Samsung 2010 plasma modeller - Side 86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 86 av 104 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 82 83 84 85 86 87 88 89 90 96 ... SisteSiste
Viser resultater 1,701 til 1,720 av 2077
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke oppdatert noe firmware siden jeg kjøpte tv-en jeg...burde jeg det? hva er nytt i nyere firmware? Kan ikke se noe på tv-en min som ikke fungerer slik det skal?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Har ikke oppdatert noe firmware siden jeg kjøpte tv-en jeg...burde jeg det? hva er nytt i nyere firmware? Kan ikke se noe på tv-en min som ikke fungerer slik det skal?
    Nei du si det akkurat hva som er nytt er ikke så godt og si,men jeg ser ikke at tv,n er blitt noe dårligere på 3 d som andre har beskrevet!! D ville jo vært for j....g!Jeg har alltid vært den som har oppdatert så lenge det har vært mulig og gjøre det,uten at jeg har merket ting har blitt værre !!Men som tidligere nevnt her anng denne skjermen er jeg topp fornøyd,uten alt dette "flisespikkeriet" som andre mener de har sett ellr hørt ,men vi er jo alle forskjellige på dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått TV i dag. Det settet med briller jeg hadde på meg slo seg av 1/2 til 2 sek av og til. Andre som har erfart det? Eller ble jeg imponert over effekten i Elliot og Bog-filmen!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Har fått TV i dag. Det settet med briller jeg hadde på meg slo seg av 1/2 til 2 sek av og til. Andre som har erfart det? Eller ble jeg imponert over effekten i Elliot og Bog-filmen!
    Ja skal innrømme at dette skjedde meg med en gang jeg testa brillene,fant ut at batteriet satt litt dårlig i brillene,nå er de ok!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Ja skal innrømme at dette skjedde meg med en gang jeg testa brillene,fant ut at batteriet satt litt dårlig i brillene,nå er de ok!!
    Hvor lenge varer batteriene sånn ca? Og er det sånn Clas Olsson/Biltema batterier man kan kjøpe en bunke av billig?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Hvor lenge varer batteriene sånn ca? Og er det sånn Clas Olsson/Biltema batterier man kan kjøpe en bunke av billig?
    Vanskelig og si hvor lenge batteriene holder,tipper ganske mange timer,har sett endel 3 d nå og ikke merket noe enda!! Ellers får du disse batteriene billig på der du nevner, batt CR LITHIUM 2025 3V "150 mAh"

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg tv'en i kveld og har bare testet litt her. La inn oppsettet fra flatpanels.dk. Men dere som har ekstern HD-satellittuner, hva bruker dere på den inngangen? Movie der og eller...?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg tv'en i kveld og har bare testet litt her. La inn oppsettet fra flatpanels.dk. Men dere som har ekstern HD-satellittuner, hva bruker dere på den inngangen? Movie der og eller...?
    Jeg kjører Movie og flapanels-instillingene på alle innganger + TV'n (CAM) i mangel på noe bedre. Vurderer å skaffe meg noe kalibreringsutstyr, men det er så kjipe penger å svi av 1500++ for å stille inn TV'n sin. Nå er jeg fornøyd med bildet, tror ikke det blir noen ny åpenbaring av å stille marginalt på noen obskure verdier...

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker Movie på alle innganger og disse innstillingene: Samsung PS63C7705 (PN63C8000) test – part 2

Eneste er at jeg har justert brightness til 58 på inngangen jeg har parabolen (Vantage).

Ser det har kommet ny firmware (3007.1). Noen som har testet? Leste på ett annet forum at noen påstod at svartnivået var bedre.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Jeg bruker Movie på alle innganger og disse innstillingene: Samsung PS63C7705 (PN63C8000) test – part 2

Eneste er at jeg har justert brightness til 58 på inngangen jeg har parabolen (Vantage).

Ser det har kommet ny firmware (3007.1). Noen som har testet? Leste på ett annet forum at noen påstod at svartnivået var bedre.
    Jeg syns det blir litt gult bilde med flatpanels innstillinger på parabolen. Men får la tv'en få noen timer før jeg gjør noe mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dealextreme har grisebillige batterier

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns det blir litt gult bilde med flatpanels innstillinger på parabolen. Men får la tv'en få noen timer før jeg gjør noe mer.
    Dette var mitt første inntrykk også, jeg ble faktisk veldig skuffet. Etter tre uker der skjermen har surret og gått er bildet drastisk forandret til det bedre.

Buzz er også blitt vesentlig lavere.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett den til Warm1 så er det ikke gult.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite
    Dette var mitt første inntrykk også, jeg ble faktisk veldig skuffet. Etter tre uker der skjermen har surret og gått er bildet drastisk forandret til det bedre.

Buzz er også blitt vesentlig lavere.
    Jeg er ikke sikker på at det er bildet som har forandret seg, vi venner oss til det bildet vi har og....
    Buzz hører jeg overhodet ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke sikker på at det er bildet som har forandret seg, vi venner oss til det bildet vi har og....
    Buzz hører jeg overhodet ikke.
    8)

Jeg tror ikke min Spyder ble vant til bildet, nei...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bekreftelse på din registrering.

Takk for registreringen av ditt 3D TV-kjøp fra Samsung!

Vi sender filmene dine til følgende adresse:
    x
    x
    x

Merk! Det kan gå noen uker før Shrek-filmene leveres, da disse filmene ikke er tilgjengelige før desember 2010.
    Ikke før det nei...? ;-)

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Merk! Det kan gå noen uker før Shrek-filmene leveres, da disse filmene ikke er tilgjengelige før desember 2010.
    Ikke før det nei...? ;-)
    Det er en skrivefeil. Det korrekte er desember 2011 (virker det som ihvertfall!)

:-)
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Active Jamez sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    472
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

motion judder canceler, cinema smooth eller 60hz?

Ser det har vært diskutert endel før i posten, men fant liksom ikke noen konklusjon på hva som blir best.

Sånn jeg har forstått det har man 4 alternativer når man skal se f.eks. blu-ray:

24hz fra BD spiller - 24hz på tv:
    dette syns jeg er umulig å se på. Grufullt mye judder!

24hz fra BD spiller - motion judder canceler on på tv.
    dette er ofte litt overdrevent glatt og gir litt soap opera effect. Når kamera panorerer samtidig som objekter i scenen flytter på seg blir det et inferno av artefakter som er helt hæslig å se på... De gangene jeg har prøvd å se en film med dette har jeg endt opp med å skru det av igjen. Går ikke!

24hz fra BD spiller - Cinema smooth on:
    dette går faktisk an å se på.. men noe judder er det jo fortsatt. Men da får man jo ulempen med redusert sortnivå. (Buzz på tv'en endrer dessuten karakter, uten at jeg klarer å foretrekke den ene eller andre frekvensen.)

60hz fra BD spiller :
    føler det forsvinner litt skarphet, og er til tider litt 3:2 pulldown judder.
    Men, det er jo slik man kanskje er mest vant til å se tv.
    Litt mer judder enn 24+CS, men dårligere sortnivå.

Jeg tror kanskje favoritt totalt sett er 24hz + cinema smooth.
    Får det uansett ikke så mørkt i rommet at jeg ser stor forskjell på sortnivå.

Hva bruker dere?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Kjøpte denne i en pakke fra komplett/canal digital. Et spørsmål - de brillene jeg fikk med der - det er ikke noen av/på bryter på de? Ka de lades opp?? Andre som har handlet denne pakken?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøpte samme pakken som deg,er av/på knapp på mine,er nok det på dine også...vil jeg tro...

Side 86 av 104 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 82 83 84 85 86 87 88 89 90 96 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •