Ny fotball-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Ny fotball-tv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny fotball-tv

Med verdensmesterskapet i fotball rett rundt hjørnet, og TV2s storstilte satsing på Premier League i HD neste sesong, så kunne jeg gjerne tenkt meg å oppgradere den nåværende 32-tommeren til noe litt større.

I den anledning har jeg allerede sett på modeller som LG 50PK350 og Samsung PS50B535 - begge til den nette sum av 6.990,- hos Komplett.no pr. dags dato.

Men jeg er usikker på hvilken jeg skal gå for, og derfor spør jeg dere: Er det noen som har erfaringer med disse to modellene, eller andre TVer i samme prisklasse (og størrelse) ?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samsung har slitt med buzzelyd fra sine plasmaer, og de er ikke spesielt flinke på kundeservice. Ville derfor ha styrt unna Samsung. LG sine plasmaer gir mye for pengene, men virker til og fremdeles slite litt med retention (midlertidig innbrenning) og er ikke helt på høyde med Panasonic. Midlertidig innbrenning kan oppleves litt plagsomt dersom du kobler skjermen til PC.

Jeg ville ha valgt Panasonic framfor disse to. Hvis det er 50" du skal ha og i tilsvarende prisklasse som de to andre her, så blir det da Panasonic TX-P50X20.
    Tv-test: TEST: Panasonic TX-P50X20E - DinSide Bolig
    At den ikke har full HD, betyr egentlig ingenting så sant du ikke skal koble PC til. Til SD vil den sansynlig gi bedre bilder med sin lavere oppløsning.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •