Samsung 2010 plasma modeller - Side 102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 102 av 104 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 SisteSiste
Viser resultater 2,021 til 2,040 av 2077
    Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sendte forespørsel om status på min reparasjon og viste samtidig til dette foumet hvor flere har opplevd samme feil. Det var jeg visst ikke helt alene om

Hei

Apparatet ditt står til test etter rep men vi ønsker at den står en stund til for å være sikre på at det ikke lenger er noen feil med apparatet

Når det gjelder AV forum så får vi masse henvendelser fra kunder som har vært der å lest om problemer og ”tror” at de også kan ha feil på sitt apparat uten at de har sett noen feil men ettersom så”mange ”andre har problemer så må vel også de ha det?

Så for oss så er det helt uinteresant hva som blir diskutert på disse sidene,vi får dokumentasjon fra leverandørene om det er såkalte følgefeil ved produkter og forslag til løsninger.

At det oppstår feil ved flere av samme modell er ikke unormalt da feilprosenten på solge apparater ligger på ca 3%

Noen form for kommunikasjon mellom Infocare og ServiceEksperten Vest/Elesco forekommer ikke da vi er konkurenter på et allerede presset marked,men vi i Elesco har et eget forum hvor teknikerne i hele Norge kan legge ut problemstillinger og få svar om det er et kjent problem fra andre teknikere/verksteder

Vi vil ta kontakt med deg vedrørende ditt apparat når vi føler oss sikre på at alt er i orden og avtale tid for levering
    Litt undertone av grinete fyr, men ellers støtter jeg for øvrig forslaget om at de blir sikre på at feilen er borte for de sender den tilbake... for andre gang.
    Virker dog ikke som det er panelbytte, hadde håpet litt på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    vanlig nettverkskabel fungerer helt fint

Fikk det til, var super enkelt jo.
    Kabel fra tv til router.
    Installerte Samsung pc share manager.
    - godkjente og la til tv.
    - la til delte mapper og oppdaterte.
    Programmet jobbet leeenge med delinga etter at jeg oppdaterte

Trykket source på fjernkontroll og alt var klart. knallbra.
    Lyden blir litt redusert dessverre, men er vel til å leve med.

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Jeg sendte forespørsel om status på min reparasjon og viste samtidig til dette foumet hvor flere har opplevd samme feil. Det var jeg visst ikke helt alene om

Litt undertone av grinete fyr, men ellers støtter jeg for øvrig forslaget om at de blir sikre på at feilen er borte for de sender den tilbake... for andre gang.
    Virker dog ikke som det er panelbytte, hadde håpet litt på det.
    Virket vel grinete ja, å dra fram at markedet for service/reparasjoner er presset osv har da ingenting med din sak på å få tv'en din i orden å gjøre. Det er jo ikke sånn at disse feilene oppstår umiddelbart heller, min tv var jo helt fin å flere måneder etter nykjøp i februar, så om den står 1, 2 eller 6 uker til test har lite å si i det lange løp..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at denne modellen selges på Elstar i Drammen for 13995,- De er samsungs partner i Norge på retur varer. Det er b-vare, men i følge de er det kun oppgradert firmware av teknikker. Den selges med et års garanti, og kjøpsloven gjelder som normalt. Er dette en god pris?

Jeg hadde egentlig tenkt meg årets 64", men prisforskjellen er tross alt 8000kr.

Det hadde vært hyggelig med tilbakemeldinger fra de av dere med erfaringer fra begge modellene.

Jeg tenker da spesielt på hva som skiller disse modellene(bilde, spesifikasjoner m.m.)?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vertikal mørk strek på skjermen

Hei Jeg har Samsung PS50C7705 og er veldig fornøyd! hatt den i ett år ca. For en liten stund siden så fikk jeg øye på en mørk strek nedover på skjermen. Den er veldig tynn men dukker opp innimellom spes når det er blåfarge på skjermen. Noen som har vært borti dette? Er skjermen ødelagt?

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hva dette kan være!

Takk!

Newcomer Zed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er min Samsung 63" levert på servis. Jeg har vist dem de områder med rosa skyer på skjermen og nevnt at en del SP63 eiere har også fått problemer med rosa skyer, og at de måtte bytte ut panelet.
    Han sa at de kommer til å titte på det og prøve ungå å bytte ut panelet fordi en så stor panel er veldig dyrt.
    Vel,...lurer på om det er mulig å reparere uten å bytte ut panelet?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg begynner snart å lure på om jeg er den eneste med en samsung 63" so ikke har hatt noe trøbbel med den
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner noe buzzing av og til etter bytte av hovedkort. Ser sporten på NRK 1 nå, og når de bytter mellom forskjellige bilder kommer det buzzing... :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg begynner snart å lure på om jeg er den eneste med en samsung 63" so ikke har hatt noe trøbbel med den

Tja, min er dønn-stabil.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite
    Tja, min er dønn-stabil.
    takk
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De uten problemer trekkes vel ikke i like stor grad mot forumer for å diskutere at alt er som forventet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat kjøpt 63", og er storfornøyd med bildet så langt, men har noen spørsmål som dukker opp.

Hvordan kobler dere lyd/bilde via plasmaen. Jeg har selv kun 1 HDMI kabel fra plasmaen til HDMI out på receiveren, mens de andre(Blu-Ray spiller og dekoderen til Altibox) går til HDMI inn på receiveren. Når jeg spiller av f.eks youtube videoer fra nettleseren til plasmaen eller film via usb inn i plasmaen får jeg jo selvfølgelig kun lyd fra plasmaen og ikke de eksterne høytallerne.

Hvordan fikser jeg dette? Kobler dere likt som meg, eller er det noen smartere måte og gjøre det på(alle komponenter)?

Hvordan finner man siste firmware versjon?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal iallefall aldri mer kjøpe innport tv,makan til tull får å få fikset tv`en:cry:
    (rosa støy i bilde)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rayjo
    Jeg har akkurat kjøpt 63", og er storfornøyd med bildet så langt, men har noen spørsmål som dukker opp.

Hvordan kobler dere lyd/bilde via plasmaen. Jeg har selv kun 1 HDMI kabel fra plasmaen til HDMI out på receiveren, mens de andre(Blu-Ray spiller og dekoderen til Altibox) går til HDMI inn på receiveren. Når jeg spiller av f.eks youtube videoer fra nettleseren til plasmaen eller film via usb inn i plasmaen får jeg jo selvfølgelig kun lyd fra plasmaen og ikke de eksterne høytallerne.

Hvordan fikser jeg dette? Kobler dere likt som meg, eller er det noen smartere måte og gjøre det på(alle komponenter)?

Hvordan finner man siste firmware versjon?
    du må slå på audioreturn på reciveren, er standard i hdmi 1.4 så kommer lyden ut gjennom reciver...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

3D briller til Samsung PS7705

Hei,

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i 3D briller til denne 2010 modellen ? Sliter litt med at jeg kun har 1 fungerende par, og det virker å være vanskellig å oppdrive briller til 2010 tv'ene. Litt kjedelig å se filmer alene hele veien

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av thomash72
    Hei,

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i 3D briller til denne 2010 modellen ? Sliter litt med at jeg kun har 1 fungerende par, og det virker å være vanskellig å oppdrive briller til 2010 tv'ene. Litt kjedelig å se filmer alene hele veien
    Hei på deg jeg kjøpte "ny type" oppladbare på expert alnabru.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomash72
    Hei,

Jeg har 3d-briller til salgs, helt som nye :
    KANON PRIS! Samsung Rechargable 3D TV Glasses SSG-2200AR! - kupp på QXL.no Sluttdato: 03.01.2012 22:06

Har også fjernkontroll hvis du trenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ignite
    Tja, min er dønn-stabil.
    Min er bra, har den på 54'e uka nå

Litt buzz er det, i noen av hjørnene, og merker det innimellom. Men vil si det er noe jeg irriterer meg over for så å glemme det relativt fort, plasmabuzz er jo vanlig skjønt kanskje ikke såpass skarp buzz som på denne modellen.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter fortsatt med det jeg har forstått er vertical line bleed. Mye duse linjer som blir veldig synlige nå som det er et og annet skirenn...

Noen som vet om dette er reklamasjonsgrunn?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Sliter fortsatt med det jeg har forstått er vertical line bleed. Mye duse linjer som blir veldig synlige nå som det er et og annet skirenn...

Noen som vet om dette er reklamasjonsgrunn?
    Merker ingenting til vertical line bleed. Men derimot horisontal er det litt av.
    Vet ikke om det er reklamasjonsgrunn, men synes det burde være det.

Side 102 av 104 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •