Samsung 2010 plasma modeller - Side 93

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 93 av 104 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 89 90 91 92 93 94 95 96 97 103 ... SisteSiste
Viser resultater 1,841 til 1,860 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har et lite morsomt problem med PS50C7705 nå. En lysende grønn pixel, veldig lett å se når den først er der. Spesiellt mot gresset under en fotballkamp. Men ikke når det skal vises hvit eller svart.

Er det glemmesak at denne skal forsvinne av seg selv?
    Kan se den både via PC-tilkobling (HDMI) og Altibox (Scart)

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke lest hele tråden, så om spørsmålet har vært oppe tidligere, beklages dette:

Har en 50" C7705, som i lyse bilder har noen vertikale striper/skygger. Er dette et vanlig fenomen? Reklamasjonsrett? Er også plaget med retention. Det skal ingenting til før det dukker opp, men det forsvinner etter et par minutter. Bruker samme innstillinger som flatpanels.dk anbefaler.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er vanlig selv om det nok er er forskjeller mellom skjermene. På min ser det ut som om det har jevnet seg litt ut etter en del timers bruk. Om det blir helt borte er vel usikkert.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny Firmware T-VALDEUC-3008.3
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fortsatt 3005. Har vært avventende med nye firmware siden det kom ut at 3d performance ble dårligere med nyere firmware.

Et det noen som har testet de forskjellige (3005, 3006, 3007, 3008 ) som kan si noe om hva som har blitt forandret, og om det har blitt til det bedre?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skrudde på TVen i dag (PS63C7705) for å se film...også virker INGEN av HDMI-inngangene. Har prøvd 3 forskjellige kabler og 3 forskjellige kilder på samtlige innganger (2xAppleTV og blurayspiller). Har oppdatert til siste firmware. Det virker som om TVen skjønner at noe er koblet til, men får bare beskjed om å sjekket signalkilden om jeg prøver å velge en HDMI-input.

Noen som har opplevd noe lignende og har løsningsforslag? Har jeg en påske uten film å se frem til?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joachim
    Skrudde på TVen i dag (PS63C7705) for å se film...også virker INGEN av HDMI-inngangene. Har prøvd 3 forskjellige kabler og 3 forskjellige kilder på samtlige innganger (2xAppleTV og blurayspiller). Har oppdatert til siste firmware. Det virker som om TVen skjønner at noe er koblet til, men får bare beskjed om å sjekket signalkilden om jeg prøver å velge en HDMI-input.

Noen som har opplevd noe lignende og har løsningsforslag? Har jeg en påske uten film å se frem til?
    Har du prøvd og dra ut kontakten til strømmen og så sette den i igjen
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Har du prøvd og dra ut kontakten til strømmen og så sette den i igjen
    Mange, mange ganger. Det hjelper intet.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd å resette TVn? Hold inne EXIT knappen på fjernkontrollen til du får beskjed om å nullstille.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde nå - hjalp ingenting det heller. Dette var skikkelig lite moro.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Prøvde nå - hjalp ingenting det heller. Dette var skikkelig lite moro.
    For meg høres dette helt utrolig ut,sikker på at det er signaler overhodet fra kontakten i veggen,tipper det er der feilen ligger!??Eller ved dekoder,n,kan umulig være feil ved alle hdmi kontaktene på tv,n Prøv ut en annen dekoder evt,og sjekk tilkobling i veggen Lykke til,har selv denne skjermen og er superfornøyd på alle måter!!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke uenig i at det høres underlig ut, men det er allikevel et faktum. TV-bilder via Canal Digital-CAMet fungerer helt fint, DLNA-klienten i TVen fungerer og jeg kan se film via USB, men HDMI-inngangene har sluttet å ta imot signaler. Det er megafrustrerende.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Jeg er ikke uenig i at det høres underlig ut, men det er allikevel et faktum. TV-bilder via Canal Digital-CAMet fungerer helt fint, DLNA-klienten i TVen fungerer og jeg kan se film via USB, men HDMI-inngangene har sluttet å ta imot signaler. Det er megafrustrerende.
    Ja skjønner godt at du syns dette er frustrerende,men jeg får meg ikke til og tro at alle hdmi inngangene ikke skulle funke på en såpass ny skjerm,men hvis du evt har koblet til hdmi og trykker a rød knapp oppdater, via fjernkontrollen skjer intet da heller?? NB!!Ellers kan du koble vekk samtlige kabler fra skjermen,slå tv,n av for og sette den på igjen,prøv da og koble til på nytt igjen!!??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "No Sources Found" ved forsøk på oppdatering med rød knapp. Skal få prøvd Scart så fort jeg finner igjen kabelen, så ser jeg om det er alle inngangene eller bare HDMIene som er kaputt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Ny Firmware T-VALDEUC-3008.3

Noen som vet hvilke forandringer denne inneholder?

Jeg kan ikke finne noen changelog noe sted, men har forstått at Samsung ikke nødvendigvis publiserer slikt?

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror changeloggen finnes når du åpner exefila, i infofeltet der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    Tror changeloggen finnes når du åpner exefila, i infofeltet der.
    Det fantes en info.txt etter å ha pakket ut exefila, men den var litt tynn sånn informasjonsmessig:

T-VALDEUC 3008.3

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar rundt at det bare er å kaste pappesken. Men hva hvis man skal selge skjermen, får man da "kjøpt" en eske? Ønsker ikke å få klager ved salg fordi vedkommende ikke har fraktet den riktig.

Vurderer å selge min 50" siden den faktisk er for stor til det lille rommet den brukes i og jeg har en annen i stua.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    999
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kendu
    Takk for svar rundt at det bare er å kaste pappesken. Men hva hvis man skal selge skjermen, får man da "kjøpt" en eske? Ønsker ikke å få klager ved salg fordi vedkommende ikke har fraktet den riktig.

Vurderer å selge min 50" siden den faktisk er for stor til det lille rommet den brukes i og jeg har en annen i stua.
    Med mindre du sitter inne i et skap eller en eske så tror jeg ikke en 50" er for stor noen steder....
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Med mindre du sitter inne i et skap eller en eske så tror jeg ikke en 50" er for stor noen steder....
    Nei jeg forstår at min erfaring med en 50" plasma ikke er gyldig . Jeg skulle veldig gjerne beholdt den pga. bildekvaliteten, men det ble ikke like praktisk som jeg så for meg. Ønsket var å kunne bruke skjermen til flere bruksområder enn bare film/tv noe som ikke fungerte like godt som jeg håpet på et 9kvm hjemmekontor. Mao, større enn et skap og en pappeske.

Side 93 av 104 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 89 90 91 92 93 94 95 96 97 103 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •