Hjelp, jeg skal kjøpe 50" TV!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp, jeg skal kjøpe 50" TV!

Har vært å sett på Netonnet den siste tiden og bestemt meg for å kjøpe TV. Problemet er at jeg ikke har bestemt meg 100% for hvilken! Tenker jeg skal handle før slutten av april, da det er gratis frakt

Her er link på en jeg har forelsket meg litt i:

Samsung PS50B530 600Hz Full HD plasma-TV! - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større

Er ikke sikker på noe om denne TV'n, har lest og lest. Noen som har noen erfaringer, innvendinger, bedre forslag?

Har ikke all verdens av penger og er lei av 40" TV!

Takk på forhånd!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    40" og 50" er ikke så stor forskjell at jeg ville byttet bare pga det.
    Hvilken har du nå, evt hva har den nye som er viktig som ikke den du har nå har?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sortvind
    40" og 50" er ikke så stor forskjell at jeg ville byttet bare pga det.
    Hvilken har du nå, evt hva har den nye som er viktig som ikke den du har nå har?
    Det skal du selvsagt få lov til å mene - personlig mener jeg det er veldig stor forskjell. Gikk selv fra 42" til 50" og angret ikke for å si det enkelt...

Til trådstarter - jeg ville garantert gått for plasma fra Panasonic. Ingen over, ingen ved side - bare et stykke bak... Feks denne Panasonic TX-P50X20E 50" HD-ready 100Hz plasma-TV - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større.

Lykke til med kjøpet!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det skal du selvsagt få lov til å mene - personlig mener jeg det er veldig stor forskjell. Gikk selv fra 42" til 50" og angret ikke for å si det enkelt...

Til trådstarter - jeg ville garantert gått for plasma fra Panasonic. Ingen over, ingen ved side - bare et stykke bak... Feks denne Panasonic TX-P50X20E 50" HD-ready 100Hz plasma-TV - TV OG BILDE - LCD, LED og plasma-TV - TV 50 tom og større.

Lykke til med kjøpet!
    Synd at den kun er HD-Ready da, men har vurdert den ja

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Synd at den kun er HD-Ready da, men har vurdert den ja
    Ser du forskjell - neppe !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ser du forskjell - neppe !
    Tror det kommer mye an på bruk. Kobler du den på en PC, da vil du se STOR forskjell. Det er en meget stor forksjell i oppløsningen på HD-Ready og Full-HD.

Ser du ikke forskjell, ja da må du skaffe deg briller

Newcomer Bjørn S. sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen har selvsagt bedre syn enn andre, men man kan jo google litt på forskjellen mellom 720p og 1080p. Klart de fleste ser ikke forskjell på skjermer under 60". En annen ting er at mange store spilltitler er i 720p oppløsning. Så fremt du ikke sitter med nesa inni skjermen vil du høyst sannsynlig ikke se forskjell, kvaliteten på skjermen er det viktigste.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bjørn S.
    Noen har selvsagt bedre syn enn andre, men man kan jo google litt på forskjellen mellom 720p og 1080p. Klart de fleste ser ikke forskjell på skjermer under 60". En annen ting er at mange store spilltitler er i 720p oppløsning. Så fremt du ikke sitter med nesa inni skjermen vil du høyst sannsynlig ikke se forskjell, kvaliteten på skjermen er det viktigste.
    100% sikkert. Kommer nok til å la TV-kjøpet vente og heller gå for en Panasonic Full-HD

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert ikke dumt. Panasonic G20 fikk "6" i siste Hjemmekino og V20 skal være enda bedre - kanskje "7"
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Sikkert ikke dumt. Panasonic G20 fikk "6" i siste Hjemmekino og V20 skal være enda bedre - kanskje "7"
    Egentlig er jeg ganske bestemt på merke, prøver å kjøre samme merke hele veien. Det var egentlig Sony jeg hadde låst meg fast på, men de lager ikke så mange plasma tv'er

Takk for gode tips "alle sammen"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •