Riktig tid å kjøpe ny tv på budsjett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Riktig tid å kjøpe ny tv på budsjett?

Tiden er inne for å få seg en tv på hybelen, etter å ha klart seg fire måneder uten.
    Det jeg lurer på er om de nye modellene er rett rundt hjørnet, og det kan være lurt å vente et par uker før man går til innkjøp, eller om det er en "trygg" tid å kjøpe en ny tv på?

De nye modellene kommer nok ikke til å være interessante uansett, men jeg ser for meg at restlageret av fjorårets modeller vil komme på gode tilbud, når de begynner å spy ut nye versjoner?

Tv'ene det står mellom er Samsung 37" LE37B535, og LG 37" LG37LH3000.
    Er det "safe" å kjøpe en av de nå, eller bør man vente litt? Og ikke minst, hvilken av de?

Regner med det er så mye ekspertise her, at noen har tid og lyst til å hjelpe!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Exiz
    Det jeg lurer på er om de nye modellene er rett rundt hjørnet, og det kan være lurt å vente et par uker før man går til innkjøp,
    Det vil jeg gi deg rett i.
    Foran oss nå har vi lansering av 3D tv-er, nye modeller, skattepengetilbud, feriepengetilbud.
    Så bransjen har nok mange kort i erme over de neste 2 små månedene for å få fatt i folks penger.
    Så du skal ikke se bort i fra at du kan få en god deal på et av de nevnte apparater når vi nå kommer igjennom mai og opp mot juni.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbudene på skjermer hagler inn for tiden, så jeg vil si at det er rett tidspunkt å overvåke markedet med et godt øye.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •