Samsung 2010 plasma modeller - Side 79

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 79 av 104 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 75 76 77 78 79 80 81 82 83 89 99 ... SisteSiste
Viser resultater 1,561 til 1,580 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    De funker ikke helt de innstillingene syns jeg. På Warm2 blir det veldig gult det som skal være hvitt. Warm1 ser bedre ut for meg, hvitt er hvitt, og skarphet må opp til minst 20.
    Dette passer bedre for meg også. Mulig at jeg begynner å se dårlig, men NULL skarphet blir veldig blury...

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jackant
    Planlegger å kjøpe en slik CA modul, hva heter den du kjøpte? evt. er det flere varianter der ute?
    Canal Digital har vel godkjent to typer, Technisat Force og Smit. De må i utgangspunktet kjøpes hos forhandler da CAM'en skal parres mot programkortet. Dette kortet får du tilsendt direkte fra CD.
    Jeg kjøpte mitt hos Expert. Følg med når de taster det inn, det ligger inne til 750,- men på Expert Holmen så la de inn 999,- manuelt. I og med at jeg visste de solgte det på Hønefoss til 750,- ble jeg litt småforbanna. Fikk den prisen jeg var ute etter for å si det sånn

Alle som forhandler CD-parabol og abonnement skal ha CAM.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Det er sikkert det samme som er skrevet om mange ganger. Ca 1/2 time etter det er slått av, slår den seg på og søker etter ny firmware.

Dette kan stemme, tvn er fremdeles slått av selv om "klikket" kommer.
    Jeg bruker firmware som fulgte tvn, har ikke kjørt noen oppdateringer.
    Bør jeg gjøre dette eller er versjon 1019 tror jeg det var ok?
    Synes tvn er helt topp som den er ok vil ikke gjøre noen endringer, men den lyden er irriterendes og gir meg en slu følelse av at noe er galt :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Canal Digital har vel godkjent to typer, Technisat Force og Smit. De må i utgangspunktet kjøpes hos forhandler da CAM'en skal parres mot programkortet. Dette kortet får du tilsendt direkte fra CD.
    Jeg kjøpte mitt hos Expert. Følg med når de taster det inn, det ligger inne til 750,- men på Expert Holmen så la de inn 999,- manuelt. I og med at jeg visste de solgte det på Hønefoss til 750,- ble jeg litt småforbanna. Fikk den prisen jeg var ute etter for å si det sånn

Alle som forhandler CD-parabol og abonnement skal ha CAM.
    Hehe hørres bra ut, får gå for 750 ,- eg og Men da er det bare til å bestille Canal digital pakkke og vente til du får kort osv og stikke til Expert for å kjøpe CAM? Må ta med kort , og litt info om tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en suveren tv...men den buzzer for mye...syns buzzinga har blitt verre og verre...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Dette er en suveren tv...men den buzzer for mye...syns buzzinga har blitt verre og verre...
    Er uenig. Synes summingen blir mer og mer borte jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    det er et kjent fenomen, brillene mister sync sant? ir sensoren på brillene er altfor ømfintlig eller noe, har lest at mange har fikset dette med å teipe over 98% av ir sensoren mitt på brillene, du kan og teste med å slå av ting du ikke trenger eller skjerme for lys fra de:

Possible fixes for 3D sync problems - New!
    by lwilli201 - January 21, 2011 6:53 PM PST
    In Reply to: 3D Sync problem by 3dfan123
    The trouble shooting guide in your manual should indicate that some electronic devices close to the glasses can cause problems. Also some florescent lights interfere. Turn off all lights and devices close to the glasses and see if this helps. Also make sure the emitter is not blocked. I had to search my Samsung Manual to find out where it is because it is hidden. Clean the area where the emitter is supposed to be. Good luck.

og denne:

Problems with Samsung 3D glasses losing sync?
    Posted on November 29, 2010 by jason
    Do you have a problem with your Samsung 3D glasses losing sync? I was having an issue where the glasses where losing its sync every few minutes (3D fading, switching eyes, etc) due to too much IR crosstalk and interference. I fixed it by doing the following:

- Cut a small section of electrical tape as big as the sensor on the front of the glasses (the little rectangle in between the eyes)
    - Place the electrical tape over the sensor leaving just a small sliver of the sensor exposed on the bottom edge.
    - Turn on and enjoy a stable 3D picture.
    Takk for tilbakemelding,virker som det blir bra nå..
    Et spørsmål til,hvis jeg har firmware 3003,kan jeg da stille den tilbake til 10..
    når den versjonen ikke var der når jeg fikk TVn?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ReoCo
    Takk for tilbakemelding,virker som det blir bra nå..
    Et spørsmål til,hvis jeg har firmware 3003,kan jeg da stille den tilbake til 10..
    når den versjonen ikke var der når jeg fikk TVn?
    Ja via en hack, har gjort det selv.
    New Firmware (3005.1) for Samsung C Series - AVForums.com - Page 7

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jackant
    Planlegger å kjøpe en slik CA modul, hva heter den du kjøpte? evt. er det flere varianter der ute?
    Ser ut som om du fortsatt kan bestille den til 490 hos CD direkte.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mooze
    Ser ut som om du fortsatt kan bestille den til 490 hos CD direkte.
    Passer det til Parabol ?

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Passer det til Parabol ?
    Det vet jeg ikke. Tilbudet om dette kortet fikk jeg når jeg logget inn på "Mine sider" og gikk videre via et tilbud om å se på TV uten dekoder. Der dukket linken til dette kortet opp. CD skilte i fjor på satelitt og kabel selskapet sitt så jeg kan ikke logge inn på satelitt.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, får logge inn å sjekke. Hadde vært herlig å bli kvitt den H***PVR tuneren til CD.

Er menyene rask etc. ved bruk av modul?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar,ser ut som de fleste var mer fornøyd med gammel firmware..
    Har du også bare positive opplevelser med gammel firmware?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speedfreak
    Er uenig. Synes summingen blir mer og mer borte jeg...
    Var en periode jeg syns buzzinga ble bedre...men nå i det siste syns jeg den har blitt mye mye verre...hadde kanskje bytta tv-en om den var så høy buzz tidligere...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er dette buzz dere kan høre fra sofan ? jeg hører ikke noe, kun om jeg byer meg over tvn, da kan jeg høre en svak lyd jeg ikke kan helt beskrive, men summing/bzzzz er ikke rett ord.
    Må være noe galt med tvene deres. Jeg har utrolig god hørsel.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har gjentatte gjenger klaget over store problemer med raske bevegelser i 3D. Shrek var feks nesten ikke mulig å se på. Deretter lekte jeg litt med innstilninger mens jeg var inne på filmen. Ved å sette motion judder til "jevn", ble plutselig 80% av problemene borte. Denne var satt til av. Nå er det kun de aller raskeste bevegelsene som ikke takles hundre prosent. Når jeg så går tilbake til å kikke på tv, slo den seg automatisk tilbake til av igjen. Dette høres merkelig ut for meg, men er uansett en fornøyd mann som ser mer lyst på bruk av 3D i tiden fremover. Om man søker på 3dblurayiso, finner man forøvrig en genial side om man har lyst til å teste mer 3D-materiale

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantho
    Fikk låne noen 3D-filmer og har de to siste dagene sett Bolt og A Christmas Carol. Ghosting er påtakende og hvis det skal være så slitsomt å se en film i 3D så kommer det til å bli et kort blaff og forsvinne. Jeg får teste downgrading selv, men er egentlig ikke så glad i gamle FW. Er jo vanligvis en grunn til at de slipper nye...

Kom i alle fall over et side-ved-side testbilde man kan bruke for å sjekke crosstalk, FullHD her: http://g-vision.de/files/3D_Testcard_SidebySide.jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Fikk låne noen 3D-filmer og har de to siste dagene sett Bolt og A Christmas Carol. Ghosting er påtakende og hvis det skal være så slitsomt å se enb film io 3D så kommer det til å bli et kort blaff og forsvinne. Jeg får teste downgrading selv, men er egentlig ikke så glad i gamle FW. Er jo vanligvis en grunn til at de slipper nye...

Kom i alle fall over et side-ved-side testbilde man kan bruke for å sjekke crosstalk, FullHD her: http://g-vision.de/files/3D_Testcard_SidebySide.jpg
    Da er det feil med tv din eller innstillinger, har sett Bolt 3D og det var 99% strøken 3D på min ps63c7705

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Brukererfaring med ps58c6505 - not good

Vil bare dele min erfaring med ps58 til interesserte på AVforum, noen kan jo ha glede av det.

Fikk ps58 i desember og oppdaget ganske kraftig buzz fra begynnelsen, dette kom ikke fra strøminntak men fra selve skjermen. Hørte kun buzzet foran skjermen (der man typisk sitter). Buzz var såpass høyt at ved kun dialog i en film var det meeeeget forstyrrende (montert i kjeller, bakgrunnsstøy 18-20 db). Etter å ha trålet alle forum i verden og forsøkt mulig løsninger (endre billedinnstillinger osv, you know the drill) ble det klart at problemet var uløselig og det ble bytte av TVn. Fikk så ny TV to uker senere men da jeg skrudde den på var det som om jeg hadde fått den samme TVn. Dermed ble det heving av kjøpet dessverre.

Nå blir det 60ex700 på meg så krysser jeg fingrene for at den skal være bedre (tåler dårligere bilde så lenge den ikke sier bzzzzzzz).

Carry on

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hengt opp PS63C7705 på veggen med samsung slim feste? fikk tv`n min i dag og måtte rett på butikken og ha meg veggfeste, men den vaieren som skal festes på tv`n er jo alt for kort?? Skal være for 60-65" led og 58-63" PDP, sjekket nr (WMN1000C)på nett og er dette som skal brukes.

Side 79 av 104 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 69 75 76 77 78 79 80 81 82 83 89 99 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •