Samsung 2010 plasma modeller - Side 87

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 87 av 104 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 ... SisteSiste
Viser resultater 1,721 til 1,740 av 2077
    Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Har ikke hatt denne ulyden i det hele tatt,har du tilkoblet galvanisk skille,og bruker du disse ferrittkjernene evt!?? Dette hjelper på slik "buzzing lyd m.m"

var innom en kjede som selger skjermen å de mente jeg ikke trengte nå galvansik skille, siden jeg bruker monster sin HTS1000... ferrittkjernene??? hva er det???

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelltore
    Hei, Kjøpte denne i en pakke fra komplett/canal digital. Et spørsmål - de brillene jeg fikk med der - det er ikke noen av/på bryter på de? Ka de lades opp?? Andre som har handlet denne pakken?
    skal være en av og på bryter på høyre side oppå brillene...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av formann
    Kjøpte samme pakken som deg,er av/på knapp på mine,er nok det på dine også...vil jeg tro...
    ops:
    Ja, jeg fant det ut igår.....

Mine sønner er ivrige COD spillere. De påstod at skjermen reagerte alt for sent, bevegelsene skjedde lenge etter... Dette må vel selvfølgelig være et oppsett en eller annen plass - i PS3 kanskje?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd game mode på TVn? Står på side 26 i bruksanvisningen.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker dere til nettverksavpilling? PS3 Media Server eller samsungs eget? Jeg har ikke satt meg inn i dette, og kan veldig lite om dette...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pølsemaker
    var innom en kjede som selger skjermen å de mente jeg ikke trengte nå galvansik skille, siden jeg bruker monster sin HTS1000... ferrittkjernene??? hva er det???
    Ferritkjernene kom i posen med div. kabler ++. To til LAN kablen og en til strømkablen. Disse klemmes rundt kablen helt i nærheten av skjermen. Se side 4 i bruksanvisningen.
    Jeg har satt på ferritkjernene og bruker også Monster HTS1000. Ingen plagsom buzzing her.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en PS50C7705. Fikk i dag ny forsterker, Bladelius Thor II i hus, som jeg plasserte under TV'en. Det viser seg at TV'en når den står på forstyrrer IR signalene til forsterkerens fjernkontroll. Noen som har kjennskap til om dette kan være endret i senere utgaver av firmware? Har ikke oppdatert den siden jeg kjøpte TV'en i sommer.

Andre tips? Har jo ikke lyst til å bytte forsterkeren.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Har en PS50C7705. Fikk i dag ny forsterker, Bladelius Thor II i hus, som jeg plasserte under TV'en. Det viser seg at TV'en når den står på forstyrrer IR signalene til forsterkerens fjernkontroll. Noen som har kjennskap til om dette kan være endret i senere utgaver av firmware? Har ikke oppdatert den siden jeg kjøpte TV'en i sommer.

Andre tips? Har jo ikke lyst til å bytte forsterkeren.
    Oppdatert: Ved å redusere verdien på cellelys fra 16 og til 11-12 fungerer det bedre. Da blir jo bildet dårligere/blassere, kan dette kompenseres på noe vis?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelltore
    ops:
    Ja, jeg fant det ut igår.....

Mine sønner er ivrige COD spillere. De påstod at skjermen reagerte alt for sent, bevegelsene skjedde lenge etter... Dette må vel selvfølgelig være et oppsett en eller annen plass - i PS3 kanskje?
    Menu-Generelt-Spillmodus: På
    Dette gir vesentlig mindre input lag,

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikset det med å endre oppsett på ps3 siden. Det ble vesentlig dårligere grafikk i spillemodus...rett og slett dårlig. Men nå er det veldig bra

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil prøve en ny firmware, men vil ikke installere siste versjon, som ikke kan nedgraderes. Noen som vet hvor jeg kan finne en versjon mellom 1016 og 3005?

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Ferritkjernene kom i posen med div. kabler ++. To til LAN kablen og en til strømkablen. Disse klemmes rundt kablen helt i nærheten av skjermen. Se side 4 i bruksanvisningen.
    Jeg har satt på ferritkjernene og bruker også Monster HTS1000. Ingen plagsom buzzing her.

fant det ut når jeg åpnet bruksanvisnigen

men kablene er jo får smale...får ikke til å feste de slik det er på bildet, må man ta kabelen dobbelt...er det bra? kan man ikke få brudd i kablene evt?

du skriver LAN, så det er ingen vits å ha det rundt Hdmi kablene? mulig dumt spørsmål, men jeg spør no læll

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen med gode erfaringer med Samsung kunderservice her? Ringte de nettopp og la frem problemstillingen, og møtte null forståelse. TV'ene er bygd og godkjent iht nasjonale krav, og det er ikke deres problem at de ikke fungerer med annet utstyr.

Fant denne amerikanske tråden, som jo viser at det har vært et reelt problem:

850 series - IR interference with cable boxes - CNET Samsung Forums

Av prinsipp har jeg nå lyst til å bytte ut hele greia...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så tydelig på Landskampen på TV3 nå en ting jeg har sett, men ikke kunnet definere. Men så det tydelig nå. Når de gikk på skøyter så det ut som om det var et lag rundt dem med varme. Sånn ca 10 cm ut rundt hele kroppen... Hva kalles dette, og er det noe løsning på det?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Så tydelig på Landskampen på TV3 nå en ting jeg har sett, men ikke kunnet definere. Men så det tydelig nå. Når de gikk på skøyter så det ut som om det var et lag rundt dem med varme. Sånn ca 10 cm ut rundt hele kroppen... Hva kalles dette, og er det noe løsning på det?
    Det er vel motion judder canceller funksjonen, tipper jeg. Skru den av, så blir det bedre. Du får ikke de glatte bildene da..

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye lydstøy desverre,..
    [YOUTUBE]3BgZOHkD18M[/YOUTUBE]

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Horisontale linjer på hvit skjerm

Har kjøpt en PS63C7705, flott bilde og helt uten støy. Til min store skuffelse har jeg nå oppdaget horisontale linjer på lys bakgrunn, feks under skirenn og lys himmel. De er svært synlige ved vertikale kamerabevegelser. Det ser ut som at skjermen er delt inn i 6 felter på ca 10 høyde. Hvert felt har ulik lysstyrke. Er dette normalt? Har sett at dette kan være et problem på store paneler på andre forum. Er det flere som har samme problem?

Jeg har prøvd å koble ut alle kabler osv, men på testbilde med helt hvit skjem er disse feltene veldig synlig.

I fjor hadde jeg en PS58b855 med samme problem, fikk pengene tilbake da de ikke kunne oppdrive nye tvér. Men nå har jeg samme problem igjen. Er skuffet og håper ikke at det er flere som har dette problemet og at jeg kan få et nytt panel uten disse irriterende lysstyrkeforskjellene.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min 63" idag, men har et lite problem med settings på den;

Lastet ned noen 3D utgaver av spill fra PS store, Motorstorm 3D bl.a, og har GT5. Men får ikke valgt 3D på noen av dem, verken gjennom min 3D klare Yamaha 767, eller direkte fra PS3 til tv.

Noen flere som har hatt issues med dette? 3D'en i seg selv på tv'en funker fint, har en film på pc'en i 3D der bildene ligger ved siden av hverandre når man ser den på en 2D skjerm, ved rett valg av modus i 3D menyen på tv'en funket det som bare det. Men får som sagt ikke tilgang til å velge 3D i menyene til PS3'en.. Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Fikk min 63" idag, men har et lite problem med settings på den;

Lastet ned noen 3D utgaver av spill fra PS store, Motorstorm 3D bl.a, og har GT5. Men får ikke valgt 3D på noen av dem, verken gjennom min 3D klare Yamaha 767, eller direkte fra PS3 til tv.

Noen flere som har hatt issues med dette? 3D'en i seg selv på tv'en funker fint, har en film på pc'en i 3D der bildene ligger ved siden av hverandre når man ser den på en 2D skjerm, ved rett valg av modus i 3D menyen på tv'en funket det som bare det. Men får som sagt ikke tilgang til å velge 3D i menyene til PS3'en.. Noen tips?
    Har du stilt inn ps3 en til å bruke 3D?
    Guide: How to enable 3D gaming on PlayStation 3 - FlatpanelsHD

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ehm, nei Takker for løsningen

Side 87 av 104 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •