Samsung 2010 plasma modeller - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 104 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da er snart ny tv i hus, etter at den første forsendelsen fra netonnet skrudde seg av i tide og utide. Får håpe den nye ikke er av samme kaliber... Bring har i alle fall tatt seg gid tid... ankom oslo for 9 dager siden, og fikk telefon fra dem på fredag om at de ikke kunne levere før tidligst tirsdag, men den er enda ikke kommet. Kommer til å sende mail til netonnet om at det er på tide å skifte transportør.... det er 2010 er det ikke?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cure1100
    da er snart ny tv i hus, etter at den første forsendelsen fra netonnet skrudde seg av i tide og utide. Får håpe den nye ikke er av samme kaliber... Bring har i alle fall tatt seg gid tid... ankom oslo for 9 dager siden, og fikk telefon fra dem på fredag om at de ikke kunne levere før tidligst tirsdag, men den er enda ikke kommet. Kommer til å sende mail til netonnet om at det er på tide å skifte transportør.... det er 2010 er det ikke?
    Lykke til...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vært i tenkeboksen lenge har jeg nå også bestemt meg for å gå for denne. Har bestillt hos PS nå, så da er det bare å håpe den kommer før jul 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    brillene forran tvn slikt er sjefskult da.

Kanon at du poster mye bilder. Denne skal jeg og nemlig kjøpe :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cure1100
    min bror bestilte tv fra mpx og de bruker også bring, det tok godt over en uke fra mpx sendte pakken før tv'n var i bergen og så ringte de og sa det ville ta en uke til før de kunne levere tv'n på askøy (kjørte visst bare ut til kunder en dag i uken og den kom ikke med før neste ukes utsending) men han kunne hente pakken på godsterminalen på minde i bergen og det gjorde han. må bare si at bring er det dårligste trasportfirmaet som er laget til nå, har bestilt ting fra kina som har vært her på døren etter 4 dager...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et lite spørsmål som jeg ikke finner svar på andre steder. I flere forum skriver folk om hvordan de aktiverer/dekativerer "motion judder canceller", men på spesifikasjonene på Samsungs sider står det at tv'en ikke har denne funksjonen.

Noen som vet hva som er sant? Er dette noe som kan ha blitt innført med ny firmware-oppdatering (vet egentlig ikke om jeg trenger det, men hakking ved panoreringer er ikke gøy).

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SpruceMoose
    Har et lite spørsmål som jeg ikke finner svar på andre steder. I flere forum skriver folk om hvordan de aktiverer/dekativerer "motion judder canceller", men på spesifikasjonene på Samsungs sider står det at tv'en ikke har denne funksjonen.

Noen som vet hva som er sant? Er dette noe som kan ha blitt innført med ny firmware-oppdatering (vet egentlig ikke om jeg trenger det, men hakking ved panoreringer er ikke gøy).
    C7705 har MJC og den fungerer godt synes jeg. Bruker den aldri til spillefilmer eller tv serier, men til sport, dokumentarer, naturprogram etc fungerer den glimrende. Bildene blir supperglatte. Den kan stilles på AV, STANDARD eller JEVN. Er det noe med litt raske bevegelser setter jeg den på jevn.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liddell
    Etter å ha vært i tenkeboksen lenge har jeg nå også bestemt meg for å gå for denne. Har bestillt hos PS nå, så da er det bare å håpe den kommer før jul 8)
    Hvorfor bestiler du hos PS da, når du kan kjøpe tv-en billigere på Powerbuy her?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor fant du powerbuy på P50C770X som var rimeligere enn ps.no (12300)? Finner bare powerbuy på P63C770X som ligger på ca 24000

Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Hvorfor bestiler du hos PS da, når du kan kjøpe tv-en billigere på Powerbuy her?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michel
    Hvor fant du powerbuy på P50C770X som var rimeligere enn ps.no (12300)? Finner bare powerbuy på P63C770X som ligger på ca 24000
    Ok sorry... var 63' modellen jeg tenkte på...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd at ikke 50' var enda rimeligere enn hos ps.no på powerbuy da; da hadde man virkelig fått en god tv rimelig

Ok sorry... var 63' modellen jeg tenkte på...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Så har FlatPanels poll på Buzz i årets Samsung plasmaserie PSxxC7705.
    Inn og stem alle dere som har plasmaen, så vi får et godt inntrykk av hvordan årets modeller er.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michel
    Synd at ikke 50' var enda rimeligere enn hos ps.no på powerbuy da; da hadde man virkelig fått en god tv rimelig
    50' er veldig billig hos PS da, det er et veldig godt kjøp Men jeg skal ha 63'

Newcomer Ken Anders sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Fauske
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Abbo.no har bedre pris på begge modellene!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ken Anders
    Abbo.no har bedre pris på begge modellene!
    Hm...det var jo en super pris... er abbo.no veldig seriøse, er de til å stole på, og god service?
    Men eneste leveringsmåten hos de er vel Servicepakke / My Pack (hentes på postkontor eller i butikk) (kr 118 inkl. mva)? Ikke det enkleste å hente en 63' tv selv på postkontoret?
    De har bedriftspakke dør til dør som levringsalternativ, men det er vel kun for bedrifter?

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje alt dette kan taes i denne tråden

http://avforum.no/forum/produkt-pris...ps50c7705.html
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Kanskje alt dette kan taes i denne tråden

http://avforum.no/forum/produkt-pris...ps50c7705.html
    Den tråden er vel bare for 50 tommeren?

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tråden er vel bare for 50 tommeren?
    Du vet at det uansett skal unngås å diskutere pris og "hvor får man kjøpt rimligst" inne i en teknisk tråd. Det er ganske uinteressant å lese igjennom denne tråden om 3-4 måneder for andre, og måtte lese side opp og side ned om priser og tilbud; hvilket da vil være gamle priser og tilbud
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et spørsmål ang. videoavspilling fra nettverk el.l på C7705? Støtter den alle filformat og også alle lydformat inkl. Dolby Digital Plus og DTS Surround audio?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et spørsmål ang. videoavspilling fra nettverk el.l på C7705? Støtter den alle filformat og også alle lydformat inkl. Dolby Digital Plus og DTS Surround audio?
    Ut i fra min erfaring så fungerer avi, mpg og mp4 og dette samsvarer med det som står i Samsung's Guide to DLNA: Video – MPEG1 (.mpg, .mpeg) MPEG2 (.mpg, .mpeg, .trp, .ts, .tp) DIVX (.mpg, .mpeg, .avi) MPEG4 AVC (.mpg, .mpeg)
    En ting jeg og har lagt merke til er at spoling i videoavspilling fra nettverk ikke fungerer. Kobler du derimot til en ekstern hardisk så støttes blant annet mkv filer med dts lydspor, her fungerer også spoling under avspilling. Har desverre ikke fått testet så mange forskjellige formater utover de 4 jeg har nevnt.

Side 17 av 104 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 37 47 57 67 77 87 97 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •