tekst-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: tekst-tv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tekst-tv

Vi prøver ein flatskjerm frå Sony, og har framleis analoge signalkjelder. Ser at tekst-tv ikkje fungerer når signalet kjem via scart, men det fungerer på både modulert signal og på kompositt. Er det slik Sony liksom berre er, eller er det ein bøgg?

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har da ingenting med Sony å gjøre. Når du ser via SCART må det bety at du bruker en dekoder. Da er det opp til dekoderen å håndtere tekst.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dekodaren sender tekst-tv ut gjennom scart-utgangen sin, og den gamle Sony-en finn tekst-tv på scarten sin, sameleis ein Grundig-tv som eg har fått spørje folk om. Den nye Sony-en finn også tekst-tv dersom vi tek kabel frå dekodar-scart til tv-kompositt. Så tv-en er i stand til å finne tekst-tv, berre ikkje via scart-inngangen sin. Uvitande som eg er, lurer eg på om Sony har bestemt seg for ikkje å støtte analogt tekst-tv via scart, berre via dei andre analoge inngangane. Kanskje like greitt å spørje Sony direkte.

Denne gamle artikkelen (no ja, to år er kanskje ikkje eldgammalt enno) seier at tekst-tv i alle fall fungerer betre over scart enn over hdmi:
    HDMI + tekst-TV = trøbbel - teknofil.no

Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Panasonic, og får heller ikke text via Get dekoder og SCART. Mulig jeg tar feil, men jeg regnet med at det ikke lar seg gjøre.

Usikker på hva du sier her: "dersom vi tek kabel frå dekodar-scart til tv-kompositt"
    Med SCART kan man velge om bildet skal overføres via RGB eller kompositt. Det er en meny på dekoder hvor man velger dette, på Get boksen velger man PAL (kompositt) eller RGB.
    Om man bruker kompositt på TV via SCART eller gul RCA plugg går jo ut på ett.

Sier du at text-TV fungerer via kompositt men ikke RGB?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hårek
    Med SCART kan man velge om bildet skal overføres via RGB eller kompositt.
    Ah, der låg hunden gravlagd! Takk! Mottakarboksen stod innstilt på RGB. Eg skifta over til kompositt på scart (kalla CVBS i menyen min), og då kom tekst-tv på plass.
    Så ja, det ser ut til at Sony-tv-en her ikkje taklar tekst-tv via RGB, berre via kompositt. Høh. Litt meir uklare bilete på kompositt, men men.

Eg prøvde også med GET-boksen. Der står eg tekst-tv via scart på tv-en når GET-boksen står på PAL, men ikkje på RGB.

Usikker på hva du sier her: "dersom vi tek kabel frå dekodar-scart til tv-kompositt"
    Berre ein klønete måte å ordleggje seg på. Scart-plugg i mottakarboksen med kompositt-RCA-plugg i den andre enden som vart plugga inn i tv-en.

Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, da skjønner jeg bedre. Tekst overføres i blankingintervallet på luminens signalet, og det er fjernet fra RGB. Dermed har jeg alltid gått ut fra at text ikke er tilgjengelig via SCART. Men da lærte jeg noe annet.

Jeg kan forøvrig ikke tenke meg å bruke kompositt med digital dekoder, altfor dårlig kvalitet. RGB er vesentlig bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •