Heisann alle sammen..!!!

Først og fremst takk til dere alle som viser stor interesse for audio og video og følger med hva som rører seg i markedet. Jeg har et spørsmål til dere i forbindelse med tips til TV. Jeg skal kjøpe meg 2 stk nye TV'er og her er bruksområder/tanker jeg har gjort meg. Tar gjerne imot kommentarer på dette.

NB: Jeg har ikke hatt tid til å følge med på hva som rører seg i marekdet, og trenger derfor gode innspill.

TV1: Til stuebruk:
Denne TV'en vil stort sett bli brukt til normal TV-titting og kanksje en DVD/BlueRay film i ny og ne. Har ikke spesielle andre krav i forhold til tilkoblinger etc. Har tittet litt på Panasonics TXP4220E. Dette virker jo som en god TV og prisen er vel ikke helt gæern heller. Er dette et OK valg, eller er det kanskje andre alternativ?

TV2: Loftsstue
Denne TV tenkte jeg skulle være en del større (50-55"). Det vil bli koblet PC, PS3 og Wii til TV'en, og jeg hadde kanskje derfor sett for meg at det beste valget var LCD. Har tittet litt på forskjellige varianter av TV, og synes Samsung sine TV'er ser ganske bra ut. Hvilke forlsag har dere her. Jeg er også svært usikker på hvor nyttig/ god dette med 3D er til TV'er for hjemmebruk. Er dette noe dere anbefaler å inkludere for et slikt bruk? Hadde i utgangspunktet tenkt å ha TV'en en stund, så jeg er villig til å legge litt ekstra penger inn i den.

Håper dere kan hjelpe meg her med gode forslag. Takker ellers så mye igjen for en god plass å lufte sine tanker og spørsmål :-) Ønsker ellers alle sammen ei riktig fin uke!