Samsung 2010 plasma modeller - Side 81

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 81 av 104 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 91 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1,601 til 1,620 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Araya
    Du finner det under Oppsett - generelt i menyen.
    Fant det ikke der heller først, men det var fordi jeg prøvde mens jeg så vanlig TV. Den dukket opp så fort jeg hadde PS3 innkoblet.

Takk skal du ha 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Det er TO -2- braketter å henge opp TV'n på. Det følger med kraftige gipsplugger i pakka så det går fint å henge i gipsen. Bare sørg for å ha et 13mm bor. På normale 'hjemmedriller' stopper kjoksen på 10mm...
    er du sikker på dette? hvis du leser i produktbeskrivelsen på feks komplett så står det at det bare er en skrue..

SAMSUNG Ultra slim wall mount er produsert i kevlar, et superlett og sterkt materiale som blant annet brukes i beskyttelses-vester. Med dette veggfestet henger du ganske enkelt opp TV-en på samme måte som du henger opp et bilde, med bare én eneste skrue.
    mener det er slik, eller har blitt slik i etterkant på WMN1000B (40-55") mens på WMN1000C (58-65") er det to.

også her.. 2 bilder av samme festet, WMN1000B med hhv en og to braketter til veggen.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva ville du personlig stolt mest på? Den med kun ett feste punkt eller den med to??!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kor får eg tak i rimelig veggfeste til 63 tommeren og fungerer bra med tanke på montering osv ? Samsung ska jo ha 1500,- for et lite feste :-?

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Biltema LED-TV feste, koster 249,- og har korrekte festepunkt for 63" og tåler vekten med god margin.

Veggfeste LED - Biltema

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Hva ville du personlig stolt mest på? Den med kun ett feste punkt eller den med to??!
    akkurat nå handler det ikke om hva jeg ville stolt på. det handler om at jeg vil unngå gipsanker og ødelegge veggen, altså jeg er ute etter en bekreftelse på at disse finnes med kun èn veggbrakett, for 50" plasma!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frha
    Er det noen som kan gi en tilbakemelding på hvordan den innebygde tuneren med pvr fungerer? Har riks tv og kunne tenkt meg å få alt-i-ett løsning og bli kvitt en boks..

-kommer det frem program informasjon når en skifter kanal?
    -kan man spole tilbake i et program man ser på?

Flott om noen kunne ha lagt ut noen bilder!
    Ja og Ja

Du kan dog kun spole tilbake til der du begynte å se, f.eks ser du på tv2 men switcher til nrk1 kl 19.30.
    Kl 20 finner du at at du vil spole tilbake, da kan du kun spole tilbake til 19.30.

Synes tuneren og pvr funksjonen var bra nok. Men jeg klarte å rote bort cam og kort i jula så nå må jeg bruke den kjipe grundig tuneren.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Advarsel! Ny firmware 3006.2 (Edit: For PSXXC7705) på Samsung sine sider.
    Dere må ikke oppgradere hvis dere er på FW1016 og ønsker å beholde de gode 3D-opplevelsene!

Jeg så Alice in Wonderland på FW1016 i går. Den var bra med tanke på crosstalk, hadde kun noen få klipp med synch problemer og jeg fikk ingen hodepine. (Filmen var ikke så bra, men hadde noen kule 3D scener (jeg vet dette ikke er en "ekte" 3D-film))

Nå har jeg akkurat testet den samme filmen med den nye FW3006.2, og det er like håpløst som de andre 3xxx firmwares.
    Mye mer crosstalk, synch problemer og jeg fikk en slags hodepine bak øynene etter 5 minutter.

Samsung: Hva holder dere på med???

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting som er dumt med tv-en er at den blir jo så varm at en blir svidd bare en nærmer seg den når en skal bort til tv-bordet og f.eks skifte plate i ps3-en...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Haakon O
    Biltema LED-TV feste, koster 249,- og har korrekte festepunkt for 63" og tåler vekten med god margin.

Veggfeste LED - Biltema
    Ok hørres bra ut.. Var det lett å montere?

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Ok hørres bra ut.. Var det lett å montere?
    Veldig enkelt og greit å montere.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Kor får eg tak i rimelig veggfeste til 63 tommeren og fungerer bra med tanke på montering osv ? Samsung ska jo ha 1500,- for et lite feste :-?
    Betalte ca 640kr inkludert frakt for dette festet på ebay.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    En ting som er dumt med tv-en er at den blir jo så varm at en blir svidd bare en nærmer seg den når en skal bort til tv-bordet og f.eks skifte plate i ps3-en...
    Rart...synes ikke min blir varm i det hele tatt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdatering

Noen som vet hvordan du oppgradere softwaren i disse tvene?

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    yo...

er selv en gott fornøyd eier av 7705 i 63"

men legger veldig godt merke til "buzzingen" når jeg ser TV...for da er volumet en tanke lavere...

noen som har merket om "buzzingen" blir noe lavere om man henger opp tven??

synes selv det er ganske irriterende, å har blitt veldig oppmerksom på lyden når jeg ser på TV...

å hvor høy skal "buzzingen" være før man her rett til å bytte inn???

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av goldfing
    Noen som vet hvordan du oppgradere softwaren i disse tvene?
    Manual side 28

Newcomer Lunatech sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pølsemaker
    yo...

noen som har merket om "buzzingen" blir noe lavere om man henger opp tven??

synes selv det er ganske irriterende, å har blitt veldig oppmerksom på lyden når jeg ser på TV...

å hvor høy skal "buzzingen" være før man her rett til å bytte inn???
    Hva jeg har forstått og som underbygges på side 62 i manualen er at summingen kan bli høyere når TVen henges på veggen. Er vel fare for at om den henges for nærme så vil veggen kunne forsterke lyden. Det står at man skal benytte de ekstra klossene / extenderene for å henge den opp, men jeg droppen det. Fant ingen logisk grunn til å benytte de, men kanskje dette henger sammen med summingen.

Selv tror jeg ikke denne summingen er så modellavhengi som folk skal ha det til. Har hørt historier om folk som har levert den til rep. og fått satt inn noe gummiklosser som skal dempe etc. Personlig plages jeg ikke så mye av det, men kommer til å oppgradere når storebror (64") kommer til sommeren

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thx

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Returnerer min 63" 7705

Jeg fikk min 63" 7705 for noen dager siden, og har bestemt meg for å returnere den til Expert. Veldig synd siden jeg er svært fornøyd med den, men jeg kan ikke leve med buzzingen. En ting er vanlig plasmastøy, men denne høyfrekvente og svært retningsbestemte buzzingen plager meg. Tror ikke min er verre enn mange andre skjermer, og har liten tro på å bytte den inn for en ny eller at Samsung skulle klare å reparere den. Synes det er utrolig at de fortsatt kan selge tv-er med slike barnesykdommer.

Hørte om en tysker som hadde fikset sin ved å bruke en Belkin PureAV™ Home Theater Power Console PF30. Har noen hørt om dette?

For min del blir det nå trolig å vente på 2011 modellene, og håpe at de har gjort noe med problemet. Eventuelt må jeg prøve å finne et buzzfritt alternativ til under 23000. Tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lunatech
    Hva jeg har forstått og som underbygges på side 62 i manualen er at summingen kan bli høyere når TVen henges på veggen. Er vel fare for at om den henges for nærme så vil veggen kunne forsterke lyden. Det står at man skal benytte de ekstra klossene / extenderene for å henge den opp, men jeg droppen det. Fant ingen logisk grunn til å benytte de, men kanskje dette henger sammen med summingen.

Selv tror jeg ikke denne summingen er så modellavhengi som folk skal ha det til. Har hørt historier om folk som har levert den til rep. og fått satt inn noe gummiklosser som skal dempe etc. Personlig plages jeg ikke så mye av det, men kommer til å oppgradere når storebror (64") kommer til sommeren

Vet du hva prisen på den blir da?

Side 81 av 104 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 91 101 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •