Samsung 2010 plasma modeller - Side 100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 100 av 104 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 SisteSiste
Viser resultater 1,981 til 2,000 av 2077
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er jeg den eneste som har klart å få varig innbrenning på denne tv-en? hersens tv2-logo...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke kommet noe videre med saken din? Eller har du ikke giddet å ta den hele veien enda? (Som nevnt, så har du loven på din side her... blir det en sak av det vil forhandler eller Samsung måtte bytte panelet ditt)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Ikke kommet noe videre med saken din? Eller har du ikke giddet å ta den hele veien enda? (Som nevnt, så har du loven på din side her... blir det en sak av det vil forhandler eller Samsung måtte bytte panelet ditt)
    Jeg har fått lov å sende tv-en tilbake etter mye om og men så de skal ta en titt på den ja...skal gjøre den klar å sende den? hva kan jeg bruke for å sikre den best mulig...mangler en del av originalemballasjen vel...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor skal den sendes til? dersom det er et verksted som skal ta det så fikser de jo henting og sånn for deg trodde jeg... de henter tv-en uten emballasje i det hele tatt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor skal den sendes til? dersom det er et verksted som skal ta det så fikser de jo henting og sånn for deg trodde jeg... de henter tv-en uten emballasje i det hele tatt.
    Den skal sendes til Hattelco.no

Du bør pakke TV-en forsvarlig. Transportøren har et veldig begrenset erstatningsansvar og selv en transportforsikring vil ikke dekke skade som skyldes mangelfull emballering. Det behøver ikke nødvendigvis være original emballasje, men den børe være pakket for å tåle normale påkjenninger under lang transport.

Jeg har gitt din kontaktinfo videre til transportør som vil kontakte deg for å avtale opphenting.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, når jeg hadde VT30-en inne på garantiservice så hentet verkstedet i hvert fall her. De tok bare med seg tv-en uten noe annet, men er kanskje litt annerledes når de står ansvarlig selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, når jeg hadde VT30-en inne på garantiservice så hentet verkstedet i hvert fall her. De tok bare med seg tv-en uten noe annet, men er kanskje litt annerledes når de står ansvarlig selv.
    Noe råd om hvordan jeg bør pakke den da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke egentlig. Jeg pleier å ta vare på originalemballasjen i tilfelle sånne situasjoner. Det er vanligvis ikke så lett å finne noe å pakke slikt inn i... de ordner ikke med emballasje for deg også da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nesten oppgi hvilken modell du sitter med også. Ble det plutselig sånn, eller har det vært sånn hele tida? Da jeg hadde en VT30Y innom en kort periode her så fikk jeg gjort opptak til ekstern harddisk selv i alle fall (Parabol). Hvis de nå plutselig har begrenset muligheten her så er jo ikke IDTV fullt så attraktivt lenger...
    Jeg har en PS50C7055 som jeg kjøpte via canaldigitals subsidierte tilbud på komplett (altså 110% IDTV). Her fulgte det med CAM og 500gb hdd fra samsung. Har brukt dette utstyret nå siden i Mai og alt har fungert optimalt mtp opptak osv frem til nå. Fikk ny CAM modul for noen uker siden ettersom den gamle var noe ustabil, så dette kan jo være en feilkilde..

Har funnet noen med lignende problem her:
    Har ny Samsung... | Facebook

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så opptak sluttet å fungere i det du byttet CAM? I såfall kan det jo være en sammenheng der, men om de plutselig har endret noe nå nylig er jo det litt nedtur...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    verkstedet henter tv som det står, du slipper å pakke det inn, det er masse lokale verksteder som fikser samsung tv'er, snakk med de du kjøpte tv hos, tv kjøpt hos komplett ble hentet på døren av det lokale verkstedet (her på askøy) som hadde avtale med samsung...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    verkstedet henter tv som det står, du slipper å pakke det inn, det er masse lokale verksteder som fikser samsung tv'er, snakk med de du kjøpte tv hos, tv kjøpt hos komplett ble hentet på døren av det lokale verkstedet (her på askøy) som hadde avtale med samsung...
    Fikk beskjed om å pakke den forsvarlig og sende den, så må vel gjøre som de sier? Finnes det forresten noe program som en kan prøve for å få vekk innbrenning, film/program på dvd eller noe sånt? Fant et program Plasma Cleaner DVD, er den verdt å prøve? Noen som har prøvd den dvd-en?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Fikk beskjed om å pakke den forsvarlig og sende den, så må vel gjøre som de sier? Finnes det forresten noe program som en kan prøve for å få vekk innbrenning, film/program på dvd eller noe sånt? Fant et program Plasma Cleaner DVD, er den verdt å prøve? Noen som har prøvd den dvd-en?
    Det pleier jo og være innebygde skjermrens på Samsung sine plasmaskjermer
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Det pleier jo og være innebygde skjermrens på Samsung sine plasmaskjermer
    Ja, men den innebygde skjermrensen har jeg kjørt i utallige timer...så prøver Plasma Cleaner dvd-en nå...men ser ikke ut til at den nytter heller, har kjørt et par timer...må nok sende tv-en ja...om de ikke klarer fikse den har jeg vel rett å kreve ny tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du medhold i klagen din bytter de nok panelet. (Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal få det selv om du kanskje blir nødt til å pese litt..) Dette er en klar reklamasjonssak. Det høres veldig ut som det du har fått faktisk er innbrenning, og ved vanlig bruk skal ikke det skje. Jeg håper du står på til du får denne saken løst og ikke gir deg underveis fordi du ikke gidder mer. Dette er faktisk en ganske viktig prinsippsak som angår alle plasma-eiere. Vi skal kunne være trygge på at tv-ene vi betaler dyrt for tåler å brukes.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du medhold i klagen din bytter de nok panelet. (Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal få det selv om du kanskje blir nødt til å pese litt..) Dette er en klar reklamasjonssak. Det høres veldig ut som det du har fått faktisk er innbrenning, og ved vanlig bruk skal ikke det skje. Jeg håper du står på til du får denne saken løst og ikke gir deg underveis fordi du ikke gidder mer. Dette er faktisk en ganske viktig prinsippsak som angår alle plasma-eiere. Vi skal kunne være trygge på at tv-ene vi betaler dyrt for tåler å brukes.
    Ja, det er innbrenning av tv2 logoen..og det er irriterende...hvis de bytter panelet, blir tv-en likegod som den var som ny, blir det originalpanel?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det blir i praksis det samme. Dvs. andre endringer som tv-en kan være programmert til å gjøre over tid blir ikke nødvendigvis resatt, men panelbytte er bytte av selve skjermen.

Har de ikke paneler til tv-en din så vil de muligens tilby deg en tilsvarende 2011-modell som erstatning. De må bare innse at de har ansvaret først

Newcomer stephenm sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at det er flere som sliter med innbrenning av TV2-logen her. Jeg har fått byttet panelet på min PS63C7705 en gang på reklamasjon allerede, og nå er det antydning til innbrenning av den Hel***** logoen igjen... Kjører med de innstillingene som man finner her: Samsung PS63C7705 (PN63C8000) test – part 2

Tørr knapt se mer enn en halvtime TV2 HD om gangen i frykt for innbrenning:evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stephenm
    Ser at det er flere som sliter med innbrenning av TV2-logen her. Jeg har fått byttet panelet på min PS63C7705 en gang på reklamasjon allerede, og nå er det antydning til innbrenning av den Hel***** logoen igjen... Kjører med de innstillingene som man finner her: Samsung PS63C7705 (PN63C8000) test – part 2

Tørr knapt se mer enn en halvtime TV2 HD om gangen i frykt for innbrenning:evil:
    Samme tv-en som min ja, 63-tommeren...når du fikk bytta panelet så får vel jeg det også vil jeg tro... Vil helst bytte til nyeste 64-tommeren istedet om det er mulig, har gitt de beskjed om det, betaler evnt et mellomlegg hvis det er mulig. TV2 sin logo er noe dritt...tror vi må få de til å lage en ny logo? De kunne jo evnt bytte logoen fra høyre til venstre side med jevne mellomrom...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, at flere og flere kanaler bytter fra transparente logoer til logoer av den typen der er noe dritt. Jeg prøvde å sende en mail til tv2 angående dette bare for å se hva de sa... men ikke overraskende, de svarte ikke engang.

Men, jeg er ganske overrasket ... jeg har sett mye på tv-kanaler med sterke logoer (inkludert TV2 HD) og jeg har fremdeles ikke antydning til image retention engang på billig-samsungen min. Litt nysgjerrig på hvordan dette kunne ende med innbrenning for dere, for det skal jo så godt som være historie nå (Seig IR derimot kan oppstå, men det går som oftest bort etter en stund selv om det i noen tilfeller kan være snakk om både uker og måneder).

Side 100 av 104 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •