Samsung 2010 plasma modeller - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 104 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 50 60 70 80 90 100 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 2077
    Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bare koblet min CD HD dekoder med HDMI til receiveren og derfra til TV. Det fungerer selvsakt utmerket, selv om CAM-modul er mer elegant da.
    YouTube - SamsungTv.wmv
    YouTube - Min film.wmv

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Når kommer det test av C7705? Nå har dere testet VT20. Neste blad så skulle det være plasmaduell mellom Panasonic og LG. Hvor blir det av C7705? Og om Samsung Norge er tomme, så klarer vel dere å ordne en skjerm uansett. Dette er en av de mest spennende og mest omtalte skjermene på forum i hele USA og Europa.

Vi vil ha en skikkelig dybdetest med kalibrering og målinger av C7705. Slik vi er vandt til fra deg og Hjemmekino. Gjør dere det, så blir dere først i verden. Oversett testen på engelsk på nett, og testen vil bli lest av maaaange

Så, hvor blir det av testen??
    Enig! Flatpanels.dk burde jo også få rævva i gir snart siden det er ørten tråder om denne i forumet deres. Test den og plant det på forsida, så blir det salg vettu!

Enkelte elkjøp butikker med litt "oppdaterte" tv ansvarlige har så vidt begynt å få denne i butikk, så jeg får vel testet den litt selv snart! Men hadde vært greit å fått lest litt målinger fra flere tester, for å så se hvordan den presterer i gjennomsnitt (veit at det er mange forskjellige resultater ute å går)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stusser fremdeles over det selgeren på Expert fortalte meg for 6 uker siden... om at de kommer aldri til å ta inn C7705 (plasma)9 fordii ner i8 seriien som hetere C8*** husker ikke helt hva det var men dette var også plasma.
    Ikke var det US versjonen av C7705 heller.

I alle dager er det de mener med dette da?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror selgeren hos Expert har sniffa fosfor fra plasma skjermene i for mange år.

Noe mer seriøst : Hos Komplett.no koster Samsung PS50C7705 15 366,- kr. Hos PS.no koster den 12 295,- kr. Har dette noe med gråimport eller ikke? Hvor er det smartest å kjøpe den? PS.no sin pris er veeeeldig fin da

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razorray
    Jeg stusser fremdeles over det selgeren på Expert fortalte meg for 6 uker siden... om at de kommer aldri til å ta inn C7705 (plasma)9 fordii ner i8 seriien som hetere C8*** husker ikke helt hva det var men dette var også plasma.
    Ikke var det US versjonen av C7705 heller.

I alle dager er det de mener med dette da?
    Det kommer INGEN ny modell i plasma serien foreløpig. Mulig det kommer en ekslusiv modell til ekspert men det tviler jeg veldig sterkt på. Men om 3-4 uker kommer C9005, men dette er en svindyr luksus LED modell. Kanskje denne han mener...

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Det kommer INGEN ny modell i plasma serien foreløpig. Mulig det kommer en ekslusiv modell til ekspert men det tviler jeg veldig sterkt på. Men om 3-4 uker kommer C9005, men dette er en svindyr luksus LED modell. Kanskje denne han mener...
    Disse svindyre LED luksus modellene...er det ikke bare i stedet for relativt rimelige og misnst like gode kansje bedre plasma modeller???!

Hvem er det som ønsker å bli lurt...

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Disse svindyre LED luksus modellene...er det ikke bare i stedet for relativt rimelige og misnst like gode kansje bedre plasma modeller???!

Hvem er det som ønsker å bli lurt...
    Blir spennende å se hvor bra de er. Jeg hadde ALDRI betalt 56000 for en 55" EDGE-Led.... Bakbelyst LED med lokal dimming derimot.

Men det blir vel for de som bruker 48 000 på et Bose anlegg, men det blir jo som skjønnheten og udyret når det gjelder utseende da, siden Bose er grisestygt.

veldig OT... sorry

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å se hvor bra de er. Jeg hadde ALDRI betalt 56000 for en 55" EDGE-Led.... Bakbelyst LED med lokal dimming derimot.

Men det blir vel for de som bruker 48 000 på et Bose anlegg, men det blir jo som skjønnheten og udyret når det gjelder utseende da, siden Bose er grisestygt.

veldig OT... sorry
    Men du er vel ikke såå langt unna sanheten. Betale dyrt for utseende,billigere hvis du vil ha ytelse per krone...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Jeg tror selgeren hos Expert har sniffa fosfor fra plasma skjermene i for mange år.

Noe mer seriøst : Hos Komplett.no koster Samsung PS50C7705 15 366,- kr. Hos PS.no koster den 12 295,- kr. Har dette noe med gråimport eller ikke? Hvor er det smartest å kjøpe den? PS.no sin pris er veeeeldig fin da
    Jeg har bestilt fra ps.no til den prisen. (~12 470,- med frakt på dør) Husker ikke hvem, men en annen bruker her i tråden sendte e-post til ps.data med akkurat dette spørsmålet uten å få svar (kanskje han har fått svar uten at jeg har fått det med meg). Men til den prisen så er det nok snakk om grå import ja, tviler ikke. Synes uansett ikke det er noe problem. Håper bare det er med briller i pakken.

Sist gang jeg sjekka så skulle de få den inn 16.08 ellerno.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 3utt0n
    Jeg har bestilt fra ps.no til den prisen. (~12 470,- med frakt på dør) Husker ikke hvem, men en annen bruker her i tråden sendte e-post til ps.data med akkurat dette spørsmålet uten å få svar (kanskje han har fått svar uten at jeg har fått det med meg). Men til den prisen så er det nok snakk om grå import ja, tviler ikke. Synes uansett ikke det er noe problem. Håper bare det er med briller i pakken.

Spørsmålet er vel når (og om) de kan levere til den prisen der. Siden jeg Besilte TV hos PS.no for en drøy uke siden har de flyttet frem datoen for levering 5-6 ganger allerede, og det er fortsatt ubekreftet. Jeg var gjennom samme suppa da jeg skulle kjøpe min første plasma for noen år siden, og det endte med at jeg måtte gi opp etter laaaang tid, og kansellere orderen for å kjøpe skjermen et annet sted (for en betydelig høyere sum selvsagt).

Men pr i dag er det jo ingen som har den på lager, så man får vel bare vente å se...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at flere nettsteder opererer med datoer omkring 16. august.
    Så det er jo lov å håper at det er en båt eller noen trailere på vei til Skandinavia med en forsendelse.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rundt 10 aug er vel bekreftet mener jeg..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om en eller flere butikker i Oslo-området som har PS-63C770X utstilt?

Vurderer denne tven sterkt, men vil gjerne se den før jeg bestiller en.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett noen som har dette, men det er et par butikker som har 50"

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 3utt0n

Jeg har enda ikke fått noe svar og da får jeg vel det heller ikke så vet faktisk ikke, men sjekk når du mottar den da

Jeg bestilte forøvrig 50" fra MPX og mottok den forrige torsdag. Knall tv, buzzing legger jeg ikke det minste merke til da CD boksen, ps3 osv "bråker" mer. Har enn 52" W5500 jeg sammenligner med og som jeg faktisk er strålende fornøyd med, men Ps50C7705 slår Sony´en på bildekvalitet syns jeg, ikke minst design.

Jeg har heller ikke merket noe "burn in" i det hele tatt! (Brukt pc, ps3 og canal digital kabel)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, er 63" jeg er mest interessert i for å få en ide om hvor stor den faktisk ser ut.

Har nemlig akkurat pusset opp stuen i påvente av å selge leiligheten så PJ og lerret er skrudd ned. Må derfor ha en "vente-tv" inntil jeg og fruen får ny leilighet som PJ kan monteres i.

Var og så på div 50" på Elkjøp og ble nesten lei meg av hvor lite det så ut når man har blitt vandt med 92" i over 3år... Tror derfor meg må opp i over 60" for å ikke bli gal, selv om det sprenger budsjettet rimelig friskt8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du sett 50 tommern? Har vært innom endel plasser selv uten å se den.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 63" C7705 på plass i stua.
    Må vente et par timer til jeg får hjelp til å henge den på veggen. Kommer tilbake til erfaringer senere.

Er veldig redd for summing/buzz. :/

Har også veldig lyst at noen kan kommentere det jeg skrev om 3D og tv-sendinger.

"Klipte ut følgende avsnitt fra Hi-fi klubben vedr C7705:
    "OBS: Standardene for TV-sendinger i 3D-formatet er enda ikke endelig fastlagt. Derfor kan Samsung ikke garantere at PS63C7705 vil støtte denne funksjonen. Men TVen er klar for 3D via HDMI fra Blu-ray og PS3 samt ”Virtuel 3D” fra standard-materiale."

Når blir dette aktuelt, og hvor stor er sjansen for at jeg må kjøpe enda et nytt 3D tv for å få støtte for tv-sendinger?"

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigZ

Har også veldig lyst at noen kan kommentere det jeg skrev om 3D og tv-sendinger.

"Klipte ut følgende avsnitt fra Hi-fi klubben vedr C7705:
    "OBS: Standardene for TV-sendinger i 3D-formatet er enda ikke endelig fastlagt. Derfor kan Samsung ikke garantere at PS63C7705 vil støtte denne funksjonen. Men TVen er klar for 3D via HDMI fra Blu-ray og PS3 samt ”Virtuel 3D” fra standard-materiale."

Når blir dette aktuelt, og hvor stor er sjansen for at jeg må kjøpe enda et nytt 3D tv for å få støtte for tv-sendinger?"
    Blir aktuelt i 2011\2012.
    PS63C7705 støtter alle de mulige standardene for kringkasting av 3D-TV sendinger. Mulig man må ha ny mottakerboks med HDMI 1.4 i 2012...
    Europeiske kringkastingsmyndigheter er nå i gang med å standardisere 3D-sendinger under DVB-standarden. Første fase i dette standardiseringsprogrammet går på såkalt ”side-by-side”-teknologi, som betyr at to delbilder elektronisk klippes sammen til ett. Neste fase vil i følge Thoresen være 3D-bilder med full HD-kvalitet til hvert øye. Det vil først komme om et par år, tror han.
    Side-by-side 3D, som er aktuelt for 2011, vil fungere med eksisterende mottakerbokser.

- Elektronikkbransjen - CANAL DIGITAL FØRST MED 3D

- Elektronikkbransjen - TELENOR VIL LEVERE 3D-TV

- Canal Digital kan få 3d neste år - VG Nett om Data og nett

- Filarkiv SAMSUNG manual for PS63C7705

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter flere runder med meg selv og takket være avforum har jeg nå bestilt meg min PS50C7705 fra ps.no!
    Nå skal det bli godt å skifte ut CRT'en
    Vippet en stund mellom G20/V20 og 7705, men må innrømme at samsung sitt design og pris i forhold til panasonic forførte meg.

Bare synd det kommer til å ta uker før jeg får den..

Prøvde å få en demo hos HiFi Klubben i sarpsborg, men fikk beskjed om at den bare var utstilt i oslo. Ingen overaskelse i grunn.

Side 20 av 104 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 40 50 60 70 80 90 100 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •