thomson 44rw65es - er den noe bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

thomson 44rw65es - er den noe bra?

Hei.
    Jeg har en kamerat som vil selge meg en thomson 44rw65es. Jeg har prøvd å lete litt på nettet for å se etter informasjon, men finner dessverre lite / ingenting Også fant jeg dette forumet :twisted:
    Er det noen som kan hjelpe meg å finne litt info? Spesifikasjoner eller noe?
    Eller enda bedre, er det noen som kjenner til denne tv'n? Jeg skal primært bruke den til å se på søndagsfilm Mye divx film og vanlig dvd.
    Tv'n er ca 2 år gammel, er det noen som har kommentarer på hva en bra pris er? 10 000 kr f.eks?

Setter pris på alle tilbakemeldinger.

På forhånd takk 8)

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er en kamerat av deg som selger den så er det jo ikke mye problem for deg å teste ut tv'n og se om du selv synes den er bra. Er jo det som teller.
    Når det gjelder pris er jeg ikke sikker. vet ikke hva denne kostet ny. men det jeg vet er at du får rimelig gode BP apparater til 12-13k og opp nå til dags. så ett 2 år gammelt apperat og si dagens marked/kvalitet så høres 10k mye ut....
    :?:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og takk for svaret
    Jeg tenkte selvsagt at jeg skulle prøve tv'n, men jeg er mye ute og reiser. Jeg har ikke så mye peiling på tv og slikt, derfor tenkte jeg at det var verdifult med ekspertkommentarer fra dere Det ser f.eks ut som denne modellen ble laget rundt 99_2000 så da betyr det kanskje at teknologien er noe utdatert?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

thomson 44rw65es

http://www.fivechannels.com/tester/thomson_44rw65es.htm

her er noen opplysninger om tven men men det er på svensk da :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke noe av problemet til bp-tv'er det at synsvinkelen er fryktelig dårlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hutch0467.
    Jeg fant faktisk den linken i går på Google men fikk den ikke til å fungere, men nå når du postet den i forumet fungerte den fint :?:
    Anyways, takk for den nå skal jeg ikke være usein med å lese det som står her

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en sånn tv sjøl og er godt fornøyd. Jeg har utført de modifiksasjonene og rutinene som er nevnt på fivechannels.com. Synsvinkelen har jeg ingen problemer med, dette legger du ikke merke til såfremt du ikke står å ser på tv da vises det litt mer. Var kanskje et større problem i gamledager, evt. på andre tv'er. Denne tv'en bruker også rør og ikke LCD teknologi. En fordel spør du meg. Lyden i denne tv'en er også godt over gjennomsnittet. For 2 år siden kostet denne tv'en ca 30.000,- Tilsvarende tv får du i dag, som nevnt, for ca 13.000.
    På den andre siden vet jeg ikke om det er mulig å sammenlikne denne tv'en med tilsvarende nye. Kan jo være at kvaliteten er forringet pga. større konkurranse i markedet? Du burde kanskje ta en tur rundt å se på andre bakprojeksjons tv'er først?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen.
    Det endte opp med at jeg kjøpte tv'n for 8000 kr. Tror det er en ok pris, verken billig eller dyrt. Har ikke vært rundt å sett på andre tv'r, venter heller med det til jeg har råd til å kjøpe prosjektor :twisted:
    Men jeg tviler på om jeg tør å gjøre alle de forandringene jeg leste om på fivechannels. Har aldri gjort noe sånt før, tror det blir autoinstill også tut og kjør

Uansett takk for inputen :idea:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •