Samsung 2010 plasma modeller - Side 78

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 78 av 104 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 ... SisteSiste
Viser resultater 1,541 til 1,560 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Ålesund
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk dere pakken rett i postkassa? Venter fremdeles..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larserikO
    den kom rett i postkassen, vanlig blu-ray cover med 4 plater inni, går nok nedi de fleste postkasser...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testa om det fungerer å bruke Cam modul og kjørte Kortet til Canal Digital Parabol i TV? Eller fungerer det bare på Kabel tv??

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg pakken i postkassa, og rakk så langt å se på den første delen på PS3.
    Det var veldig bra, mye bra bilde der.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk 63-tommeren i dag, og den var stooor.

Her må det kalibreres, sort er for sort ute nyanser.
    Den buzzet ganske kraftig, men skrudde av motion judder og da ble den tyst - utover VANLIG plasma-støy på lyse scener.

Moro, den står og kjører inn nå og det kan den fortsette med noen døgn.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite

Den buzzet ganske kraftig, men skrudde av motion judder og da ble den tyst - utover VANLIG plasma-støy på lyse scener.

Min buzzer også klart mer på lyse scener, men virker som om enkelte kanaler buzzer mer enn andre også - kan de ha noe med oppløsning osv de sender ut? Eurosport HD (native HD) er fantastisk og støyer ikke i det hele tatt - her får jeg heller ikke glorier rundt spillerne under fotballkamper slik jeg får på TV2 PL.

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite

Vent et par tre uker før du gjør noen ting , fordi det forandrer seg i bildet veldig kraftig til det bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har problemer med 3-d bildet?
    Jeg har PC507705 som jeg kjøpte til jul(bl.a etter å ha lest mye om den på forumet her,mange kunnskapsrike folk her) og 3-d bildet virker som det er et slags dårlig signal.
    Når jeg prøver fra 2-D til 3-D så blir det dobbeltbilde(som sikkert er riktig) og ikke om hverandre med få sekunders mellomrom.Tenkte at det er en funksjon jeg ikke kommer til å bruke noe særlig allikevel så det gjorde ikke så mye.
    Men nå har jeg prøvd dokumentarfilmene og kjøpt Resident Evil 3-D og det skjer det samme der.3-D bildet kommer og går.Blir veldig slitomst å se på så da ser jeg heller 2-D.
    Tar imot forslag med takk...
    Ellers er jeg veldig fornøyd med den,nydelig bilde og ikke noe buzz(som jeg kan høre hvertfall) så har ikke lyst til å bytte den heller..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare et spørsmål her til dere som har PC507705

Jeg hører av og til en "klikk" aktig lyd fra tv'n når den er slått av med fjernkontrollen. Noen andre som har opplevd dette?

Det hele skjer ganske enkelt på dette viset at det er helt stille i rommet, plutselig kommer et kjapt "klikk" og så er det stille igjen, akkurat som når man slår på tv'n. Er dette en feil med tvn? Tv'n har aldri slått seg av eller på av seg selv..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razorray
    Bare et spørsmål her til dere som har PC507705

Jeg hører av og til en "klikk" aktig lyd fra tv'n når den er slått av med fjernkontrollen. Noen andre som har opplevd dette?

Det hele skjer ganske enkelt på dette viset at det er helt stille i rommet, plutselig kommer et kjapt "klikk" og så er det stille igjen, akkurat som når man slår på tv'n. Er dette en feil med tvn? Tv'n har aldri slått seg av eller på av seg selv..
    Det er sikkert det samme som er skrevet om mange ganger. Ca 1/2 time etter det er slått av, slår den seg på og søker etter ny firmware.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ReoCo
    Er det noen som har problemer med 3-d bildet?
    Jeg har PC507705 som jeg kjøpte til jul(bl.a etter å ha lest mye om den på forumet her,mange kunnskapsrike folk her) og 3-d bildet virker som det er et slags dårlig signal.
    Når jeg prøver fra 2-D til 3-D så blir det dobbeltbilde(som sikkert er riktig) og ikke om hverandre med få sekunders mellomrom.Tenkte at det er en funksjon jeg ikke kommer til å bruke noe særlig allikevel så det gjorde ikke så mye.
    Men nå har jeg prøvd dokumentarfilmene og kjøpt Resident Evil 3-D og det skjer det samme der.3-D bildet kommer og går.Blir veldig slitomst å se på så da ser jeg heller 2-D.
    Tar imot forslag med takk...
    Ellers er jeg veldig fornøyd med den,nydelig bilde og ikke noe buzz(som jeg kan høre hvertfall) så har ikke lyst til å bytte den heller..
    det er et kjent fenomen, brillene mister sync sant? ir sensoren på brillene er altfor ømfintlig eller noe, har lest at mange har fikset dette med å teipe over 98% av ir sensoren mitt på brillene, du kan og teste med å slå av ting du ikke trenger eller skjerme for lys fra de:

Possible fixes for 3D sync problems - New!
    by lwilli201 - January 21, 2011 6:53 PM PST
    In Reply to: 3D Sync problem by 3dfan123
    The trouble shooting guide in your manual should indicate that some electronic devices close to the glasses can cause problems. Also some florescent lights interfere. Turn off all lights and devices close to the glasses and see if this helps. Also make sure the emitter is not blocked. I had to search my Samsung Manual to find out where it is because it is hidden. Clean the area where the emitter is supposed to be. Good luck.

og denne:

Problems with Samsung 3D glasses losing sync?
    Posted on November 29, 2010 by jason
    Do you have a problem with your Samsung 3D glasses losing sync? I was having an issue where the glasses where losing its sync every few minutes (3D fading, switching eyes, etc) due to too much IR crosstalk and interference. I fixed it by doing the following:

- Cut a small section of electrical tape as big as the sensor on the front of the glasses (the little rectangle in between the eyes)
    - Place the electrical tape over the sensor leaving just a small sliver of the sensor exposed on the bottom edge.
    - Turn on and enjoy a stable 3D picture.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Noen som har testa om det fungerer å bruke Cam modul og kjørte Kortet til Canal Digital Parabol i TV? Eller fungerer det bare på Kabel tv??
    CAM og parabol skal fungere helt utmerket. Venter imidlertid fortsatt på nytt programkort fra CD, så jeg har ikke fått testet.
    Mailet imidlertid mye med CD i forkant for infoen på nettsidene til CD er helt rævva. Der får man inntrykk av at CAM kun fungerer på kabel. Ekstra irriterende er det at kabelkunder fikk CAM for 495,- via CD, mens parabolkunder må gå til forhandler og kjøpe selv fra 749,- og oppover. Expert Hønefoss selger f.eks for 750,- men Expert Holmen selger for 999,-.

Newcomer Lunatech sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Det er sikkert det samme som er skrevet om mange ganger. Ca 1/2 time etter det er slått av, slår den seg på og søker etter ny firmware.
    Lagt merke til det samme med tven min her ja. Den er ikke koblet til nett og da burde den strengt tatt "skjønne" at den ikke kan søke etter firmware. Er dette en setting?

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuran
    Min buzzer også klart mer på lyse scener, men virker som om enkelte kanaler buzzer mer enn andre også - kan de ha noe med oppløsning osv de sender ut? Eurosport HD (native HD) er fantastisk og støyer ikke i det hele tatt - her får jeg heller ikke glorier rundt spillerne under fotballkamper slik jeg får på TV2 PL.
    Får du det? Fungerer utmerket på min skjerm..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    CAM og parabol skal fungere helt utmerket. Venter imidlertid fortsatt på nytt programkort fra CD, så jeg har ikke fått testet.
    Mailet imidlertid mye med CD i forkant for infoen på nettsidene til CD er helt rævva. Der får man inntrykk av at CAM kun fungerer på kabel. Ekstra irriterende er det at kabelkunder fikk CAM for 495,- via CD, mens parabolkunder må gå til forhandler og kjøpe selv fra 749,- og oppover. Expert Hønefoss selger f.eks for 750,- men Expert Holmen selger for 999,-.

Ja var dårligt me info på CD sine sider! meget dårligt.. Så er ikke mulig å kjøpe CAM av CD da asså? Bare bestille på nett og droppe tuner fra CD da?

Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter fremdeles. registrerste meg runt den 10 januar.

å 3d starter pakken fra expert,,, hehe. dem sier den er sent 11 januar ifølge suport. har snakket med dem 5 ganger nå... 3 ganger har dem låvet å ringe, og 2 ganger har dem låvet å senne sporingsnummeret i eposten min. har ike hørt eller fått et fnugg ...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zed
    Vent et par tre uker før du gjør noen ting , fordi det forandrer seg i bildet veldig kraftig til det bedre.

Aha, ok da er det lurt å vente som du sier

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wrt
    Ja var dårligt me info på CD sine sider! meget dårligt.. Så er ikke mulig å kjøpe CAM av CD da asså? Bare bestille på nett og droppe tuner fra CD da?
    Tuneren fra CD er nå i boden. Fikk kortet idag og det funker som bare rakkern. Har en usb-disk limt bakpå TV'n, så jeg håper PVR-funksjonen funker også. Er litt usikker på om den tar opp når TV'n er av eller når jeg ser på andre kilder.

edit:
    Den kan ikke ta opp TV-signaler når jeg ser på BD. Får spørsmål om den skal bytte kanal for å klargjøre til opptak. Det var synd, håpet den kunne ta opp i bakgrunnen.

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan ta opp tv når tv er av, og når du ser på f. eks. bluray spørsmålet om å bytte kanal gjelder kun "tv" kanalen, ikke inngangs signal kanal på tv.

Tuneren fra CD er nå i boden. Fikk kortet idag og det funker som bare rakkern. Har en usb-disk limt bakpå TV'n, så jeg håper PVR-funksjonen funker også. Er litt usikker på om den tar opp når TV'n er av eller når jeg ser på andre kilder.

edit:
    Den kan ikke ta opp TV-signaler når jeg ser på BD. Får spørsmål om den skal bytte kanal for å klargjøre til opptak. Det var synd, håpet den kunne ta opp i bakgrunnen.

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

edit:
    Planlegger å kjøpe en slik CA modul, hva heter den du kjøpte? evt. er det flere varianter der ute?

Side 78 av 104 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 74 75 76 77 78 79 80 81 82 88 98 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •