deller-61.html Svar: 1217

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Kjipt, men står ikke det på pakka, da, at den passer opp til max 55". Har denne selv til min 50" 7705 plasma, og festet er knall.
    Det der er et viktig poeng! Jeg stod i kassa og skulle betale før jeg så at det var eget feste for skjermer over 55". Bredden på festene bak på skjermen er forskjellig, så det kan fort bli frustrerende om man ikke ser nøye nok på pakka man kjøper.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva skjer med at det ikke lengre er lov å ta opp programmer pga opphavsrett til kringkastningsstasjonen? Noen andre som har fått dette?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nesten oppgi hvilken modell du sitter med også. Ble det plutselig sånn, eller har det vært sånn hele tida? Da jeg hadde en VT30Y innom en kort periode her så fikk jeg gjort opptak til ekstern harddisk selv i alle fall (Parabol). Hvis de nå plutselig har begrenset muligheten her så er jo ikke IDTV fullt så attraktivt lenger...

Side 99 av 104 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 79 89 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •