Offisiell tråd for Samsung C8000 plasma-TV!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Offisiell tråd for Samsung C8000 plasma-TV!

Gleder meg til Samsung C8000...Sannsynligvis blir det nok C8000 jeg kommer til å kjøpe, siden den blir en mye billigere pris, utseendet blir vel bedre enn Panasonic, og bildekvaliteten er nok heller ikke dårligere enn Panasonic, muligens en smule på 3D, men det er jeg spent på å lese test sammenligninger av...men det er den buzzinga jeg håper Samsung har klart å bli kvitt...noen som har noe mer info om denne, og når den er ventet å være på markedet?

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har fått med meg så kommer det foreløpig ingen C8000 til Norge, men det er kommet en modell under navnet PS50C7705 som IKKE må sammenlignes med C7000 i USA.

SAMSUNG PS50C7705 Plasma TV | Hi-Fi Klubben

Denne har nemlig Real Black Filter som du kun finner på C8000 i usa, men ikke C7000. Og de er temmelig like på bilde fra HFK og Amazon.com

Så jeg har en liten anelse om at dette er samme modell uten å kunne bekrefte dette. Arrester meg hvis jeg tar feil....

Jeg gleder meg veldig til å se på denne. Det står mellom G20, V20 og C7705 for meg, så hvis denne leverer Panasonic sort eller bedre så er jeg solgt... og 3D i tillegg er jo en liten bonus

Newcomer calla1983 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er du sikker?

Ser et Netshop selger Samsung PS50C7000 -http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=146952# -. Såvidt jeg kan se oppgis det identiske egenskaper som for c7705, inkludert "Real Black Filter".

Kan noen bekrefte/avkrefte om c7000 som selges her i europa og c7705 er samme tv?

Forøvrig noen som har erfaringer med c7000 og/eller c7705?

Takk for all hjelp!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    C7000 trooor jeg er den modellen som selges i andre europeiske land, og er samme som C8000 i usa... men jeg kan ikke bekrefte dette, har bare kjapt lest over diverse forumer og kom akkurat over det...

men bildene avviker noe... så jeg veit ikke helt.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres vel merkelig ut om Samsung har to identiske modellnummeret som har ulike egenskaper i Europa og USA selv om det er mulig. Kanskje mer sannsynlig at NetShop har tatt copy/paste på egenskapene til 7705 uten å sjekke ordentlig.

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok feil. Ser av de britiske sidene til Samsung at C7000 i UK har real black filter. Følgelig så er faktisk c7000 en annen TV i Europa enn i USA og da er det lite sannsynlig at netshop sin ikke er tilsvarende de andre c7000 i Europa som da tydeligvis tilsvarer c8000 i USA. Skal ikke være enkelt dette...:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noen skikkelige tester av denne (disse) TV-en(e) da? Har lenge sett meg ut Panasonic VT20 som et potensielt 3D-kjøp, men Samsung har flere gode egenskaper som bedre design, bedre bruksdesign (menyer, fjernkontroll) mye bedre briller og et prisavslag på 10.000 kr.

Dersom billedkvaliteten er noelunne den samme er det virkelig ingen grunn til å velge Panasonicen....

Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har trålet nettet, men har kun funnet en italiensk anmeldelse som var oversatt via google translator. Denne anmeldelsen var positiv, men jeg aner ikke hvor seriøs eller annerkjent teststedet var. Finner ikke anmeldelsen igjen, men den var linket opp fra et britisk forum tror jeg.

Jeg har bestilt ett eks fra Netshop, men de har den ikke på lager. Så et sted at det gikk noe rykter om produksjonsproblemer på svart filteret og at levering derfor var noe forsinket i hele Europa. Hvorvidt dette er riktig eller ikke vet jeg ikke. Ser ut til at 7705 forventes inn til norske nettbutikker i begynnelsen av juli. Netshop driver vel parallellimport. De har den ubekreftet på lager om 10 dager, men det vil overraske meg om dette viser seg å holde vann.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    De første bildene av skjermen i en virkelig setting var veldig nyttig. Får Panasonic VT20 til å se ut som en gjenglemt antikvitet fra forrige årtusen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •