Samsung 2010 plasma modeller - Side 95

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 95 av 104 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... SisteSiste
Viser resultater 1,881 til 1,900 av 2077
    Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av smegh86
    Installerte ny firmware da jeg hadde et problem med skjermbildet ( Viste seg å være urelatert, og har nå fått den fikset)
    Men har hørt at nyeste firmware ikke er den beste og at 3D-kvalitet er redusert?
    Hvor kan jeg finne en eldre firmware-versjon?

Har ps507705
    Viss du har installerte den helt nyeste firmwaren ,så tror jeg du ikke kan nedgradere til en eldre firmware etter det jeg har hørt iallefall:?
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg og innsatalerte software,på min samsung ue46b7070wwxxe led tv,men hva jeg fikk ut av det,har jeg ikke peiling på.men det er ein utrolig tv da,vant årets high end led tv fra lyd og bilde 2010

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    jeg og innsatalerte software,på min samsung ue46b7070wwxxe led tv,men hva jeg fikk ut av det,har jeg ikke peiling på.men det er ein utrolig tv da,vant årets high end led tv fra lyd og bilde 2010
    Disse sidene er for 2010 plasma modeler:twisted:
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min PS63c7700 har fått en lei uvane i det siste, den restarter seg helt spontant. POFF, så går den i sort og skrur seg på igjen på samme kanal. Har skjedd 3-4 ganger siste uka.
    Noen andre som har opplevd dette?
    Har siste firmware, uten at det er noe kvalitetstegn i seg selv.

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke så god peiling på TVr, men synes dette var en utrolig billig pris for en TV som har det jeg ser etter. Men er den noe bra?

Expert.no - / Lyd & Bilde/Flat-TV/Plasma TV/Over 50"/SAMSUNG PS51D495A1WXXE 51" PLASMA TV

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Min PS63c7700 har fått en lei uvane i det siste, den restarter seg helt spontant. POFF, så går den i sort og skrur seg på igjen på samme kanal. Har skjedd 3-4 ganger siste uka.
    Kan det være at den står aktivert for oppdatering til gitt tid?
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Dette skjedde også meg for en tid tilbake,fant ut at dette kom av at jeg hadde apparatet koblet opp til nettet via kabel,men nå har ikke dette skjedd på lenge!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt samme problem lenge. Jeg har ikke kabel til internett, men trådløst. Kanskje er det grunnen...

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi en som antar feilen kan komme av trådløst nett og en med kablet nett. Min TV står uten nettilkobling for tiden, så da har vi alle tre mulige nett-relatert varianter inne samtidig. Jeg vil dermed tro feilen beror på noe annet

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men har dere slått av automatisk oppdatering? Har muligens ingenting å si om den er koblet til nettet eller ei hvis automatisk oppdatering er slått på.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal automatisk oppdatering iverksette restart når TV'n er i drift selv uten at den har fått noe som helst beskjed om å legge inn ny FW? Det høres i alle fall ut som en gigantisk programeringsfeil..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer aldri når jeg ser dvd eller opptak av programmer. Så det må jo ha noe å gjøre med internett eller kanskje helst med dekoder å gjøre? Jeg har prøvd forskjellige innstillinger, men ingenting fungerer. men problemet er jo til å leve med. Det skjer sjeldent og bildet blir borte bare et øyeblikk. Men hadde vært fint å vite hvorfor det skjer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har skjedd med meg også på min ps50c7705. har ikke klart å kartlegge noe mønster på dette, men kan utelukke at det er noe oppgradering av FW siden jeg ikke har vært tilkoblet nettet siste ukene. Nå er det en stund siden sist, men det skjedde nok 3-4 ganger iløpet av 2 uker.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dekar86
    Dette har skjedd med meg også på min ps50c7705. har ikke klart å kartlegge noe mønster på dette, men kan utelukke at det er noe oppgradering av FW siden jeg ikke har vært tilkoblet nettet siste ukene. Nå er det en stund siden sist, men det skjedde nok 3-4 ganger iløpet av 2 uker.
    vil bare presisere at den vil sjekke etter updates selv om den ikke er koblet til nett. Min var stilt til å gjøre dette 1 time etter at tv ble skrudd av. Det førte til at skjermen slo seg på (svart) og deretter av igjen. Skrudde av denne funksjonen fordi det også vekket opp harddisken min.

Tror ikke det er deres problem, men ville uansett sjekke ( Kundesupport nederst i menyen -> Programvareoppgradering )

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Er sortnivået blitt bedre på C7705!?

Her om dagen ble det tv-titting før sola hadde gått ned. Så siden jeg har vindu rett bak ryggen, så tenkte jeg å kjøre litt på dynamisk bilde-profil. Ja-ja-ja, jeg vet det er fyfy , men etter å ha stilt ned fargene ganske kraftig (44), så er bildet ganske bra. Men det er kun til tv-titting, ikke til Blu-ray.

Så etter en ukes tid hvor jeg har kjørt dynamisk bildeprofil, var det klart for BD-film i går kveld. Satte skjermen tilbake til "film" (som er identisk med Thomsen.dk sine kal. tall). Filmen var The Tourist med Angelina Jolie og Johnny Depp, som for øvrig var bra og med meget godt bilde. Det jeg så i nattsekvensene var at sortnivået nå satt som et skudd. Nattehimmelen var liksom helt sort, og det lille mørke-grå sløret jeg alltid har hatt på denne skjermen var borte. Kan det være at den dynamiske innstillingen, på en måte har brent så mye fosfor at det har gitt skjermen dypere sort!?

Jeg er i hvertfall helt sikker på at jeg hadde ikke slikt sortnivå, før jeg begynte med "dynamisk" ved tv-titting, for ca 1 uke siden...

Kanskje flere kunne ha testet dette, og sett om dere fikk samme gledelige resultat. Jeg fortsetter uansett å kjøre dynamisk på tv8)
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har opplevd flimring på 63 tommeren når du kobler til bærbar pc med hdmi kabel? Opplever noe flimring når eg kjører film gjennom dataen.

Noen tips ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tatt bort USB adapteren og ikke opplevd, at den har gått i svart siden da. Det er kanske litt tidlig å si om dette har vært grunnen etter noen dager, men før skjedde det flere ganger om dagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har klaget på Buzz/støy på tven sin og fått ny eller fått den fikset ?? Snakker om Samsung ps63 her!

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har anskaffet meg Samsung SSG-2200AR 3D briller. Oppladbare. Disse er utgående. Fins litt her ennå..
    MPX.no - Samsung 3D briller -Demo
    Overtaes av nye briller ikke kompatible med den eldre serien samsung fra 2010. Sånn er det å være earlye adopters...:evil:

Disse brillene er etter min mening noe mer behagelig å ha på seg. De funker bedre med 3D matriale også syns jeg. Der batteri typen kunne ha litt problemer med å falle litt ut et sekund eller to, har ikke disse oppladbare hatt samme problem og 3D matriale har fungert sømløst.

Men det haster å få tak i...

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment."
    Ble nok for sent selvom du tipset

Kjøpte heldigvis ikke TV'n på grunn av 3D, men det var en fin bonus. Syntes uansett ikke 3D funker så bra på den TV'n i alle fall. For mye ghosting og man er avhengig av veldig god lyskontroll i rommet. Min TV henger i stua …

Side 95 av 104 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 85 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •