Samsung 2010 plasma modeller - Side 97

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 97 av 104 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1,921 til 1,940 av 2077
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Har du reklamert på dette? Noen andre som sliter med vertikale striper på lys bakgrunn? Dette er ikke line bleed slik jeg har forstått det?
    Det er line bleed... VM på ski i Oslo med tåken var et mareritt.

(Nå fikk jeg nytt panel pga dette og masse lilla støy i bildet, og det ble MYE bedre. Midlertidig retention ble også vesentlig bedre.
    Likevel er tven nå "kassert" (hentet av Samsung prestige support i dag) fordi den gikk i sort med et poff og et smell en uke etter jeg fikk den tilbake med nytt panel. Nå håper jeg inderlig på en PS64D8005 som erstatning.)

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lilla støy på S63"P

Jeg har fått lilla støy på min Samsung 63" plasma,....:evil:
    Det er fremdeles på en veldig lav nivå men likevel iriterende.
    Vurderer å reklamere, men vet ikke om jeg gidder?
    Er det flere på forumet som har samme problem?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hdmi problemer etter pc bruk

Fikk problemer med den ene hdmi inngangen etter jeg koblet til pc`en.
    Alt virker bra helt til jeg koblet fra pc`en.Begynte med at det var grumsete bilde på skjermen når jeg koblet til andre kilder,har prøvd ps3 og blu-ray spiller (Samsung BD-D8900N)Par dager etter på prøvde jeg igjen men nå er det ingen signal fra verken pc,ps3 eller blu-ray spilleren MEN jeg får bilde fra Canal Digital hd pvr dekoderen men ikke lyd og jeg får beskjed å velge oppløsning på dekoderen hver gang jeg slår av og på tv Noen her som har et lurt svar ?
    Ps Alle de 3 andre hdmi inngangene er helt ok.
    Og jeg har prøvd å fabrikkinnstille tv uten at det hjalp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

3D appen er nå på plass :-)

Sitter nå og ser på dokumentarer,trailere,musikkvideo, funker bra,klare fine bilder,dette kan bli bra. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Varm

Hvis jeg legger hånda bak PS63'ern, så er den sinnsyk varm. Det er minst 50 grader om en ikke klarer å holde hånda på noe, og det går ikke bak der.

Kan en tv bli så varm, uten at det gjør noe?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått ny innnbrenning nå, TV2 HD oppe i høyre hjørne...har latt det stå på sånn skjermvask over natt i over 12 timer nå, og har ikke gått vekk enda...er det noe vits å la skjermvasken stå på lenger, er det noe annet som kan gjøres? Der i innstillingen som står beskj. mot fastbrent bilde Grå side lys, er det noe vits å forandre Grå side til noe annet? Kan en få ny tv på garanti ved innbrenning? Virker som TV2 kanalene er de verste å få innbrenning på? Nesten så jeg angrer at jeg ikke kjøpte Panasonic i stedet nå...om ikke denne innbrenninga går vekk, skal jeg i alle fall ikke ha Samsung Plasma flere ganger, uansett om tv-en er sinnsykt bra bilde på...irriterer meg grenseløst med sånn innbrenning...

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Har fått ny innnbrenning nå, TV2 HD oppe i høyre hjørne...har latt det stå på sånn skjermvask over natt i over 12 timer nå, og har ikke gått vekk enda...er det noe vits å la skjermvasken stå på lenger, er det noe annet som kan gjøres? Kan en få ny tv på garanti ved innbrenning? Virker som TV2 kanalene er de verste å få innbrenning på?
    Tror ikke det går på garantien
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv2 burde vite at mange har plasmaskjermer, og ikke la den forbaska logoen stå på så sinnsykt lenge om gangen...

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en gang ble jeg overbevist om at jeg ikke skal ha plasma :P

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har stått på skjermvask i hele dag også nå...har stått på omtrent uavbrutt siden i går kveld...det vil ikke bort... ser ut som tv2 hd blir stående... Det er vel ikke verste plassen en kunne få innbrenning oppe i hjørnet...men likevel.. Sånt går ikke på garantien?

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde truet med forbrukerrådet. En TV i 2011 burde for pokker tåle at man ser på TV2 hele dagen uten at logoen brenner seg inn. JEG hadde ihvertfall klikka, og jeg VET jeg hadde vunnet til slutt. Lykke til

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Jeg hadde truet med forbrukerrådet. En TV i 2011 burde for pokker tåle at man ser på TV2 hele dagen uten at logoen brenner seg inn. JEG hadde ihvertfall klikka, og jeg VET jeg hadde vunnet til slutt. Lykke til
    Ja, det spørs om jeg må prøve ringe forbrukerrtådet og høre? Skjermvasken har nå stått på omtrent hele tiden siden i går kveld, hele natten og hele dagen, ca et døgn, og står på fremdeles...lurer på å bare la den stå og gå helt til i morgen tidlig...er det noen vits tror dere når det fortsatt er innbrenning?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sto på skjermrens i hele natt også...det går ikke bort...så da vet jeg i alle fall at det må bli Panasonic Tv neste gang...veldig synd, for det er en fantastisk tv, som nå er delvis ødelagt pga innbrenninga... Er det ikke mulighet å få dette på garantien? Er enig med han som skrev over her at en skal forvente at en tv skal tåle å stå på en stund uten å få innbrenning i 2011! Den sto vel ikke på tv2 mer enn en time eller to heller, som var nok til å få denne innbrenninga... Er jeg den eneste av alle dere som har kjøpt denne Samsung 63' plasmaen som har klart å være så uheldig å få innbrenning?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde antydning til midlertidig innbrenning på min 63" også. Fikk de stort sett vekk ved "skjermvask" men de kom fort tilbake hvis jeg så på fotball eller lignende. Veldig irriterende!
    Er vel en i Panasonic tråden som også har sett antydning til innbrenning på den siste genrasjonen Panasonic. Glad jeg har Pioneer igjen hvor jeg aldri har sett minste antydning til innbrenning på hverken PDP-LX5090 eller KRP-600M.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan svare på om det kan være mulig å få ny tv på garantien? Ikke bare bare for meg siden 63 tommeren da må sendes med posten tilbake til Abbo...men det er jo verdt det om en kan få ny tv uansett, det er rett og slett lite kjekt med den innbrenninga...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv2 hadde jammen ikke trengt å ha den logoen der hele tida omtrent...eller de kunne skifta side på logoen fra venstre til høyre av og til, slik noen kanaler gjør. Grunnen til at noen kanaler gjør dette er kanskje fordi de tenker på at folk kan få innbrenning, flere kanaler burde tenke på det, spesielt tv2...

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde ihvertfall ikke gitt meg på det der. Et TV må for pokker tåle at man ser en film på en kanal før det blir innbrenning......Herreguuud jeg hadde klikkaaaa, kjenner jeg skjelver... :P

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Magnalf
    Jeg hadde ihvertfall ikke gitt meg på det der. Et TV må for pokker tåle at man ser en film på en kanal før det blir innbrenning......Herreguuud jeg hadde klikkaaaa, kjenner jeg skjelver... :P
    Ja, jeg holder på å klikke...er helt oppgitt og frustrert og lei meg...Jeg er helt enig, det må gå an å se et program på tv2 uten at det blir innbrenning. Jeg mener jeg må ha rett til at dette skal gå på garantien? Er det noen som vet noe mer om dette? Hvor mye tror dere jeg kan få solgt et tv med en slik innbrenning i hjørnet for evnt? Det er uholdbart for meg...håper det kan gå på garantien...skulle kjøpt ny tv og sendt regninga til tv2...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke så veldig lenge TV2 logoen er framme om gangen. Ca. et kvarter til en halvtime før det er reklame-pauser. Dessuten bytter det ganske ofte på mellom TV2 og TV2 HD logoen. En TV burde tåle såpass.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Er ikke så veldig lenge TV2 logoen er framme om gangen. Ca. et kvarter til en halvtime før det er reklame-pauser. Dessuten bytter det ganske ofte på mellom TV2 og TV2 HD logoen. En TV burde tåle såpass.
    Det varierer hvor lenge tv2 logoen er fremme...tror det var i forgårs eller når det var når det var Svendsen om Hansen og Jensen at innbrenninga kom...det gikk tyfeligvis for lenge før de tok vekk logoen...en tv skal tåle en time eller to på tv2 uten å få innbrenning...jeg SKAL ha ny tv på garantien, eller så får jeg vel kontakte forbrukerombudet eller TV2 hjelper deg?

Side 97 av 104 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •