Har jeg kjøpt en bra TV? Eller ble jeg lurt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har jeg kjøpt en bra TV? Eller ble jeg lurt?

Hei

På tirsdag denne uken var jeg innom Expert på Storo for å kjøpe en 32" LCD TV. I butikken hang det en Panasonic som var satt ned fra 7990,-til 4990,-. De hadde kun den ene TVen igjen, dessuten var det en fjorårsmodell. Jeg syntest den så veldig bra ut, og når den var satt ned såpass mye så kjøpte jeg den. Men jeg finner ikke noe norsk info om TVen på nettet. Den heter Panasonic TXL-32U10E som det står bak på TVen (og kvitteringen). Det rare er at på bruksanvisningen står det TXL-32C10E/ES. I følge bruksanvisingen er det ikke full HD, men på TVen i front er det et klistremerke som viser HDTV 1080p.

Jeg har veldig lite greie på TVer, men er dette en bra TV til prisen jeg betalte?Eller er jeg blitt lurt?

Mvh
    Sander Bergh

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som står bak på din tv er riktig, så tror du har fått feil bruksanvisning.

LCD TV Panasonic TX-L 32U10 - 32U10 - AVstore.ro

Her står det litt mer om din TV. Vil ikke si at du er direkte lurt, men en TV med disse spesifikasjonene får man jo til 5k ny i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke blitt "lurt", tven er nok helt ok, men du har fått med feil bruksanvisning, bruksanvisning på en litt dårligere tv.

TV'en er fjorårets modell, og du får langt bedre modeller enn denne til 5000,- i dag. 8000,- for denne modellen derimot er svært lite for pengene, da i alt i august i fjor så fikk man 32" led-tver fra samsung nedi denne prisen.

Så lurt har du nok ikke blitt, man har lov til å ta det man vil for produkter i norge i dag - men du har ikke gjort et fantastisk godt kjøp heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •