Samsung 2010 plasma modeller - Side 80

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 80 av 104 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 ... SisteSiste
Viser resultater 1,581 til 1,600 av 2077
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Prosound
    Noen som har hengt opp PS63C7705 på veggen med samsung slim feste? fikk tv`n min i dag og måtte rett på butikken og ha meg veggfeste, men den vaieren som skal festes på tv`n er jo alt for kort?? Skal være for 60-65" led og 58-63" PDP, sjekket nr (WMN1000C)på nett og er dette som skal brukes.
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1579253
    se side 618)

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hengt opp PS63C7705 på veggen med samsung slim feste? fikk tv`n min i dag og måtte rett på butikken og ha meg veggfeste, men den vaieren som skal festes på tv`n er jo alt for kort?? Skal være for 60-65" led og 58-63" PDP, sjekket nr (WMN1000C)på nett og er dette som skal brukes.
    Jeg har hengt opp med akkurat det festet du viser til og det passet som bare rakker'n. Wiren er stram mellom festene på TV'n, men det er litt av poenget også. Fester du derimot veggfestene for langt fra hverandre har du et problem. Det står ganske greit i bruksanvisningen. Eneste problemet jeg fikk var at TV'n kommer så tett opp mot veggen at man ikke ser om den henger riktig, får ikke klemt huet tett nok mot tapetet

YouTube - Samsung LED TV slim wallmount
    (merk at videoen er til 1000B, mindre skjerm enn vår)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Så den, men min kabel er mye kortere:???: mangler sikkert 15-20cm for og nå hullene i tv`n

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som jeg har fått feil wire/kabel. Ja, da er det jo bare å bytte.

Er det noen som ikke har buzzing i sin ps63c7705? Er jo rimelig irriterende på lave volum:cry: Mulig den må leveres inn igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk slim festet fra ebay (original) forrige uken og tenker å sette på i løpet av helgen. Gleder meg til å se den "limt i veggen" istedenfor å sitte på tvskap som nå.

Newcomer Lunatech sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så den, men min kabel er mye kortere:???: mangler sikkert 15-20cm for og nå hullene i tv`n
    Du har nok fått feil feste. De har et feste som går opp til 55" og over det må du ha et eget feste. Hadde selv feste til 55" som jeg trodde skulle passe, men fikk samme problemet med at wire var for kort. Kjøpte nytt til 63" og det satt som et skudd.

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som jeg har fått feil wire/kabel. Ja, da er det jo bare å bytte.

Er det noen som ikke har buzzing i sin ps63c7705? Er jo rimelig irriterende på lave volum:cry: Mulig den må leveres inn igjen.
    Har buzzing, men ikke plagsomt så lenge det er lyd fra TVen i normalt volum. Det jeg leste i brukanvisningen på side 62 er at om man monterer den "feil" på veggen vil buzzingen bli forsterket. jeg valgte å ikke benytte meg av plastklossene som fultgte med da jeg egentlig ikke skjønte poenget med dem. om noen har benyttet seg av de (det står at de skal benyttes om du bruker slim mount) kunne det vært spennende å få tilbakemelding på om det reduserer buzzing

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lunatech
    Du har nok fått feil feste. De har et feste som går opp til 55" og over det må du ha et eget feste. Hadde selv feste til 55" som jeg trodde skulle passe, men fikk samme problemet med at wire var for kort. Kjøpte nytt til 63" og det satt som et skudd.
    Feste skal være til tv'n min, men ser wiren har feil nr i forhold til esken så er nok feil pakket.

Håper buzz er til å leve med for alt annet er rått. Merker at buzz er lavere om jeg har hodet ca 50cm lavere så mulig det reduseres litt når den kommer på veggen.

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feste skal være til tv'n min, men ser wiren har feil nr i forhold til esken så er nok feil pakket.

Håper buzz er til å leve med for alt annet er rått. Merker at buzz er lavere om jeg har hodet ca 50cm lavere så mulig det reduseres litt når den kommer på veggen.
    Feste skal være nøyaktig det samme uavhengi av hvilken modell du kjøper. Eneste som er forskjellen er lengden på wiren så om det står at den skal støtte 63" på esken så har det nok blitt pakket feil ja.

Buzzingen kan være veldig retningsstyrt. Sitter jeg rett foran TVen hører jeg det langt bedre om jeg sitter litt til venstre.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, er langt høyere midt forran tv akkuratt i sweetspot:-( men var akkurat på Expert og den som stod der var veldig lite buzz fra, må opp på volum 20 på tv for å overdøve det i sweetspot (skitspot)

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer veldig på om jeg skal bytte mitt grunnet buzz. Er en del bry og jobb å få byttet dette beistet så er i tvil om det er verdt det. Har montert mitt på veggen med Biltema slim festet(genialt feste, og billig), monterte det noe høyere enn jeg normalt sett ville gjort for muligens å få mindre buzz. Det hjalp da ingenting. Noen som har byttet tv og fått et med mindre buzz?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, er langt høyere midt forran tv akkuratt i sweetspot:-( men var akkurat på Expert og den som stod der var veldig lite buzz fra, må opp på volum 20 på tv for å overdøve det i sweetspot (skitspot)
    Har selv lyttet etter dette i butikkene med samme konklusjon, men jeg tror også dette skyldes andre faktorer. Det er en helt annen akustikk i et slikt digert rom som en butikk, skjermen henger ofte ikke på veggen og det er konstant støy i bakgrunnen. Flytter man TVen hjem i stuen blir nok dette annerledes.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte av tv etter buzz

Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Lurer veldig på om jeg skal bytte mitt grunnet buzz. Er en del bry og jobb å få byttet dette beistet så er i tvil om det er verdt det. Har montert mitt på veggen med Biltema slim festet(genialt feste, og billig), monterte det noe høyere enn jeg normalt sett ville gjort for muligens å få mindre buzz. Det hjalp da ingenting. Noen som har byttet tv og fått et med mindre buzz?
    Jeg byttet min ps58c6505 som buzzet, fikk ny som var akkurat like ille! Da gjenstod det bare å heve kjøpet og gå over til LED/LCD.

Ciao

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av V.A.R.G.A.S
    Jeg byttet min ps58c6505 som buzzet, fikk ny som var akkurat like ille! Da gjenstod det bare å heve kjøpet og gå over til LED/LCD.

Ciao
    Stakkars menneske :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan aktiverer man egentlig game mode på 7705? Finner ikkeno vha google, og ikke noe i manualen heller... Noen som vet?

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Hvordan aktiverer man egentlig game mode på 7705? Finner ikkeno vha google, og ikke noe i manualen heller... Noen som vet?
    Du finner det under Oppsett - generelt i menyen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt ot, men hvilket veggfeste trenger man til 50c7705'ern?
    Komplett.no - Bord og veggfeste
    her er det ett til plasmaer fra 58" og opp og ett som er tilpasset LED tv'er. kan dette også brukes på en 50" plasma? Er ute etter kun èn skru i veggen, altså ett sånn feste på veggen da jeg har gips og kun en stender å skru i..
    hjelp?

ser at jeg sannsynligvis skal ha denne WMN1000B. Stemmer det at disse før hadde 2 slike braketter på veggen som tv'en skulle henges på, mens det nå kun er èn?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dekar86
    litt ot, men hvilket veggfeste trenger man til 50c7705'ern?
    Komplett.no - Bord og veggfeste
    her er det ett til plasmaer fra 58" og opp og ett som er tilpasset LED tv'er. kan dette også brukes på en 50" plasma? Er ute etter kun èn skru i veggen, altså ett sånn feste på veggen da jeg har gips og kun en stender å skru i..
    hjelp?

ser at jeg sannsynligvis skal ha denne WMN1000B. Stemmer det at disse før hadde 2 slike braketter på veggen som tv'en skulle henges på, mens det nå kun er èn?
    Det er TO -2- braketter å henge opp TV'n på. Det følger med kraftige gipsplugger i pakka så det går fint å henge i gipsen. Bare sørg for å ha et 13mm bor. På normale 'hjemmedriller' stopper kjoksen på 10mm...

Newcomer frha sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som kan gi en tilbakemelding på hvordan den innebygde tuneren med pvr fungerer? Har riks tv og kunne tenkt meg å få alt-i-ett løsning og bli kvitt en boks..

-kommer det frem program informasjon når en skifter kanal?
    -kan man spole tilbake i et program man ser på?

Flott om noen kunne ha lagt ut noen bilder!

Side 80 av 104 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 100 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •