Samsung 2010 plasma modeller - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 104 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 2077
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Fint om du oppretter en egen tråd om denne skjermen, så holder vi oss innenfor topic
    Trodde jeg gjorde det rette jeg

Den jeg linket til er vel en 2010 modell Samsung plasma?

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Intercom
    Trodde jeg gjorde det rette jeg

Den jeg linket til er vel en 2010 modell Samsung plasma?
    Ikke noe problem, min feil. Tråden heter jo virkelig Samsung 2010 plasma-modeller, og ikke "Samsung C7705". Spør i vei
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om denne tv`en er utstilt en plass i Trondheims området?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke noen har denne utstilt noe sted ennå. Samsung har problemer med å leverer virker det som. For populær
    Det er i vært fall det svaret jeg fikk da jeg prøvde å gjøre noen forespørsler i Oslo området. Må vente til utover høsten. Ikke for det LCD modellene var utstilt histen og pisten...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også kjøpt en c7705. Dvs. hvis jeg noen gang får den. Bestilte på MPX på onsdag. Ble innhentet av Posten/Bring til Stokke på torsdag ettermiddag. Lørdag ettermiddag var den ankommet terminal i Oslo og der er den fremdeles. Problemet er bare at den skal til Kristiansand!
    Har Posten/Bring gått helt av sporet nå i sommervarmen ?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av force
    Jeg har også kjøpt en c7705. Dvs. hvis jeg noen gang får den. Bestilte på MPX på onsdag. Ble innhentet av Posten/Bring til Stokke på torsdag ettermiddag. Lørdag ettermiddag var den ankommet terminal i Oslo og der er den fremdeles. Problemet er bare at den skal til Kristiansand!
    Ha, ha sånn er det når du driver å bor så ukurant...
    Neida, tuller8)
    Jeg fikk min etter ett døgn. Så det har vel noe å gjøre med hovr man bor i landet og etter hvor heldig man er med Bring.
    Du får kose deg med tanken på at no godt er på vei til deg i alle fall. Ikke alle som har fått tak i denne tv heller.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk skjermen min etter 11 dager, og da valgte jeg å hente den selv på Bring terminalen i Fredrikstad. Den sto i 8 dager i Oslo:? Fikk for øvrig tilbake 499 kroner som jeg betalte i frakt for å få den levert på døra.

HDMI-kabler og Slim Wall festet kom etter 16 dager! I mellomtiden valgte jeg å kjøpe Slim Wall hos Hifi klubben, som var like rimelige. Så HDMI og festet gikk i retur til NetonNet, og jeg får pengene tilbake.

Posten/ Bring er tragiske. To ganger ringte de og sa de kom mellom 15-22 med 30 minutters forhåndsvarsel, og ingen ganger dukket de opp. To kvelder bortkastet, som jeg kunne gjort andre ting enn å være hjemme. Ingen forklaring eller beklagelse fra Postens Bring:evil:

Så heretter skal jeg forsøke så godt jeg kan å kun bestille fra firmaer som ikke bruker Posten Bring.
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Ha, ha sånn er det når du driver å bor så ukurant...
    Neida, tuller8)
    Jeg fikk min etter ett døgn. Så det har vel noe å gjøre med hovr man bor i landet og etter hvor heldig man er med Bring.
    Du får kose deg med tanken på at no godt er på vei til deg i alle fall. Ikke alle som har fått tak i denne tv heller.
    Jepp. Du bor vel i Oslo-området du da ? Vel, kanskje Bring bare kjører i østgående retning i Juli. Og så skifter til vestgående i August ?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ha, ha...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Fikk skjermen min etter 11 dager, og da valgte jeg å hente den selv på Bring terminalen i Fredrikstad. Den sto i 8 dager i Oslo:? Fikk for øvrig tilbake 499 kroner som jeg betalte i frakt for å få den levert på døra.

HDMI-kabler og Slim Wall festet kom etter 16 dager! I mellomtiden valgte jeg å kjøpe Slim Wall hos Hifi klubben, som var like rimelige. Så HDMI og festet gikk i retur til NetonNet, og jeg får pengene tilbake.

Posten/ Bring er tragiske. To ganger ringte de og sa de kom mellom 15-22 med 30 minutters forhåndsvarsel, og ingen ganger dukket de opp. To kvelder bortkastet, som jeg kunne gjort andre ting enn å være hjemme. Ingen forklaring eller beklagelse fra Postens Bring:evil:

Så heretter skal jeg forsøke så godt jeg kan å kun bestille fra firmaer som ikke bruker Posten Bring.
    Oj-oj. Det lover ikke godt.
    Jeg har gjennom mange år kjøpt ganske mye i fra Sandefjord-området. Ikke en eneste av pakkene har gått i feil retning (om Oslo). Sist jeg kjøpte Tv fra MPX ble den sendt med Tollpost. Da hadde jeg den på døren innen 2 døgn. Men denne gangen var det ikke mulig å velge Tollpost. Har de sagt opp avtalen med dem ?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, siden SpruceMoose var så snille å poste denne herlige TV'n til en så rimelig penge hos ps.no så klarte jeg ikke å la være Nå er ny TV bestilt og da er det bare å vente i spenning på at den skal komme.. Gleder meg som en guttunge og håper at jeg gjorde ett godt valg her.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michel
    Jaja, siden SpruceMoose var så snille å poste denne herlige TV'n til en så rimelig penge hos ps.no så klarte jeg ikke å la være Nå er ny TV bestilt og da er det bare å vente i spenning på at den skal komme.. Gleder meg som en guttunge og håper at jeg gjorde ett godt valg her.
    Lykke til med ventetiden..
    Når det gjelder selve tvèn så har du noe å glede deg til, voldsomt8)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Problemet ligger i at Clas Ohlson ligger ikke akkurat rett utenfor døra her, og du må på nettopp slike butikker for å få tak i, bestiller du via nett kommer frakt i tillegg og det er et utall forskjellige værsjoner av disse flatbatteriene.
    Både CR2025 og CR2032 kan brukes, og det koster bare litt over 20 kr for 20 stk inkl. frakt fra DealExtreme. Jeg bestilte en pakke bare for å ha dem klare til jeg får TV.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere som har kjøpt c7705 plasma tv-en fått med 3D briller inkl. eller ikke? Er det slik at noen selger de med og andre uten?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Har dere som har kjøpt c7705 plasma tv-en fått med 3D briller inkl. eller ikke? Er det slik at noen selger de med og andre uten?
    Fikk med briller..

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Koshn
    Både CR2025 og CR2032 kan brukes, og det koster bare litt over 20 kr for 20 stk inkl. frakt fra DealExtreme. Jeg bestilte en pakke bare for å ha dem klare til jeg får TV.
    Og bestillingen gitt glatt som ei barnerumpe? Da får eg og sende inn bestilling. Takker:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michel
    Jeg gikk hen å bestilte meg ett stk jeg også...valget sto mellom Panasonic V20 og C7705. Ante egentlig ikke hvilken jeg skulle velge, men med den prisen ble vel valget selvsagt (håper jeg). Da har jeg plutselig 4K å rutte med, kanskje en bluray-spiller står for tur.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk nettopp telefon fra Bring Express Oslo. De sa de hadde en pakke til meg og om de kunne levere den hos meg på fredag ?
    "Hva?", sier jeg. "Ikke før?"
    "Beklager vi kjører bare 3 turer til Kristiansand i uka, og det har nettopp gått en bil."
    "Hva med neste bil da ?" spør jeg.
    "Beklager, vet ikke, vil du ha den på fredag eller ?"
    "Ja,ja, jeg får vel det da." (Hva ellers skal man svare på slikt.)

9 dagers leveringstid på lagervare på en avstand på 18 mil ca. Det er bare for dårlig. Har sendt ris mail til MPX. Det er tross alt dem som bruker en slik elendig leverandør. Det rare er at jeg bestilte ikke med Bring. Jeg bestilte med Posten som leverandør. Det står det også på kvitteringen min. ??

Vel. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Eller .... ?? (Det kommer vel an på Bring det !)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte med Posten som leverandør. Det står det også på kvitteringen min. ??
    Bring ER Posten nå for tiden.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Posten er ikke det = Bring?

Side 15 av 104 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •