Samsung 2010 plasma modeller - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 104 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 ... SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 2077
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Betroz
    Takk for svar Rotja
    Hvordan synes du det er å sitte ca 2.5 meter unna din 50" da?
    Tenker du at "nei den er altfor liten" eller synes du det er passe?

Jeg synes iallefall at 2.5 meter unna en 42" er grusomt. Liten, liten TV

Men som nevnt så koster 63 tommeren til Samsung mye penger...
    63 tommeren til Samsung er jo kjempebillig om du sammenligner med f.eks 65 tommeren til Panasonic da...

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    63 tommeren til Samsung er jo kjempebillig om du sammenligner med f.eks 65 tommeren til Panasonic da...
    Det er sant. 45 høvdinger for Panasonic sin 65" er wayyyy too expensive!

Joda hadde jeg hatt pengene, så hadde det blitt 63" til Samsung nå. Men 50" er eneste jeg har råd til. Spørsmålet da er kanskje om jeg bør vente 6 måneder og kjøpe 63" da... Men da har det sikkert kommet en enda finere TV

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar Rotja
    Hvordan synes du det er å sitte ca 2.5 meter unna din 50" da?
    Tenker du at "nei den er altfor liten" eller synes du det er passe?

Jeg synes iallefall at 2.5 meter unna en 42" er grusomt. Liten, liten TV

Men som nevnt så koster 63 tommeren til Samsung mye penger...
    Problemet med størrelser er slik jeg ser det at det er så vanedannende. I begynnelsen var 50" wow, så Kjapt; såpass må det være. 63" hadde jeg vendt meg til. Men i tv stua virker for "øyeblikket" 50" passe. Ønske om bedre prosjektor eller kombi tv/PJ i kino rommet øker daglig...

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som har disse TV'ene, kunne ikke dere legge ut noen høyoppløste bilder? Gjerne for å skryte litt av der dere ser film!

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer snart. Må bare få hengt opp lydplanke og kjøpe inn nytt tv bord først
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stå på, gleder meg

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question C6505 og C675

Hei,

Jeg skal kjøpe en 50" plasma og har sirklet meg inn på Samsung ettersom Panasonic sliter med mye bugs i år (banding, motion issues ved 50Hz, etc).

Jeg er uinteressert i 3D og vil ikke betale for en C7705, så jeg har funnet frem til modellene C6505 og C675 istedet. Av disse koster C6505 noe mer, men de eneste forskjellene jeg kan finne er at C6505 er tynnere, samt har noen uinteressante funksjoner som internet@tv, BD Wise og SRS lyd.

Er det noen som vet om det er forskjell i bildekvalitet eller viktig funksjonalitet på disse?

Er det noen som har brukererfaringer med noen av dem?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aabø : C7705 serien har "Real Black Filter", og det har ikke de billigere modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aabø : C7705 serien har "Real Black Filter", og det har ikke de billigere modellene. Ikke dyrt det for en slik flott TV.
    Neida, sikkert bra den. Jeg er ikke sykelig opptatt av sortnivå, og vet ikke om dette filteret er verdt differansen når jeg kan få en knakandes god Blu-Ray spiller for mellomlegget. 8)

Men er det noen her som har sett en C6505 (C6500) eller en C675 og kan kommentere på bildekvaliteten?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

3d demoklipp

Hei,

noen som vet hvordan man kan spille av demoklipp i 3d på 7705? Får ikke aktivert 3d når jeg er i youtube modus...

Chris

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onsdag blir en PS63C7705 hengt opp på veggen i stua. Har også kjøpt en C6900 blu-ray spiller. Fikk med 3 briller og en film (Monsters vs Aliens 3D).
    Gleder meg som en liten unge!!!

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    478
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BigZ : Kom gjerne med store fine bilder av den her. Fortell litt om hvor lang avstand som er passe fra der du sitter til TV'n også

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aabø
    Neida, sikkert bra den. Jeg er ikke sykelig opptatt av sortnivå, og vet ikke om dette filteret er verdt differansen når jeg kan få en knakandes god Blu-Ray spiller for mellomlegget. 8)

Men er det noen her som har sett en C6505 (C6500) eller en C675 og kan kommentere på bildekvaliteten?
    Har sett 675 og den er knallgod. Den har mye mørkere panel (når den er skrudd av) en f.eks LG sine plasmaskjermer, så sortnivået er ganske godt på den. 6505 er vel mye av det samme tror jeg, men forskjellene har jeg ikke oversikt over... Hvis du ikke er sykelig opptatt av sortnivå, så holder den for de fleste. Kalibrer, så får du et fantastisk bilde uansett!

+1 på bilder, bigz!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipte ut følgende avsnitt fra Hi-fi klubben vedr C7705:
    "OBS: Standardene for TV-sendinger i 3D-formatet er enda ikke endelig fastlagt. Derfor kan Samsung ikke garantere at PS63C7705 vil støtte denne funksjonen. Men TVen er klar for 3D via HDMI fra Blu-ray og PS3 samt ”Virtuel 3D” fra standard-materiale."

Når blir dette aktuelt, og hvor stor er sjansen for at jeg må kjøpe enda et nytt 3D tv for å få støtte for tv-sendinger?

Lover å komme med bilder.
    Apropos sitteavstand, så har jeg mine Ekornes stoler ganske nøyaktig 3m fra Sonyen jeg har i dag. Skyver jeg stolene inntil bakveggen, har jeg ca 3,5m. Det er maks. 52" er lite fra 3m synes jeg...

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Til Jørn Finnerud & Hjemmekino

Når kommer det test av C7705? Nå har dere testet VT20. Neste blad så skulle det være plasmaduell mellom Panasonic og LG. Hvor blir det av C7705? Og om Samsung Norge er tomme, så klarer vel dere å ordne en skjerm uansett. Dette er en av de mest spennende og mest omtalte skjermene på forum i hele USA og Europa.

Vi vil ha en skikkelig dybdetest med kalibrering og målinger av C7705. Slik vi er vandt til fra deg og Hjemmekino. Gjør dere det, så blir dere først i verden. Oversett testen på engelsk på nett, og testen vil bli lest av maaaange

Så, hvor blir det av testen??
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Når kommer det test av C7705? Nå har dere testet VT20. Neste blad så skulle det være plasmaduell mellom Panasonic og LG. Hvor blir det av C7705? Og om Samsung Norge er tomme, så klarer vel dere å ordne en skjerm uansett. Dette er en av de mest spennende og mest omtalte skjermene på forum i hele USA og Europa.

Vi vil ha en skikkelig dybdetest med kalibrering og målinger av C7705. Slik vi er vandt til fra deg og Hjemmekino. Gjør dere det, så blir dere først i verden. Oversett testen på engelsk på nett, og testen vil bli lest av maaaange

Så, hvor blir det av testen??
    Enig, nå må det komme test av C7705, mer interessant enn Panasonic og LG Tv-ene synes jeg...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,636
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke vi ser en slik test før september/oktober.
    Husk at de bladene som kommer nå er laget før ferien.
    Og de skal vel igang med å lage septemberutgaven nå som ferien snart er slutt.
    Spørs om de når å få inn PSC7705, teste den, skrive testen og rekke trykken før septemberutgaven skal på gaten.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte meg en PS50C7705 idag!! Da er det bare å glede seg som en liten unge.

Noen som har erfaring med canal digital og denne tven. Hvordan er bildet? Og er det ikke nødvendig med dekoder fra canal digital? Hva må til?
    8)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Har sett 675 og den er knallgod. Den har mye mørkere panel (når den er skrudd av) en f.eks LG sine plasmaskjermer, så sortnivået er ganske godt på den. 6505 er vel mye av det samme tror jeg, men forskjellene har jeg ikke oversikt over... Hvis du ikke er sykelig opptatt av sortnivå, så holder den for de fleste. Kalibrer, så får du et fantastisk bilde uansett!
    Takk for svar! Jeg var selv innom Expert i går og fikk tatt en titt på C6505-modellen og synes bildet så meget bra ut. Selvsagt var det ikke under kontrollerte forhold med kalibrert skjerm osv, men for mitt utrente øye så så det flott ut. Gode bevegelser, ingen banding eller andre åpenbare artifakter, og et avslappet, naturlig bilde. Synes ikke Pana VT20 som stod i samme rom med samme feed så spesielt mye mer imponerende ut...

Jeg kontaktet Samsung Norge som mente at forskjellen på denne og C675-modellen kun er tykkelsen, samt at C675 har paraboltuner mens C6505 har internet@tv. Det skulle ikke være noen forskjeller på bildekvaliteten.

Jeg lener meg mer og mer mot en av disse, men tar gjerne imot flere inntrykk fra noen med erfaring fra disse modellene!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kristigl
    Bestillte meg en PS50C7705 idag!! Da er det bare å glede seg som en liten unge.

Noen som har erfaring med canal digital og denne tven. Hvordan er bildet? Og er det ikke nødvendig med dekoder fra canal digital? Hva må til?
    8)
    Gratulerer! Om du har Canal Digital kabel-tv skal det holde å kjøpe en såkalt CAM-modul og stappe inn i TV-en sammen med Canal Digital-kortet. Du kan lese mer om dette på Canal Digital sine sider.

IDTV - Canal Digital NO

Om det samme virker med parabol er litt usikkert. Canal Digital Norge svarte nei, mens det skal virke i følge deres svenske hjemmeside. Noen som kan bekrefte at de har fått CAM-modul til å virke med Canal Digital på parabol på sin Samsung?

Side 19 av 104 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 39 49 59 69 79 89 99 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •