Samsung 2010 plasma modeller - Side 71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 71 av 104 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 ... SisteSiste
Viser resultater 1,401 til 1,420 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute
    Noen som vet hvordan jeg finner / setter opp "scheduled recording" på Samsung 7705 ??? Finner stadige referanser til det i manualen, men ingen måte å sette dette opp på?

Finner og benytter Timeshift - det funker, så alt er ok mht. disken etc.

Vet den har bare en tuner, og at det ikke går å ta opp fra en kanal mens en ser på en annen, men det burde vel gå an å merke av i feks programguiden for å ta opp et program - når tv'en er av?
    Dra opp EPGen ("Guide"), naviger deg frem til programmet du vil ta opp med piltastene, klikk OK, velg "Scheduled Recording" e.l. Jeg tror TVen skrur seg på automatisk når programmet begynner, det gjorde i hvert fall min sist jeg prøvde.

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joachim
    Dra opp EPGen ("Guide"), naviger deg frem til programmet du vil ta opp med piltastene, klikk OK, velg "Scheduled Recording" e.l. Jeg tror TVen skrur seg på automatisk når programmet begynner, det gjorde i hvert fall min sist jeg prøvde.
    Takker! - fungerte glimrende, og TV'en slo seg heldigvis ikke på (du trykket trolig på "scheduled viewing") ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker! - fungerte glimrende, og TV'en slo seg heldigvis ikke på (du trykket trolig på "scheduled viewing") ?
    Tror muligens det kan ha endret seg med en firmware...eller så klikket jeg feil, ja. Slettes ikke umulig Den klarer jo fint å ta opp uten at skjermen står på.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det kommer til 3d instillinger. Lønner det seg å tukle med standard instillingene for 3d? Slik som skru av dynamic constrast osv?

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungs iPhone remote fungerer også genialt mot denne TV'en - søk på "TV Remote" i appstore :-) Og den gir deg bedre Keyboard - holdt på å bli gal av fjernkontrollens "keyboard" input!

Kjekt å kunne betjene både CD-samlinga (iTunes) og TV'en fra iFonen!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer når panel bak glassflata på en PS63C7705 får sprekker? Vil bildet være normalt for det? Som nevnt har jeg hatt servicen på min TV grunnet "buzz" (ville kjøre en prosess for å bytte TV, da det virker som enkelte paneler støyer mer enn andre). TVen er nå returnert butikken jeg kjøpte den i med knust panel, og tekniker trodde kanskje det knuste panelet var årsaken til støyen. Det skal derimot være vanskelig å se disse sprekkene.

Tok et kjapt søk nå og ser at det er noen som har hatt liknende problemer her, *The Official Samsung PNxxC8000 Owner's Discussion Thread!! - Page 56 - AVS Forum Man må visst inspisere panelet veldig nærme for å se noe slikt. Spørsmålet er om de som føler de har mer støy enn normalt på sin TV også ser sprekker i panelet? :twisted:

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ikke "fullscreen" når jeg kobler til pc. 1360x768 fyller perfekt ut skjermen på Samsung 46" 6005, men fyller ikke hele skjermen på min 63" Det nærmeste jeg kommer full utnyttelse av skjermen er 1280x720, men da mister jeg faktisk den ytterste centimeter av skrivebordet og dermed naturligvis også alt annet spilt av gjennom pc. Hvordan tilpasser man dette når ingen av standardene som står på skjermoppløsning på pc'n klaffer?

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting jeg lurer på. Har de fleste komponenter tilkoblet forsterker, men hvis jeg feks slår av BD spilleren. Så hopper skjermen bort fra HDMI 1 som de er koblet til. Ender da på standard kanaler og må så klikke meg innpå input igjen og velge HDMI 1..

Ellers en fantastisk tv! Meget fornøyd, men har ikke fått prøvd 3D enda da Expert hadde glemt å bestille med 3D pakken med 3D filmer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Ser bra ut den, hvor mye bygger denne ut fra veggen?
    Hvor lang leveringtid var det?
    Etter det eg leser så er det snakk om under 2cm fra veggen. Leveringstid er ca 2uker tror eg.
    Bestilte idag faktisk dog eg har ikke hastverk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FishingBUDDY
    Etter det eg leser så er det snakk om under 2cm fra veggen. Leveringstid er ca 2uker tror eg.
    Bestilte idag faktisk dog eg har ikke hastverk.
    Jeg gjorde det samme selv.
    Det virker som en bra deal dette, og festet ser også knall ut.
    Tven tar seg også bedre ut helt inntil veggen, pluss at det er en fordel at det er enklere og komme til for og kobble kabler, ved og vippe tven fra veggen i bunnen.
    YouTube - Samsung LED TV slim wallmount

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle hente/bestille PS63C7705 idag, men leveringstid som strekker seg til slutten av feb. synes jeg er litt drøyt... tv:n rekker jo å synke i verdi før man får den jo!

Newcomer Maximilliam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsungs iPhone remote fungerer også genialt mot denne TV'en - søk på "TV Remote" i appstore :-) Og den gir deg bedre Keyboard - holdt på å bli gal av fjernkontrollens "keyboard" input!

Kjekt å kunne betjene både CD-samlinga (iTunes) og TV'en fra iFonen!
    Noen som vet om det finnes en sånn Remote for Androide også?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joachim
    Hentet min 7705 igår og får veggfeste/CAM i morgen. Jeg visste det var timeshift og mulighet for opptak av programmer man så, men ikke at man kunne sette på opptak når TV var skrudd av. Dette var intet mindre enn fabelaktige nyheter
    Har ikke fått testet stort enda, men antar den støtter USB-disker uten noe mere fuzz. Har i alle fall en liten 250GB jeg tenkte å sette på baksiden av TV med borrelås. Den er en liten 1,8" og bør få plass bak CAM-kortet i innfresingen for kabler.
    Dyreste enkeltkomponenten i stua noen gang, men når kona var pådriver lot jeg meg ikke be to ganger. Håper vinteren blir mørk og lang..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk min 63" 7705 mod. i dag den er kjøpt på nettet fra expert.
    Jeg fikk kun med 1 brille og ingen filmer.
    Hva burde fulgt med av filmer og briller nå, og hva får jeg av samsung?
    Det var heller ingen blå lapp med kampanjenummer vedlagt.
    Hva gjør jeg nå for og få det jeg mangler ut i fra det som er kampamje tilbud.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hentet som nevnt min på Expert igår og glemte hele opplegget i oppstyret med å få den digre esken inn i bilen. Ringte idag og sa fra, i og med at det hverken står på kvitteringen eller noe annet sted. De hadde brillepakka i butikken, så jeg kunne hente i morgen. Ikke noe krangling om den saken. Filmene får man visst tilsendt fra Samsung, det ligger kampanjelapp i brilleesken. Sies det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Jeg hentet som nevnt min på Expert igår og glemte hele opplegget i oppstyret med å få den digre esken inn i bilen. Ringte idag og sa fra, i og med at det hverken står på kvitteringen eller noe annet sted. De hadde brillepakka i butikken, så jeg kunne hente i morgen. Ikke noe krangling om den saken. Filmene får man visst tilsendt fra Samsung, det ligger kampanjelapp i brilleesken. Sies det.
    Jeg mente den naturfilmen skulle være med i esken?
    Skal se bedre etter i esken med briller etter lappen.
    Jeg må vel ringe expert nettbutikk da jeg fikk tven fra der?
    Jeg har ingen expert butikk i nærområdet heller!
    Er det totalt 3 briller som skulle følge med?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant kun et par briller i esken, ikke naturfilmen. Må nesten komme tilbake il deg etter butikkbesøket i morgen, men du bør ringe/maile straksens så du også får startpakka. Totalt skal vi havne opp med 3 par briller og alle Shrek-filmene + naturopplegget. Brillene er i alle fall et par tusen kroner om de kjøpes løst.

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RBG
    Jeg mente den naturfilmen skulle være med i esken?
    Skal se bedre etter i esken med briller etter lappen.
    Jeg må vel ringe expert nettbutikk da jeg fikk tven fra der?
    Jeg har ingen expert butikk i nærområdet heller!
    Er det totalt 3 briller som skulle følge med?
    Samme problem her. Det ene paret med 3D briller lå teipet i en hvit eske i isoporen. Problemet hos meg var at Expert hadde bestilt feil "pakkeløsning" Får 3D pakken i morgen så skal bli spenende å se.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var inne på expert sin side nå og da står det en brille, og ingenting om filmer, når jeg kjøpte stod det 3 briller og 7 filmer på 4 disker!

Jeg har sendt en e-mail til expert nå så da få vi se hva det blir til.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hvorfor fulgte det ikke med briller og filmer tidligere når tv-en kom ut, dusteforretninger...

Side 71 av 104 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •