Samsung 2010 plasma modeller - Side 68

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 68 av 104 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 88 98 ... SisteSiste
Viser resultater 1,341 til 1,360 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som vet hvordan du får full skjerm visst du kobler denne skjermen til pcen. har trykket rundt men går ikke ann å skifte det

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags skjermkort har du? Mange skjermkort har på underscan som default, da blir det fucked bilde.

Er ikke alltid det er tven sin feil .

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har det blitt Samsung 3D 63" på meg. Godt fornøyd med bildene så langt.

Men får enda ikke til 3D med PS3. Oppgradering er nedlastet og jeg fikk beskjed på PS3 om at tv'n hadde 3D tilgjengelig og at det var 63". Når jeg derimot skal starte opp Demo-disken fra Samsung med 3D-materiale, mister den etterhvert signalet med PS3. "Ingen signal. Kontroller strømmen og kabeltilkoblingen til tilkoblede enheter eller kontroller kildevalg". Jeg må så restarte PS3 før den igjen får kontakt. Noen som har en anelse om hva dette kan skyldes?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Nå har det blitt Samsung 3D 63" på meg. Godt fornøyd med bildene så langt.

Men får enda ikke til 3D med PS3. Oppgradering er nedlastet og jeg fikk beskjed på PS3 om at tv'n hadde 3D tilgjengelig og at det var 63". Når jeg derimot skal starte opp Demo-disken fra Samsung med 3D-materiale, mister den etterhvert signalet med PS3. "Ingen signal. Kontroller strømmen og kabeltilkoblingen til tilkoblede enheter eller kontroller kildevalg". Jeg må så restarte PS3 før den igjen får kontakt. Noen som har en anelse om hva dette kan skyldes?
    Dårlig hdmi kabel?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speedfreak
    Dårlig hdmi kabel?
    Dårlig er den ikke. HAMA fra elkjøp som jeg mener ikke var veldig billig. Men jeg har søkt opp rundt temaet nå. Leser om 1.4 hdmi. Mulig min er 1.3. Vil det være en forutsetning å ha en "3D-klar" hdmi-kabel for å få bilde? Er det noen innstilninger på tv eller ps3 enn evt må gjøre før spilling?

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå forsket enda mer. Koblet PS3 direkte i tv'n og da fikk jeg sett demovideoen med 3D. Forøvrig veldig morsomme bilder med stor dybde. Kan det derfor være min receiver som er problemet? Jeg har normalt alle bilder gjennom receiver, som er en pioneer lx71. Er det eventuelt noen innstilninger som kan gjøre receiver klar til 3D-bruk?

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svaret er nok så enkelt som at din Pioneer LX71 ikke er klar gjort for Hdmi 1.4..så da må du nok sende singalet rett i skjermen, eller kjøpe ny receiver

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pølsemaker
    Svaret er nok så enkelt som at din Pioneer LX71 ikke er klar gjort for Hdmi 1.4..så da må du nok sende singalet rett i skjermen, eller kjøpe ny receiver
    Har ikke byttet til hdmi 1.4 kabel. Bruker hdmi 1.3 og den funker jo rett i tv'n. Receiver leste jeg skulle være 3D-klar. Men får høre med de som har god peiling på receiveren min om de vet råd
    Uansett greit å vite at det ikke var tv'n som hadde problemet. Forsterkeren blir nok ikke byttet ut med det først. Den er jeg meget godt fornøyd med

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LX 71 er ikke klar for Hdmi 1.4, har selv LX 81... du må nok opp på LX 73 skal den være klar for Hdmi 1.4...sålenge det ikke går ann å oppdatere recievern...å finner du ut den, så gi meg et lite hint

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jeg ble veldig lurt av et googlesøk, og du har selvsagt helt rett i at lx71 ikke støtter 3D. Har blitt tipset om kjøp av bluray med to hdmi-utganger. En hdmi med 3D til tv'n og en med lyd direkte til receiver. Løser vel alle problemer, men blir jo noen lapper ekstra da

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LX 71 er ikke klar for Hdmi 1.4, har selv LX 81... du må nok opp på LX 73 skal den være klar for Hdmi 1.4...sålenge det ikke går ann å oppdatere recievern...å finner du ut den, så gi meg et lite hint
    men ps3 har jo heller ikke hdmi 1.4 så hvorfor skulle dette ha noe å si?
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kobler du til nå da? HDMI fra PS3 til tv og lyd videre til receiver hvordan?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 støtter ikke HD lyd med 3D så da kan en kjøre en HDMI med 3D bilde til skjerm og optisk til forsterker med lyd.

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    PS3 støtter ikke HD lyd med 3D så da kan en kjøre en HDMI med 3D bilde til skjerm og optisk til forsterker med lyd.
    Dette er min løsning, og det funker helt fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen her diskutert mediaplay funksjonen og HD kvalitet enda?

Har enda ikke fått satt opp en HTPC, så inntil videre plugger jeg bare en usb pinne inn i tv`n og spiller 1080p derfra. Lurer på om noen vet om hva som går og surrer i bakgrunnen her i forhold til kvalitet?

For å ta et eksempel så merket jeg en klar kvalitetsforskjell når jeg brukte CoreAVC+MediaPlayerClassic og VLC ved avspilling av HD på min gamle HTPC. Opplevde CoreAVC løsningen som langt skarpere.

Er Mediaplay funksjonen ved avspilling av 1080p noe å satse på eller vil man få et kvassere bilde ved bruk av HTPC med custom oppsett av codecs etc?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjør Hdmi rett i skjermen fra PS3 (ikke 1.4, vel å merke) selgern mente jeg skulle prøve med den kabel jeg hadde før jeg kastet bort flere penger
    ellers så kjøre æ optisk igjennom receivern...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye Samsung 3DTG-SS 3D briller. Spennende å se hvor gode disse er i forhold til de to utgavene som har vært i handelen til nå.
    Amazon.com: 3DTG-SS: Rechargeable 3D Glasses for Samsung 3D TV: Electronics

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med dere alle har sett disken med de 3 demovideoene til Samsung? Hva er inntrykket? Dette er min første utprøving av 3D (bortsett fra Avatar på kino). Jeg synes det så langt ser spennende ut, om enn slitsomt i lengden. Dessuten opplever jeg at det oppstår problemer med raske bevegelser av enten mennesker eller feks vingeslag hos fugler. Er dette spesielt hos meg, eller sitter dere med samme inntrykk?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shanky
    Regner med dere alle har sett disken med de 3 demovideoene til Samsung? Hva er inntrykket? Dette er min første utprøving av 3D (bortsett fra Avatar på kino). Jeg synes det så langt ser spennende ut, om enn slitsomt i lengden. Dessuten opplever jeg at det oppstår problemer med raske bevegelser av enten mennesker eller feks vingeslag hos fugler. Er dette spesielt hos meg, eller sitter dere med samme inntrykk?
    har bare sett på den med hav og fisk og sånn og den var en fin demo på 3d, var spesielt en plass der noe tare kom langt ut av bildet og mot meg, har ikke opplevd så lang 3d efekt før, avatar og andre kinofilmer i 3d har jo prøvd å styre unna 3d gimmicks bare for å vise 3d, har og sett alice in wonderland 3d og den er flott, venter spent på pirana 3d og resident evil 3d (den nyeste) som begge er sendt fra play. sistnevnte fikk nå meget bra omtale av bilde og 3d Blu-ray Review: Resident Evil: Afterlife - 3D | High-Def Digest
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    har bare sett på den med hav og fisk og sånn og den var en fin demo på 3d, var spesielt en plass der noe tare kom langt ut av bildet og mot meg, har ikke opplevd så lang 3d efekt før, avatar og andre kinofilmer i 3d har jo prøvd å styre unna 3d gimmicks bare for å vise 3d, har og sett alice in wonderland 3d og den er flott, venter spent på pirana 3d og resident evil 3d (den nyeste) som begge er sendt fra play. sistnevnte fikk nå meget bra omtale av bilde og 3d Blu-ray Review: Resident Evil: Afterlife - 3D | High-Def Digest
    Den med hav og fisk var veldig flott den. Naturlandskap likeså. Problemene gjorde seg kun/spesielt tydelig på bevegelser med fugler og mennesker ved raske bevegelser. Andre som har erfaring fra disse demovideoene med denne tv'n?

Side 68 av 104 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 64 65 66 67 68 69 70 71 72 78 88 98 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •