forskjell på PK750 og PK760?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forskjell på PK750 og PK760?

Hei,

Eg ser fortsatt etter ny TV.
    Panasonic G20 var veldig aktuell intill 24P viser seg å ikke spilles av riktig.

Har da komt over LG sine tv'er i PK serien.

Det er diverse tilbud som viser på flere nettsider, men de er to typer som finnes 50PK750 LG 50PK750 50# PLASMA-TV FULL-HD - Spesifikasjoner
    og 50PK760N LG 50PK760 - NetOnNet)

Har bokstaven "N" på slutten noen betydning?

Hva er forskjellen på disse?

Finnes det noen opplisting på forskjellenne på alle PK5xx og PK7XX noen sted?

mvh
    GuddBilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Guddbilde
    Hei,

Eg ser fortsatt etter ny TV.
    Panasonic G20 var veldig aktuell intill 24P viser seg å ikke spilles av riktig.

Har da komt over LG sine tv'er i PK serien.

Det er diverse tilbud som viser på flere nettsider, men de er to typer som finnes 50PK750 LG 50PK750 50# PLASMA-TV FULL-HD - Spesifikasjoner
    og 50PK760N LG 50PK760 - NetOnNet)

Har bokstaven "N" på slutten noen betydning?

Hva er forskjellen på disse?

Finnes det noen opplisting på forskjellenne på alle PK5xx og PK7XX noen sted?

mvh
    GuddBilde.

Fikk svar fra LG norge på 750 versus 760:

Forskjellen på disse to er at PK760 har to USB-tilkoblinger og det er en WiFi sendere som følger med i pakken. Denne kobler du til i ene USB-kontakten for å få trådløst nett i fjernsynet. Dette virker veldigt greit!
    PK750 har samme spesifikasjon som PK760 utenom den trådløse senderen og har bare en USB.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Panasonic G20 var veldig aktuell intill 24P viser seg å ikke spilles av riktig

Var det i Europa eller i USA? Og hvor har du lest det?
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Panasonic G20 var veldig aktuell intill 24P viser seg å ikke spilles av riktig

Var det i Europa eller i USA? Og hvor har du lest det?
    Har lest det på USA sider.
    Det står såvidt nevnt på:
    LG PK950 - FlatpanelsDK

Hvis noen har gode erfaringer med avspilling av 1080P24 materiale uten noen form for hakking (annet en 24p er lav frekvens i utgangspunktet), ønsker eg gjerne info om det :-)

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,884
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Guddbilde
    Har lest det på USA sider.
    Det står såvidt nevnt på:
    LG PK950 - FlatpanelsDK

Hvis noen har gode erfaringer med avspilling av 1080P24 materiale uten noen form for hakking (annet en 24p er lav frekvens i utgangspunktet), ønsker eg gjerne info om det :-)
    Uten å være noen ekspert,(men jeg har også lest om G 20 på nettet), så er jo strøm og hertz noe HELT annet i USA enn her...
    Der blir G 20 24P avspist med med 48 hz,(fordi det er en "billig" modell) mens i Europa blir 24 P avspilt ved 96 hz....noe helt annet...
    De dyreste Panasonic I USA hadde 24P/96hz...etter det jeg forstod...
    Finnes andre folk her inne som kan forklare dett bedre....

Har ikke noen problem med 24P min min "gamle" 2008 modell...har heller ikke lest at ny Panasonic her i Europa har problemer med 24 P avspilling...

Men har lest i tester at de dyreste modellene av Panasonic, V fra 2009, er bedre enn de midt på treet...som G er...
    Du får det du betaler for...
    Så for all del prøv deg på LG...eller hva det var...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Uten å være noen ekspert,(men jeg har også lest om G 20 på nettet), så er jo strøm og hertz noe HELT annet i USA enn her...
    Der blir G 20 24P avspist med med 48 hz,(fordi det er en "billig" modell) mens i Europa blir 24 P avspilt ved 96 hz....noe helt annet...
    De dyreste Panasonic I USA hadde 24P/96hz...etter det jeg forstod...
    Finnes andre folk her inne som kan forklare dett bedre....

Har ikke noen problem med 24P min min "gamle" 2008 modell...har heller ikke lest at ny Panasonic her i Europa har problemer med 24 P avspilling...

Men har lest i tester at de dyreste modellene av Panasonic, V fra 2009, er bedre enn de midt på treet...som G er...
    Du får det du betaler for...
    Så for all del prøv deg på LG...eller hva det var...
    Siden det ikke gikk gjennom (kone) sensuren med en 50" i stua gikk jeg for en 60" til loftstua istedenfor, nærmere bestemt en LG 60PK550 :-)
    Ikke på lager før 7.5.10 men men... grei pris tror eg, 14995 inkl frakt.
    Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •